Hike Clerb hè in missione per recuperà l'aria aperta per BIPOC
Cuntenutu
Quandu si esploranu i percorsi naziunali è i parchi, i cumandamenti di bona vuluntà chì ùn si parlanu includenu "ùn lascià traccia" - lasciate a terra senza ingombri cum'è l'avete trovu - è "ùn fate micca male" - ùn disturbanu micca a fauna salvatica o l'ambiente naturale. S'ellu ci era un terzu fattu cù Hike Clerb in mente, seria "occupà spaziu" - senti è sia liberu di gode di a natura.
Fundatu in u 2017 da Evelynn Escobar, avà 29 anni, Hike Clerb hè un club di caminata intersectionale di womxn basatu in LA chì reimagina u futuru di l'aria aperta; hè un club chì si appoghja nantu à l'inclusività, a cumunità è a guariscenza. Per simplificà, a squadra di l'urganizazione di trè - Escobar à fiancu à dui altri - vole abbattere e barriere chì impediscenu à i Neri, Indigeni è persone di culore di cunnessu cù a natura - è, fendu cusì, aiutanu à diversificà u vechju, schiacciante spaziu biancu chì hè l'aria aperta. (Relativu: L'aria aperta hà sempre un prublema maiò di diversità)
Ancu s'è e persone di culore contanu circa 40 per centu di a pupulazione di i Stati Uniti, vicinu à u 70 per centu di quelli chì visitanu i boschi naziunali, i rifugi naziunali di a fauna salvatica è i parchi naziunali sò bianchi, secondu a National Health Foundation. Intantu, i Hispanici è l'Asiatici Americani custituiscenu menu di u 5 per centu di i parcorsi naziunali è l'Africani Americani custituiscenu menu di u 2 per centu, secondu un rapportu 2018 publicatu in U Forum George Wright.
In quantu à perchè ci hè una tale mancanza di diversità? Una varietà di motivi ponu esse tracciati finu à quandu Columbus hà "scupertu" l'America è hà cuminciatu à caccià l'indigeni da a so propria terra. È ùn deve micca scurdatu di a longa storia di l'oppressione razziale di u paese, chì hà ghjucatu un rolu innegabilmente grande in a quasi cancellazione di i Neri in l'aria aperta è hà cuntribuitu à una relazione contradictoria trà i Neri è i "paesaggi salvatichi", secondu un documentu di ricerca. publicatu in Etica Ambientale. In poche parole: L'aria aperta hè passata da esse un rifugiu da u travagliu è a vita nantu à e piantazioni à una situazione di periculu è paura di linchi.
Ancu anni dopu, l'aria aperta ferma sempre un locu arradicatu à u razzismu, traumatisimu è esclusivu per parechje minurità. Ma Escobar è Hike Clerb sò in una missione per cambià questu, una caminata di natura à u tempu. (Vede ancu: Sti Benefici di Escursioni Vi Faranu Vulè Hit the Trail)
L'idea di Hike Clerb hè nata da l'esperienze persunali di Escobar, in particulare quelle durante a so prima visita in un parcu naziunale. Un recente trasplante di LA in i so primi 20 anni à l'epica, l'attivista hà viaghjatu à livante versu u Grand Canyon è u Parcu Naziunale di Sion. Ci hè stata incuntrata cù più di una vista mozzafiato, ma dinò fighjà accuglienti cum'è per dumandassi "d'induva site ?; chì fate esattamente quì?" da visitatori bianchi.
Questi cunfronti ùn eranu micca scunnisciuti. Cresciutu cum'è una latina nera di discendenza indigena in Virginia, Escobar era abituatu à sentasi scomudu. Eccu a cosa, quantunque: "Ùn hè micca quale noi, cum'è ghjente di culore, chì ci face sente un fastidiu", dice ella. "Hè l'oppressione; hè u privilegiu biancu; hè u razzismu - quellu hè ciò chì hè incòmode." È questu ùn hè micca sfarente in l'aria aperta, induve questa implicazione chì BIPOC ùn appartene micca in qualchì modu hè "un subproduttu chjaru di queste strutture sistemiche".
"Quandu si tratta di natura, hè eccezziunale chì noi, persone di culore, surtimu esattamente cum'è noi stessi cumpletamente realizati è ùn simu micca conformi à ciò chì a sucietà crede chì una persona à l'aria aperta s'assumiglia o si comporta cum'è".
evelynn escobar
"U dirittu chì i bianchi si sentenu in l'aria aperta è u modu chì porta à u gatekeeping, fighjendu e persone di culore cù sguardi curiosi cum'è," chì fate quì fora? o microaggressioni nantu à i camini, literalmente cum'è "oh hè questu un gruppu urbanu?" quellu hè ciò chì hè scomodu ", sparte Escobar.
Per assicurà chì l'altri ùn sperimentanu micca a stessa mancanza d'inclusività à l'aria aperta, una cumunità centrata nantu à a donna hè stata falsificata per assicurà chì BIPOC possa sperimentà è esiste in i puteri di a natura, cunfortu è in modu sicuru. "Quandu si tratta di a natura, hè super essenziale chì noi, persone di culore, andemu fora cum'è u nostru sè cumplettamente realizatu è ùn si cunforme micca à ciò chì a società crede chì una persona outdoors pare o cumporta", dice Escobar. per andà fora è dimustrà chì appartenemu quì è piglià tuttu u spaziu chì avemu bisognu ". (Assuciatu: Cumu creà un Ambientu Inclusivu In u Spaziu di Benessere)
Per Hike Clerb, cuntrastà a mancanza di raprisentazione hè tuttu di favurizà l'accessibilità per assicurà chì e meraviglie di a natura sianu aperte à tutti. Facenu questu offrendu opportunità per quelli chì ùn anu micca passatu assai tempu in l'aria aperta per dà una volta cù un gruppu (vs. solu). L'offre di u club sò quant'è quant'è per e persone di u BIPOC chì sò dighjà "fora", ma forse ùn si sentenu micca di appartene, spiega.
Tuttu ciò chì duvete fà hè RSVP à unu di l'eventi di l'urganizazione elencati nantu à u situ web di a marca è prisentate. Hike Clerb furnisce una gamma di strumenti, risorse è educazione necessarii per andà in modu sicuru fora è raccoglie i benefici, ch'elli sò fisici - vale à dì rinfurzà i musculi, puntuendu un pocu di cardio - è / o mentale - vale à dì riducendu u stress, aumentendu u vostru umore. U scopu? Per abilità è equipà a BIPOC womxn per esplorà in fine l'aria aperta senza pensà duie volte à occupà spaziu. Dopu tuttu, "simu intrinsecamente quì", dice Escobar. "È sò e persone chì operanu da questi lochi [d'oppressione] chì sò una barriera d'entrata per alcune persone di culore per andà à l'aria aperta".
In a tipica escursione una volta à u mese, pudete cuntà nantu à ciò chì Escobar descrive cum'è "un pocu momentu di stabilimentu di intenzioni" per assicurassi chì i Clerb-ers sò presenti è stanu attenti à tuttu u viaghju. "[Stu] tipu di supercharges ciò chì femu da un puntu di vista di guarigione cullettiva", spiega. Pudete ancu aspettà di ricunnosce a terra chì site è di rivedere alcune regole di terra per assicurà chì tutti rispettanu è ne tenenu cura. E mentre chì in l'avventura guidata di dui trè chilometri (accompagnabile ancu senza scarpi tecnichi di caminata o esperienza precedente), averà ancu un sensu rinfurzatu d'appartenenza cum'è parte di una cumunità (cum'è l'altitudine media +/- 50 womxn). (Vede ancu: Ciò chì hè cumu per Camminate 2,000 + Miles cù u vostru Best Friend)
In un mondu ideale post-COVID, Hike Clerb si espanderà al di là di LA è principierà à offre sfarenti tippi di prugrammazione guidata (vale à dì avventure di una settimana) in più di l'andate attuali, dice Escobar. U scontru di questu interessu naziunale continuerà à luttà contr'à a presenza bassa è storicamente marginalizata di i parchi chì a geografia hè ancu un ostaculu per participà à l'aria aperta. In fattu, "e unità di parchi più grandi è più cunnisciute sò in l'Occidentu Internu, [chì include stati cum'è Arizona, Colorado, Idaho, Montana, Nevada, Novu Messicu, Utah è Wyoming], mentre chì assai pupulazioni minoritarie sò cuncentrate in a costa urientale o uccidentale ", secondu un articulu publicatu in u Annali di l'Associazione di Geografi Americani.
Malgradu e fluttuazioni di u 2020, a piccula ma putente squadra di Hike Clerb hà giratu per risponde à e richieste di l'evasione di a natura sicura da COVID cun inclusività, sustenibilità è creatività in mente. Ancu se e riunioni fisiche sò state limitate (finu à 20 participanti distanti socialmente, chì portanu maschere), anu ancu pussutu scuntrà i membri di u so club induve sò, fisicamente è emotivamente. Durante tutta a pandemia, l'urganizazione hà sempre riesciutu à stà cunnessu cù a so cumunità è a natura in una varietà di modi. Anu servutu à ricordi suciali chì i puteri curativi di a natura si ponu accede ancu in u cunfortu di u vostru quartieru è anu stabilitu un prugramma per rigalà trè passate annuale di Parcu Naziunale à BIPOC ogni mese da uttrovi 2020 à marzu 2021. È cum'è lezione di restrizioni in LA in l'area, l'escursioni cuntinueghjanu à rinvià di novu mentre seguenu sempre e linee di sicurezza COVID.
In e parolle di Escobar, "l'escursionismo hè solu un caminu glorificatu in un ambiente esterno". Ùn avete micca da visità solu un parcu naziunale o una furesta vicina per stabilisce una relazione cù a natura - u principiu pò esse accessibile è sicuru cum'è "marchjà in un parcu in a vostra cità, toglie i scarpi in u vostru giardinu è appiccicà i pedi in a terra per piantà voi stessu, è riempie u vostru spaziu fisicu di verde per portà a natura in voi ", dice.
In quantu à u travagliu cuntinuatu per fà l'aria aperta inclusiva per tutte e persone, Escobar suggerisce chì e marche investenu in gruppi chì facenu un travagliu basatu in a cumunità è in i randonzatori individuali per "fà chì tutti si sentenu benvenuti". Dopu tuttu, i grandi spazi veramenti sò abbastanza vasti per chì tutti pudessinu occupà spaziu, cunfortu.