A radiazione ultravioletta provoca danni à a pelle, ancu quandu site in casa
Cuntenutu
Si scopre, u sole pò esse ancu più forte di ciò chì pensavamu: i raggi ultravioletti (UV) continuanu à dannà a nostra pelle è aumentanu u nostru risicu per u cancheru finu à quattru ore dopu chì simu entrati in casa, una nova ricerca di l'Università di Yale palesa.
Mentre chì a melanina, u pigmentu in e cellule di a pelle, hè stata longamente pensata per aiutà à prutege a pelle da i raggi UV dannosi, novi scuperte suggerenu chì l'energia chì faci esse assurbutu pò più tardi esse depositu in u tissutu circundante, causendu mutazioni in l'ADN vicinu chì ponu purtà à u cancheru. Mentre chì questu hè disillusu, a scuperta puderia spronà u sviluppu di lozioni "sera dopu" chì aiutanu à minimizà l'effettu. Intantu, i dermatologi ricumandenu di portà una crema solare cù un fattore di prutezzione di u sole (SPF) di 15 o più altu chì offre una prutezzione larga da i raghji UVA è UVB. (È assicuratevi di leghje attentamente l'etichetta: Rapporti di u Consumatore Dice chì alcune dichjarazioni SPF di Sunscreen sò imprecisi.)
Pensate chì pudete saltà a rutina di u filtru solare finu à l'estate? Micca cusì prestu. Malgradu i ghjorni friddi è scuri di l'invernu, a vostra pelle hà sempre bisognu di prutezzione. Quant'è u 80 per centu di i raghji UV di u sole passanu sempre attraversu i nuvuli, è avete spessu esse colpitu da questi raghji duie volte, chì a neve è u ghjacciu li riflettenu torna à a vostra pelle, aumentendu u vostru risicu per u cancheru di a pelle è ancu e rughe. U tempu di congelazione lascia ancu a pelle secca è irritata, rendenduci più vulnerabili à a luce UV dura.
Per a prutezzione di tuttu l'annu, appughjate nantu à a crema solare almenu 15 minuti prima di andà in aria aperta. Pruvate e nostre scelte preferite da I Miglii Prudutti di Prutezzione di u Sole di u 2014 o i cunsiglii di sicurezza sulare citati in Cunsiglii di Bellezza Invernale da X-Games Stars.