Cume manghjà l'aragosta (senza circà cum'è un novu)
Cuntenutu
Bisque d'aragosta, rotuli d'aragosta, sushi d'aragosta, furmagliu mac 'n' di aragosta - ci sò un millioni di modi per manghjà l'aragosta è guasi tutti sò gustosi. Ma unu di i modi migliori (è più soddisfacenti) hè di crack one open yourself.
E quale hè megliu chè Eden Grinshpan di The Cooking Channel (alias Eden Eats) è a so surella Renny Grinshpan per mostrarci esattamente cumu manghjà l'aragosta, da a punta di l'artigli finu à a coda.
Siccomu l'aragosta hè cusì freakin 'caru, ùn vulete micca chì un picculu pezzu di carne si perda. Hè per quessa Eden raccomanda di fà ogni parte di u corpu à a volta. Prima, strappate e bracce (da a zona "spalla"), dopu siparate a coda da u corpu; ùn abbiate paura d'esse aggressivu.
Dopu, uttene a carne fora di a coda sia tagliendu u centru di a parte posteriore di u cunchju, sia tenendula in e vostre mani è stringendu i lati di a coda versu u centru per rompe una linea in l'internu. Pry the sides open to break the shell away from the carne, è tira cù cura a cuda in un pezzu. (Punti bonus se squirtate sè stessu o qualcunu accantu à voi cù suchju di aragosta. Ié, averete bisognu di un pettorale.)
Quandu a cuda hè fatta, andate per i gammi. Tiralli da u corpu è aduprate un rotulu per sprime a carne da una perna à a volta. (Genius, right?) In seguitu, pruvate l'artigli: tira prima u pinzatore più chjucu, dopu apre u pinzatore grande cù un cracker. Una volta chì a cunchiglia hè aperta, pruvate à tirà a carne di l'artiglia in un pezzu.
È, obv, ùn si pò micca scurdà di i nocci. (Eden dice chì anu una parte di a carne a più dolce!) Basta à andà cun elli cù un cracker, è poi utilizate un aragosta o una forchetta di granchi per caccià a carne.
Voilà-hè fattu, è avete guadagnatu ogni pezzu di quellu aragosta. (Next up: Cumu sguassate è Manghjate Ostriche in u Modu Giustu.)