Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 20 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Automassaggio dei piedi. Come massaggiare piedi e gambe a casa.
Video: Automassaggio dei piedi. Come massaggiare piedi e gambe a casa.

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Panoramica

Quasi tutti anu avutu singuli in una volta o in l'altru. Mentre i singuli si ne vanu di solitu in pochi minuti, ponu esse fastidiosi è interferiscenu cù manghjà è parlà.

A ghjente hà inventatu un elencu infinitu di trucchi per sbarrazzalli, da respirà in un saccu di carta à manghjà una cucchiaiata di zuccheru. Ma chì rimedi funzionanu veramente?

Ùn ci sò assai studii chì valutanu l'efficacità di i diversi rimedii di singuli. Tuttavia, assai di elli sò sustinuti da seculi di prove anecdotiche. Inoltre, alcuni di i rimedi più famosi stimulanu in realtà i vostri nervi vagi o frenici, chì sò cunnessi à u vostru diafragma.

Leghjite puru per amparà nantu à i modi più populari è efficaci per sbarrazzassi di i singuli.

Cause

I singuli accadenu quandu u vostru diafragma cumincia à spasm involuntariamente. U vostru diafragma hè un grande musculu chì vi aiuta à respirà in è fora. Quandu spasma, inspirate di colpu è e vostre corde vocali si chjodenu, chì provoca un sonu distintivu.


In a maiò parte di i casi, venenu è vanu rapidamente. Fattori di stili di vita chì ponu causà singuli includenu:

  • manghjà troppu o troppu prestu
  • bevande gassate
  • cibi piccanti
  • esse stressatu o eccitatu emozionalmente
  • beie alcolu
  • esse esposti à cambiamenti rapidi di temperatura

Sbarrazzassi di i singuli

Questi cunsiglii sò destinati à brevi episodi di singuli. Sì avete un singhjornu crònicu chì dura più di 48 ore, parlate cù u vostru duttore. Questu pò esse un segnu di una situazione sottostante chì richiede trattamentu.

Tecniche di respirazione è postura

A volte, un cambiamentu simplice in a vostra respirazione o postura pò rilassà u vostru diafragma.

1. Pratica a respirazione misurata. Disturbe u vostru sistema respiratoriu cù una respirazione lenta, misurata. Respira per un conte di cinque è fora per un conte di cinque.

2. Riteni u to fiatu. Inspirate una grande goccia d'aria è tenitela per circa 10 à 20 secondi, poi respira pianu pianu. Ripetite cum'è necessariu.


3. Rispira in un saccu di carta. Pone un saccu di pranzu di carta nantu à a bocca è u nasu. Rispira pianu è lentamente, sbuffendu è gonfendu u saccu. Ùn aduprate mai un saccu di plasticu.

4. Abbracciate i vostri ghjinochji. Posa à pusà in un locu cunfortu. Purtate i vostri ghjinochji à u to pettu è tenitelu quì per dui minuti.

5. Cumpressate u to pettu. Appughjatevi o piegatevi in ​​avanti per cumpressà u to pettu, chì mette pressione nantu à u vostru diafragma.

6. Aduprate a manuvra Valsalva. Per fà sta manuvra, pruvate à espirà mentre pinciate u nasu è tenite a bocca chjusa.

Punti di pressione

I punti di pressione sò zone di u vostru corpu chì sò particularmente sensibili à a pressione. L'applicazione di pressione à questi punti cù e vostre mani pò aiutà à rilassà u diafragma o stimulà i vostri nervi vagi o frenici.

7. Tira nantu à a lingua. Tirà nantu à a lingua stimula i nervi è i musculi in a vostra gola. Cattura a punta di a lingua è tira pianu pianu in avanti una o duie volte.


8. Pulsà nantu à u vostru diafragma. U vostru diafragma separa u vostru addome da i vostri pulmoni. Aduprate a manu per applicà pressione à a zona ghjustu sottu à a fine di u vostru sternu.

9. Stringhje u nasu chjosu mentre ingolle l'acqua.

10. Stringhje a palma. Aduprate u pollice per applicà pressione à u palmu di l'altra manu.

11. Massate a vostra arteria carotida. Avete una arteria carotide da i dui lati di u to collu. Hè ciò chì si sente quandu si verifica u polsu toccendu u collu. Stenditi, girate a testa à manca, è massate l'arteria à u latu drittu in un muvimentu circulare per 5 à 10 secondi.

Cose da manghjà o da beie

Manghjà certe cose o cambià u modu di beie pò ancu aiutà à stimulà i vostri nervi vagi o frenici.

12. Bei acqua ghiacciata. Lentamente sipping acqua fredda pò aiutà à stimulà u nervu vagu.

13. Bei da u latu oppostu di u bichjeru. Suggerite u vetru sottu à u mentone per beie da u latu luntanu.

14. Lentamente beie un bichjeru d'acqua calda senza piantà di respirà.

15. Bei acqua attraversu un pannu o un pannu di carta. Coperta un vetru d'acqua fredda cù un pannu o un pannu di carta è sip in questu.

16. Succate nantu à un cubeddu di ghiacciu. Suggerite nantu à u cubiccio di ghiacciu per uni pochi di minuti, poi inghjuttelu una volta chì si riduce à una dimensione ragionevuli.

17. Gargare l'acqua ghiacciata. Gargare l'acqua ghiacciata per 30 secondi. Ripetite cum'è necessariu.

18. Manghjate una cucchiaiata di meli o butiru d'arachide. Lascialu scioglie in bocca un pocu prima di ingolle.

19. Manghja un pocu di zuccheru. Mettite un pizzicu di zuccheru granulatu nantu à a lingua è lasciate pusà quì da 5 à 10 secondi, poi inghjuttite.

20. Suggeri un limonu. Alcune persone aghjunghjenu un pocu di sale à a so fetta di limonu. Risciacquate a bocca cù acqua per prutege i denti da l'acidu citricu.

21. Metti una goccia d'acetu nantu à a lingua.

Studi insoliti ma pruvati

Puderete micca cunnosce questi metudi, ma entrambi sò supportati da studi di casi scientifici.

22. Avè un orgasmu. Ci hè un vechju chì implica un omu chì u singhjornu hà duratu quattru ghjorni. Sò partuti subitu dopu à avè avutu un orgasmu.

23. Fate un massaggio rectale. Un altru riporta chì un omu cun sullivazione in corsu hà trovu un sollievu immediatu dopu un massaghju rectale. Utilizendu un guante di gomma è assai lubrificante, inserite un ditu in u rettu è massate.

Altri rimedii

Eccu uni pochi d'altri rimedii durevuli chì pudete pruvà.

24. Toccate o frotte a parte di u collu. Strofinà a pelle à u fondu di u to collu pò stimulare u vostru nervu frenicu.

25. Pichjate a volta di a gola cù un cotone Tampone delicatamente a parte posteriore di a vostra gola cun un cotone finu à u tufu o a tosse. U vostru riflessu gag pò stimulà u nervu vagale.

26. Distrarre se cun qualcosa impegnativa. I singuli spessu si ne vanu da per elli quandu smettite di fighjà nantu à elli. Ghjucate à un ghjocu video, riempite un cruciverba, o fate qualchì calculu in capu.

Quandu per vede un duttore

A maiò parte di i casi di i singuli si ne vanu in pochi minuti o ore. Sì avete regolarmente singuli o avete singuli chì duranu più di dui ghjorni, parlate cù u vostru duttore. I vostri singuli ponu esse un segnu di una situazione sottostante, cume:

  • reflux gastroesofageu (GERD)
  • colpu
  • sclerosi multipla

Inoltre, certi casi di singuli sò più testardi di l'altri. Quandu accade, u vostru duttore pò prescrive medicazione per aiutalli à piantà. I medicazione cumuni per i singuli crònici includenu:

  • baclofene (Gablofen)
  • clorpromazina (Thorazina)
  • metoclopramide (Reglan)

Prevenzione di i singuli

I casi cumuni di singuli chì sò scatenati da fattori di stile di vita ponu generalmente esse prevenuti fendu alcuni cambiamenti in e vostre abitudini. Sè avete rimarcatu chì certi cumpurtamenti causanu u vostru singhjare, eccu alcune cose da pruvà:

  • manghjà quantità più chjuche per porzione
  • manghjà più pianu
  • evite l'alimenti piccanti
  • beie menu alcolu
  • evite bevande gassate
  • praticà tecniche di rilassamentu, cum'è respirazione profonda o meditazione per riduce u stress

U Nostru Cunsigliu

Cumu Docs si Protegenu da u Cancer di a Pelle

Cumu Docs si Protegenu da u Cancer di a Pelle

Frauke Neu er, Ph.D., cienti tu principale Olay Fiducia in a vitamina B3: Neu er hà participatu à a cienza è à i prudutti d'avanguardia per marche cum'è Olay dapoi 18 ...
E donne Regular Recreate u Victoria's Secret Fashion Show è simu obsessed

E donne Regular Recreate u Victoria's Secret Fashion Show è simu obsessed

In a o toria di 21 anni, u Victoria' ecret Fa hion how hè tatu notu per mantene i o mudelli à un tandard a ai particulari. In l'ultimi anni, anu fattu un forzu per e e più diver...