10 Cunsiglii per Aiutà à Smette di Ruminà

Cuntenutu
- Chì causa e rumenzule?
- Cunsiglii per affruntà i penseri ruminanti
- 1. Distraiti ti
- 2. Pianu di agisce
- 3. Agisce
- 4. Interrugate i vostri penseri
- 5. Riajustate i scopi di a vostra vita
- 6. Travagliate à migliurà a vostra autostima
- 7. Pruvate a meditazione
- 8. Capite i vostri triggers
- 9. Parlate cù un amicu
- 10. Pruvate a terapia
- Cambiamenti di stile di vita
- Hè pussibule di piantà di ruminà
Chì ghjè a ruminazione?
A vostra testa hè mai stata piena di un pensamentu unicu, o di una catena di penseri, chì continuanu à ripete ... è ripete ... è si ripetenu?
U prucessu di pensà continuamente à i stessi penseri, chì tendenu à esse tristi o scuri, hè chjamatu ruminazione.
Un abitudine di ruminazione pò esse periculosu per a vostra salute mentale, perchè pò prolongà o intensificà a depressione è ancu compromettere a vostra capacità di pensà è di processà emozioni. Pò ancu causà vi sentite isolati è pò, in realtà, alluntanà a ghjente.
Chì causa e rumenzule?
A ghjente rumia per una varietà di ragioni.Sicondu l'Associazione Psicologica Americana, alcuni motivi cumuni per a ruminazione includenu:
- cridenza chì ruminendu, uttenerete una visione di a vostra vita o di un prublema
- avè una storia di traumu emotivu o fisicu
- di fronte à fattori di stress chì ùn ponu micca esse cuntrullati
Ruminà hè ancu cumunu in e persone chì pussedenu certe caratteristiche di personalità, chì includenu u perfezziunisimu, u neurotismu, è un focus eccessivu nantu à e so relazioni cù l'altri.
Puderete avè una tendenza à sopravvalutà e vostre relazioni cù l'altri tantu chì ferete grandi sacrifizii persunali per mantene e vostre relazioni, ancu s'elli ùn funzionanu micca per voi.
Cunsiglii per affruntà i penseri ruminanti
Una volta bluccatu in un ciclu di penseru ruminante, pò esse difficiule à esce ne. Se entrate in un ciclu di tali penseri, hè impurtante di fermalli u più prestu pussibule per impedisce di diventà più intensi.
Cum’è quandu una palla vultulava in falata, hè più faciule d’arrestà i penseri rumenzuli quand’elli principianu à rotulà è anu menu vitezza chè quand’elli anu riunitu a velocità cù u tempu.
Allora, chì pudete fà per impedisce à sti penseri ossessivi di corre in a vostra mente?
Eccu 10 cunsiglii da pruvà quandu si principia à sperimentà u listessu pensamentu, o inseme di penseri, girendu intornu à a vostra testa:
1. Distraiti ti
Quandu si capisce chì si principia à ruminà, truvà una distrazione pò rompe u vostru cicculu di penseru. Fighjate intornu à voi, sceglite prestu qualcosa d'altru da fà, è ùn dalli micca una seconda pensata. Cunsiderate:
- chjamendu un amicu o un membru di a famiglia
- fà faccende intornu à a vostra casa
- fighjulendu un filmu
- disegnu un ritrattu
- leghjendu un libru
- spassighjendu per u vostru quartieru
2. Pianu di agisce
Invece di ripete u listessu pensamentu negativu più è più volte, pigliate stu penseru è fate un pianu per agisce per affruntallu.
In a vostra testa, scrivite ogni passu chì duvete fà per affruntà u prublema, o scrivitelu nantu à un pezzu di carta. Esse u più specificu pussibule è ancu realistu cù e vostre aspettative.
Fà questu disturberà a vostra ruminazione. Vi aiuterà ancu à avanzà in u tentativu di uttene un pensamentu negativu da a vostra testa una volta per tutte.
3. Agisce
Una volta chì avete indicatu un pianu d'azzione per affruntà i vostri penseri rumenzuli, fate un picculu passu per affruntà u prublema. Fate riferimentu à u pianu chì avete fattu per risolve u prublema chì avete statu ossessionatu.
Avanzate cù ogni passu lentamente è incrementalmente finu à chì a vostra mente sia tranquillamente.
4. Interrugate i vostri penseri
Ruminemu spessu quandu pensemu d'avè fattu un sbagliu maiò o quandu ci hè accadutu qualcosa di traumaticu chì ci sentimu rispunsevuli.
Se cuminciate à ruminà nantu à un pensamentu inquietante, pruvate à mette in prospettiva u vostru pensamentu ripetitivu.
Pensà di più nantu à cumu u vostru penseru inquietante puderia micca esse precisu pò aiutà à smette di ruminà perchè vi rendite contu chì u pensamentu hà pocu sensu.
5. Riajustate i scopi di a vostra vita
U perfezionisimu è a messa in scena irreale ponu purtà à ruminà. Se stabilite obiettivi chì ùn sò micca realistici, pudete cumincià à focalizassi nantu à perchè è cume ùn avete micca ghjuntu à un scopu, o ciò chì duverebbe fà per ghjunghje.
Stabilisce obiettivi più realistici chì site capace di uttene pò riduce i rischi di pensà troppu à e vostre azzioni.
6. Travagliate à migliurà a vostra autostima
Parechje persone chì ruminanu signalanu difficultà cun autostima. In fatti, a mancanza di autostima pò esse assuciata cù una ruminazione aumentata. Hè statu ancu ligatu cù un risicu aumentatu di depressione.
A valurizazione di l'autostima pò esse realizata in parechji modi. Per esempiu, custruisce nantu à i punti di forza esistenti pò aghjunghje à un sensu di maestria, chì pò arricchisce l'autostima.
Alcune persone ponu sceglie di travaglià nantu à a valorizazione di l'autoestima in psicoterapia. Mentre aumentate a vostra autostima, l'autoefficacità pò ancu esse migliorata. Puderete truvà chì site megliu capaci di cuntrullà a rumenzula.
7. Pruvate a meditazione
Medità pò riduce a ruminazione perchè implica a pulizia di a mente per ghjunghje à un statu emotivamente calmu.
Quandu vi truvate cun un loop ripetitu di penseri in a vostra mente, cercate un spaziu tranquillu. Posa à pusà, respira prufondu, è fighjate nantu à nunda, ma respira.
8. Capite i vostri triggers
Ogni volta chì vi ritruvate rumendu, fate una nota mentale di a situazione chì site. Ciò include induve site, chì ora di a ghjurnata hè, quale hè intornu à voi (se qualchissia), è ciò chì avete fattu quellu ghjornu.
Sviluppà modi per evità o gestisce questi trigger pò riduce a vostra ruminazione.
9. Parlate cù un amicu
I penseri ruminanti ponu fà vi sentenu isolati. Parlà di i vostri penseri cun un amicu chì pò offre una prospettiva esterna pò aiutà à rompe u ciclu.
Assicuratevi di parlà cun un amicu chì vi pò dà quella prospettiva invece di ruminà cun voi.
10. Pruvate a terapia
Sì i vostri penseri ruminanti ripiglianu a vostra vita, pudete vulete cunsiderà a terapia. Un terapeuta pò aiutà à identificà perchè ruminate è cumu affruntà i prublemi in u so core.
Cambiamenti di stile di vita
Sè vo site un ruminatore di longu tempu chì vole mette fine à i vostri pensamenti negativi ripetitivi, eccu alcuni cambiamenti semplici chì pudete fà in a vostra vita chì ponu aiutà à fà ciò:
- Esse proattivu pruvendu à risolve i vostri prublemi. Prima identificate i prublemi in a vostra vita è dopu cuminciate à piglià azzioni per risolve i vostri prublemi, un passu à a volta
- Pone e vostre proprie aspettative. I penseri ruminanti negativi ponu entrà quandu dumandemu a nostra autostima. Loda ti per i vostri successi è perdunate per i vostri sbagli. Travagliate costantemente à custruisce a vostra autostima prendendu cura di voi stessi è fendu cose chì vi piaci è chì eccelle.
- Crea un sistema di supportu. Avè amichi è membri di a famiglia, è forse ancu un terapeuta, unu di i quali pudete chjamà per aiutu quandu qualcosa ùn va o quandu avete una mala ghjurnata, hè cusì impurtante. Queste persone speciali ponu distrarre voi da i vostri penseri ruminanti è sò ancu capaci di aumentà a vostra autostima.
Hè pussibule di piantà di ruminà
Sè vo site un ruminatore, hè impurtante cunnosce qualchì suggerimentu chì vi pò aiutà à piantà u vostru cicculu di penseru in traccia prima di spiralli fora di cuntrollu.
Hè ancu impurtante d'esse proattivu è di piglià passi per impedisce di ruminà in primu locu.
Cù a cuscenza è qualchì cambiamentu di modu di vita, hè pussibile liberà si di penseri rumianti. Se truvate chì ùn pudete micca aduprà questi cunsiglii per aiutà a vostra ruminazione, duvete cunsiderà cuntattà un prufessiunale di salute mentale per assistenza.