Aghju giratu versu l'addestramentu di u pesu per u Dolore Articulatu, ma ùn aghju mai sentitu più bellu
Cuntenutu
Aghju avutu un membru di palestra in Brooklyn per sette anni. Hè un YMCA in Atlantic Avenue. Ùn era micca fantasia, è ùn avia bisognu di esse: Era un veru centru cumunitariu, è super pulitu.
Ùn mi piacianu micca e classi di yoga perchè ùn mi piacia micca u prufessore parlendu tutta a cosa, è troppu tempu nantu à l'ellittica m'hà fattu vertigine. Ma aghju amatu a piscina - è a sala di pesu. Aghju veramente amatu a furmazione di forza. Di solitu un duminiu maschile, eru spessu l'unica donna in a sala di pesu, ma ùn aghju micca lasciatu chì mi fermessi. Cum'è una donna di una cinquantina d'anni, mi hè parsu troppu bè per culpisce e macchine.
È cù una storia di famiglia di artrite, vogliu tene felice e mo ossa è i musculi. Puderia parè contruintuitivu, ma a furmazione di forza fatta bè ùn aggraverà micca u dulore articulare è a rigidità di l'artrosi (OA). In fatti, ùn esercitassi micca abbastanza pò rende i vostri articuli ancu più dolorosi è rigidi.
Questu deve spiegà perchè mi sentu cusì vivu chì camminava da casa da a palestra.
Addestramentu di pesu per l'artrosi
Quandu sò in u dulore, tuttu ciò chì vogliu hè un tampone di riscaldamentu, ibuprofene, è qualcosa da binge-watch. Ma a medicina - è u mo corpu - suggerenu qualcosa di diversu. In certi casi, soprattuttu per e donne, l'allenamentu di forza hè a risposta micca solu per alleviare u dolore, ma per fassi sentire bè.
Ancu A Fundazione per l'Artrite accunsente, aghjunghjendu chì l'eserciziu ci dà endorfine chì migliuranu u benessere generale, a capacità di cuntrullà u dolore è l'abitudine di dorme. publicatu in a rivista Clinics of Geriatric Medicine dice chì a ghjente hà da OA prufittà di a furmazione di forza, ùn importa a so età - "ancu i più vechji anziani cù OA".
Ùn avia micca da passà ore è ore per vede benefici immedane, mancu. Ancu l'eserciziu moderatu pò riduce i sintomi di l'artrite è aiutà à mantene un pesu sanu.
Sensazione forte è bella
I tendenu à esse stancu è frustratu stendu intornu. Prima o poi, sò chì devu muvimentu. È sò sempre cuntentu di fà. Sò ancu chì u mo corpu ùn hè micca perfettu per i standard culturali principali, ma mi pare abbastanza bè.
Ma quandu entru in menopausa, eru diventatu sempre più scuntentu di u mo corpu, cumprendu una rigidità minore in e mo articulazioni. Quale ùn seria?
Motivatu per aiutà à alleviare u dolore articulare è à guardà megliu, aghju cuminciatu à allenà a forza regolarmente.
A mo regula era: Se face male, ùn la fate micca. Aghju sempre assicuratu di riscaldà mi nantu à a voghera, chì odiava. Ma quantunque, mi sò furzatu à perseverà. Perchè eccu a cosa buffa - dopu à ogni ripruduzzione, sudatu è senza fiatu, aghju avutu una sensazione di corpu cusì indescrivibile. Quandu eru finitu, e mo ossa è i musculi si sentianu cume cantavanu.
E trè aree principali di forza di u corpu sò u troncu è a schiena, a parte superiore di u corpu è u corpu inferiore. Allora aghju rotatu e mo rutine per fighjà nantu à queste individualmente. Aghju adupratu u pulldown lat, a barra di cavi di biceps, a pressa per e ghjambe, è a perna appesa alzata, cù uni pochi altri. Aghju fattu 2 serie di ripetizioni 10 prima di aumentà i mo pesi.
Mi sò sempre rinfrescatu è aghju fattu uni pochi di tratti chì mi sò ricurdati da e mo rutine di yoga. Dopu mi trattaraghju à u vapore - chì era pura beatitudine. Non solu stavu travagliendu per sente mi bè da dentro è da fora, ma sapiu ancu chì facia u mo megliu sforzu per prevene OA.
M'arricordu d'andà una volta da a palestra una volta, fermendumi per una fetta di torta di spinaci è una tazza di tè verde, chì mi sentia bella è forte.
Dopu avè principiatu sta rutina, aghju finalmente persu a preoccupazione per perdere peso è adattassi à e norme culturali di un corpu perfettu. A furmazione di forza, à quellu livellu - u mo livellu - ùn era micca di pompà u ferru per ore.
Ùn era micca un topu di palestra. Sò andatu trè volte à settimana per 40 minuti. Ùn era micca in cuncurrenza cù nimu. A sapia dighjà era bonu per u mo corpu; dinò sintia veramente bonu. Avà capitu ciò chì facia chì a ghjente riturnessi. U "gym high" chì aghju avutu dopu ogni sessione hè reale, dicenu sperti.
"A furmazione di forza tocca rapidamente u sistema di ricumpensa di u cervellu stimulendu i meccanismi neurali chì rendenu e persone chì si sentenu megliu chì implicanu chimichi cerebrali (si sentenu bè) cume serotonina, dopamina è endorfine", spiega Claire-Marie Roberts, docente senior in psiculugia sportiva, in una intervista cù The Telegraph.
Stà motivatu
Cum'è a maiò parte di a ghjente, cercu à l'altri per ispirazione quandu aghju bisognu di sta spinta in più. In Instagram, seguitu à Val Baker. U so prufilu dice chì hè un allenatore di fitness di 44 anni chì allena sia civili sia militari in a Riserva di a Forza Aerea di i Stati Uniti. Hè una mamma di cinque "chì hè fieru di u so corpu è di e strie chì hà guadagnatu purtendu i so figlioli".
Baker mi ispira perchè u so alimentu cuntene immagini micca solu di i so figlioli adorabili, ma dinò di una donna chì pare abbraccia u so corpu, i cosiddetti difetti è tuttu.
Seguitu ancu à Chris Freytag, un allenatore di salute di 49 anni chì invia cunsiglii di allenamentu, video è messaghji ispiratori. Hè un mudellu maravigliosu per omi è donne in u mo gruppu d'età chì pensanu chì a furmazione di forza ùn hè micca per elli. Un sguardu à ella è sapete chì hè cumpletamente falsu! Ciò chì mi piace in particulare in Freytag hè chì ella incuragisce i so seguitori à smette di circà u "corpu perfettu" - chì hè esattamente ciò chì aghju fattu.
Purtà si
Oghje, ùn sò più allenatu per u corpu perfettu - perchè mi sentu cusì bè dopu a palestra, ùn importa micca chì portu una taglia 14, qualchì volta una taglia 16. Mi piace ciò chì vecu in u spechju è mi piace cumu mi sentu .
Aghju trovu una furmazione di pesu perchè speru di truvà un modu per aiutà cù u dolore articulare è prevene OA - ma aghju guadagnatu assai di più. Mentre caccia per una nova palestra in periferia, sò eccitatu per rientre in una rutina. Sette anni di allenamentu cù i pesi m'anu aiutatu à sentemi forte è bellu. Mi hà amparatu chì mentre u mo corpu ùn hè perfettu per e norme sucietale, mi pare sempre bellu bellu.
Lillian Ann Slugocki scrive nantu à a salute, l'arte, a lingua, u cummerciu, a tecnulugia, a pulitica è a cultura pop. U so travagliu, numinatu per un Premiu Pushcart è u Best of the Web, hè statu publicatu in Salon, The Daily Beast, BUST Magazine, The Nervous Breakdown, è assai altri. Hà un master in NYU / The Gallatin School per scrittura, è stà fora di New York cù u so Shih Tzu, Molly. Truvate più di u so travagliu nantu à u so situ web è tweetla @lisulanu