Aghju esercitatu cum'è a mo moglia per un mese ... è Solu Crollatu duie volte
Cuntenutu
- Settimana 1: Scontru e donne
- Settimana 2: A cosa più brutale ch'e aghju mai fattu
- Settimana 3: È Avà Ballemu
- Settimana #4: Travagliendu cù a mo moglia
- Rivista per
Qualchi mesi fà, aghju cuminciatu à travaglià da casa. Hè fantasticu: Nisun viaghju! Nisun uffiziu ! Micca pantaloni! Ma allora a mo schiena hà cuminciatu à fà male, è ùn aghju pussutu capì ciò chì accadia. Eranu e sedie in u mo appartamentu? U laptop? A mancanza di pantaloni? Allora dumandu à a mo moglia, per quale questu ùn hè micca misteru. "Hè perchè ùn cammini più in ogni locu", dice ella. Aviu marchjendu un chilometru per travaglià ogni ghjornu, ma avà marchjendu à a cucina in a matina è ùn partenu micca per ore. U mo spinu, chì una volta appoghjava un maschiu umanu pigro ma mobile, hè ghjustu à fondu. (Connessu: 5 Modi Facili per Battere u Dolore à u Spalle.)
"Pensu chì avete bisognu di esercità", dice. È hà ragiò. Travaglia da casa dapoi anni è và à una classa di fitness trè volte à settimana. Aghju pruvatu palestre prima, ma ùn mi possu mai attaccà. Ho bisognu di qualcosa di novu. Francamente, aghju bisognu di travaglià cum'è a mo moglia.
È cusì, per un mese, decisu di fà cusì: Ogni settimana, andaraghju à una nova classe di fitness piena di donne. Per salvà a mo schiena, aghju infine messu qualchì pantalone. O, almenu, shorts. Eccu cumu hè cascatu.
Settimana 1: Scontru e donne
Mentre marchjendu versu Pure Barre, a mo prima classe, mi preoccupo: Sò per esse un prublema? Immaginate una povera donna, perfettamente comoda indossendu spandex trà e so cumpagnie femine, chì avà si stresserà annantu à un omu stranu chì agguanta u culo. Risolvu: mi metteraghju in un angulu è faraghju u megliu per ùn guardà à nimu. Ùn mi ne avarete mancu rimarcatu, o signore. Ghjustu quì per l'allenamentu. (Nisuna classe di barre vicinu? Pruvate stu Allenamentu di Barre à Casa.)
Allora ghjunghje, è u mo istruttore, Kate, mi pone in u ballet bar-front è centru. Sò u solu tippu quì, benintesa. Salute, donne.
Kate mi face attraversà una orientazione di 30 secondi, è eccu ciò chì retenu: A classe elaborerà i mo gruppi musculari sottu sviluppati, allora devu aspettà chì u mo corpu vibri. Inoltre, "tucking" hè assai impurtante. Ella face qualcosa cù i so fianchi è a spiega assai bè, ne sò sicuru, è cercu di dimustralla ch'e capiscu humping mildly l'aria. "Avete capitu!" ella dice.
A classa principia, è ella stuzzica l'istruzzioni di 10 parti nantu à cumu posizionà i nostri corpi mentre mi battenu per seguità. À un mumentu datu, ci hà tutti chjinati nantu à u pavimentu, è aghju fighjatu i mo cumpagni di scola per seguità finu à chì Kate venga à vultammi cun dolcezza, perchè sò di fronte à a strada sbagliata. Hè cusì, sò di fronte tutti, è tutti sò di fronte mè. Sò sicuru chì questu ùn passa micca inosservatu. Almenu ùn possu esse accusatu di fighjà u culo di nimu.
Mi sorprendenu cumu, per una classa chjamata "barre", passemu a maiò parte di u nostru tempu luntanu da u ballet barre. Ma mi piaciunu i micro-muvimenti di a classe - tenendu una pusizione è poi muvendusi leggermente avanti è indietru. Cum'è prumessu, vibreghju cum'è una sedia di massaggio economica. "Push through the burn", Kate insiste ripetutamente, chì hè faciule da dì quandu a vostra gamba ùn hè micca nantu à u focu. Ma spinghje, soprattuttu. Dopu, una donna mi dumanda ciò chì pensu. "Ùn avia micca idea di ciò chì stava entrendu", rispondu. Ella pensa chì questu hè divertente. Pensu chì saraghju accoltu di novu.
Settimana 2: A cosa più brutale ch'e aghju mai fattu
Prima di andà in Brooklyn Bodyburn, guardu un video nantu à a classe. In questu, un mudellu cullà nantu à u "megaformer", un attrazzu Pilates juiced-up cun piattaforme stabile à e duie estremità, è una piattaforma mobile in u mezu. Poi si mette in una plancia è scivola avanti è indietru. Sembra faciule è divertente.
È ella era divertimentu. In breve.
Cuminciamu sèmplice: una plancia, un lunge, qualchi push-ups. Continuu cun l'instructore di fitness off-duty chì travaglia accantu à mè, ciò chì hè assai soddisfacente. Ma allora e pusizioni diventanu più cumplesse - tenite a mo gamba in questu modu, u mo bracciu quì, i mo fianchi in avanti, e mo spalle in altrò. Mi rendenu cuscenza di quanta energia hà u mo corpu, è di quantu rapidamente l'aghju brusgiatu. Ùn ci hè tempu per ripusassi. Prestu, l'istruzzioni di basa parenu quasi impussibili. "Metti u to bracciu quì" sona cum'è "braccialettu stu orsu". È mentre sò in questu, duverebbe ancu chjappà una porta di metallu, mentre chì volta ancu un Buick, è ...
Allora succede. A cosa chì cunnoscu hè venuta: mi manca u gasu è mi collasso. Basta, crolla. U mo corpu, sta cosa inutile è inerte, si stende solu nantu à megaformer cum'è pronta per u macellare. Guardu l'ochju: Ùn simu mancu 10 minuti in classe.
Forse aghju solu bisognu d'acqua, Pensu. Allora mi rotulu, possu i mo pedi tremuli nantu à a terra, è ingullu a meza buttiglia. Ddà. Hè megliu. Pigliu un respiru prufondu, è tornu à u megaformer. L'istruttore ci dice di lampassi è tene per dece seconde. Aghju passatu dui è sfondate di novu.
"Tre!" grida l'istruttore. "Quattru!"
Stendu prostratu nantu à u megaformatore, ansimendu.
"Cinque! Sei!"
In un certu modu, riescu à trascinà u mo corpu in pusizione.
"Sete!"
Cascu torna.
"Ottu!"
E donne si dicenu ch'elli ponu sempre suldati - quellu prufondu ind'è elli, quì quandu ne anu più bisognu, ci hè un reservoir illimitatu di energia? Omi fà. Aghju sempre fattu. In i filmi, quandu qualchissia fughje u gattivu, si manca di vapore, è aspetta simpliciamente a so sorte, pensu sempre: "Se u mo a vita ne dipendia, aghju da cuntinuà. " Avà sò chì ùn hè micca veru. Mi ghjunghjeria à mezu bloccu di distanza, dopu arricciava è mori.
"Nove!"
Ùn aghju mai fallitu cusì pienu in qualcosa quant'è aghju fallutu sta classe.
"Deci!"
U restu di a classe hè una sfocatura. Eppuru, mi ricordu chì l'istruttore continuamente venenu è mi move fisicamente in qualunque pusizioni chì u restu di a classe ghjunghje. "Parlemu assai di merda nantu à noi stessi, ma ùn diceriamu mai quessa nant'à qualcunu altru", ci annuncia tutti, ancu se suspettu ch'ella sia destinata à mè. Apprezzu u sentimentu, ma vogliu esse chjaru: Sì qualchissia altru fiasca sta classa cum'è male cum'è l'aghju fattu, a faraghju di sicuru micca parlà merda nantu ad elli. Dicu: "Ehi, venite à raghjugna mi quì - aghju fattu una sunnita". Perchè quellu chì prova ancu sta classe hè eroicu. È cusì, quandu a classe finisce è aghju finalmente sfuggitu, hè ciò chì aghju decisu in fine: U mo successu hè statu in l'edificiu. Aghju continuatu à pruvà. Aghju fiascatu, ma aghju continuatu à pruvà.
Qualchi ghjorni dopu, Brooklyn Bodyburn mi manda un email di massa. Linia d'oggettu: VULEMU DIDU DI SER U NOSTRE STRUTTORE ROCKSTAR. Sona grande! In a mo classe, ci puseremu tutti nantu à quelle macchine di tortura per un'ora è manghjeremu torta. Iscriviti avà. E classi si vendenu.
Settimana 3: È Avà Ballemu
Ùn mi piace micca cardio. Hè noioso è ripetitivu, è i mo pulmoni mi odianu sempre per quessa. A mo moglia una volta m'hà parlatu di correre un chilometru, è aghju quasi svenutu à a linea d'arrivu. Ma à i bars di karaoke o piste di ballu di matrimoniu, aghju una resistenza inusualmente forte. Forse, Pensu, Aghju solu bisognu di una di queste classi di fitness di ballu. Pregu à a mo moglia di unì si, è mi dice di sì. Dopu, u ghjornu di a mo classa, ella piglia a grippa è sò solu per contu meiu.
Arrivu in 305 Fitness's West Village, Manhattan, studio, è vogliu veramente avè a mo cumpagna femina. (Scuprite questu 305 Fitness Dance Cardio Workout.) Ci hè un segnu di neon incandescente chì urla RAGAZZE, RAGAZZE, RAGAZZE, è una cascata di fenicotteri rosa in a finestra. I sign in, casually menzionatu chì a mo moglia avia da unisce à mè, ma ùn pò più, è dumandate s'ellu l'omi sò mai in questa classe. "Oh, sicuru", dice a donna à a scrivania. "Ci hè sempre unu o dui omi in ogni classa. Eppuru, di solitu ùn anu micca mogli ..."
Ella aspetta un battitu.
"Anu mariti".
Benintesa.
U studio hà specchi, labbra enormi dipinte nantu à u muru, è un DJ in diretta. Ci sò forse 30 donne quì (è, veramente, un altru omu). U nostru istruttore ci dà un mantra da ripete à noi stessi durante a classe: "Avia bisognu di un eroe, allora hè diventata unu". Mi vene à mè chì una versione di questu hè ghjunta in tutte e trè classi chì aghju pigliatu. Offrenu una narrativa-sì più forte di ciò chì pensate-chì ùn hè micca tuttu cusì sfarente di quellu chì mi dicia à mè stessu quandu guardava questi film. A sola diferenza hè, e donne in queste classi sò regularmente esce per pruvà à elli. Ùn avessi mai veramente vulsutu pruvà u mo limitu.
Allora a musica di ballu hè rialzata, è andemu. L'istruttore hè tuttu saltu d'energia, pugnendu l'aria, è currendu fiancu à fiancu. (Ci hè ancu u giru di l'anca occasionale, chì mi fighjulu tentativu in u specchiu una volta, è ùn pruvate mai più.) Sò sorpresu da quantu mi piace questu. Hè un ambiente cusì stranamente inventatu - tutti i trappuli di una festa di ballu, minus a festa - è ancu assai più divertente di correre. Sò saltu cù a stanza piena di coda di cavallu chì si muove, sentendu Beyoncé in i mo ossa. À un mumentu datu, ci hè urdinatu di vultà versu a persona à fiancu à noi, di dà li un puntu altu è di urlà: "Iè, regina!" Pensu chì a donna accantu à mè mi dice in realtà, ma ùn la sentu micca sopra a mo risata.
Settimana #4: Travagliendu cù a mo moglia
"Qualcunu hà da dì à mè di spinghje i mo limiti oghje?" Dumandu à a mo moglia, Jen.
Caminemu versu a classa di pilates ch'ella piglia trè volte à settimana in un picculu studio di Brooklyn chjamatu Henry Street Pilates. A li dicu di tutte e spinte chì aghju statu urganizatu à fà stu mese, è quantu mi sentu stancu. Questu hè l'altru prublema di spinghje: hè u cuntrariu di u ritmu. S'è aghju fattu troppu prestu, avà teme, ùn aghju nunda di più per u restu di a classe.
"Innò, nimu vi hà da dì di spinghjelu oghje", dice ella.
Arrivemu. A differenza di l'altre classi, questu istruttore, Jan, ùn hè micca in un microfonu. Ùn ci hè musica musicante. I studienti sò, devu suppurtà, per u più di 40 anni. Nimu hè quì per un avvenimentu di a vita. Sò solu quì per una rutina sana, perchè a so spalle ùn li rinuncia micca cum'è a meia. Finu à avà, ùn aghju mai realizatu quantu variate l'esperienze in queste classi. Ùn site micca solu shopping per un stile di fitness; site in shopping per un stile di vita.
A prima parte di a nostra classe accade nantu à un pad ammortizatu, induve femu crunches è altri ab workouts. Dopu passemu à l'unità di torre - una scala di sorgenti è di barre, assai à u cuntrariu di u megaformatore chì sò statu marturiatu una volta. Spingemu è tenemu una barra.In a mo mossa favurita, ci stendu, strap i nostri pedi in arnesi carichi di primavera, è poi movemu i nostri gammi in grandi circles aperti. Mi si sente bè-à tempu una sfida soddisfacente, è un allungamentu ùn aghju mai fattu altrimenti. À un mumentu datu, giremu e gambe à a nostra diritta. A mo moglia, chì hè à a mo manca, si stende è mi sbatte accidentalmente. Li dò a punta un pocu di sprime, è ella sorride. Allora movemu i nostri gammi à manca, è a donna à a mo diritta mi sbatte accidentalmente. Nisun toe-squeeze per voi, signora.
A classe passa prestu. Ùn mi sentu mai stancu, ma mi sentu sempre travagliatu. Nuddu hè ansimante è gelatinosa à a fine. Nimu ùn hè passatu più di i so limiti. Nimu ùn hè dettu chì questu hè a più bona parte di u so ghjornu. Tuttu si sente bè, perchè, per mè, tuttu si sente veru.
Mentre imballemu per andà, uni pochi di donne mi cumplimentanu per tagging along. "Mi piacerebbe uttene u mo maritu per vene quì, ma ùn pensu micca chì l'averebbe", dice unu. Beh, duverebbe ...
Basta à fà sapè à u to tippu ciò ch'ellu face, K?