Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 11 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
Aghju PTSD Medicu - ma ci hè vulsutu assai tempu per accettà Quellu - Salute
Aghju PTSD Medicu - ma ci hè vulsutu assai tempu per accettà Quellu - Salute

Cuntenutu

A volte mi sentu ancu cume devu esse sopra, o sò melodramaticu.

Qualchì volta in a caduta di u 2006, eru in una stanza illuminata da fluorescenti chì fighjava affissi d'animali di cartoni felici quandu una infermiera m'hà pichjatu cù una piccula agulla. Ùn era micca dulurosu in u minimu. Era un test di allergie, a puntura ùn era più acuta cà una pizzicata leggera.

Ma subitu, aghju lampatu in lacrime è aghju cuminciatu à scuzzulà incontrollabilmente. Nimu ùn hè statu più surpresu da sta reazione chè mè. M'arricordu di avè pensatu, Questu ùn face micca male. Questu hè solu un test di allergia. Chì si passa?

Era a prima volta chì eru punitu cù una agulla dapoi a mo liberazione da l'uspidale parechji mesi nanzu. U 3 d'Agostu di quellu annu, eru statu ricunnisciutu à l'uspidale cù mal di stomacu è ùn hè statu liberatu chè un mese dopu.


Durante quellu tempu, aghju avutu duie chirurgie di colonu di emergenza / salvatori di vita, in cui 15 centimetri di u mo colon sò stati rimossi; un casu di sepsis; 2 settimane cù un tubu nasogastricu (finu à u nasu, finu à u stomacu) chì l'hà fattu scruccuneru di movesi o di parlà; è innumerevoli altri tubi è aghi spinti in u mo corpu.

À un mumentu datu, e vene di u mo bracciu eranu state troppu stanche da i IV, è i duttori anu messu in una linea centrale: un IV in a vena sottu à a mo clavicula chì era più stabile ma aumenta u risicu di infezioni in u sangue è emboli di l'aria.

U mo duttore m'hà spiegatu i risichi di a linea centrale prima di mette lu, nutendu chì era impurtante chì ogni volta chì l'IV hè statu cambiatu o alteratu, l'infermiere anu da tufà u portu cù un tampone sterilizante.

Durante e prossime settimane, aghju guardatu cun ansia ogni infermiera. S'elli si sò dimenticati di sbattulà u portu, aghju luttatu internamente per ricurdalli - u mo desideriu di esse un bonu, micca fastidiosu paziente in cunflittu direttu cù u mo terrore à u penseru di un'altra complicazione minaccia di vita.


In corta, u traumu era in ogni locu

Ci era u traumu fisicu di esse trinciatu apertu è u traumu emotivu di esse imballatu in ghiacciu quandu sò andatu setticu, è a paura chì a prossima cosa chì mi pudessi uccidere sia solu un tampone d'alcol scurdatu.

Dunque, ùn duverebbe micca veramente sorprendermi quandu, solu qualchì mese dopu, u minimu pizzicu m'hà lasciatu iperventilante è tremendu. Ciò chì m'hà surpresu più di quellu primu incidente, però, hè u fattu chì ùn hè micca megliu.

Pensu chì e mo lacrime pudessinu esse spiegate da u pocu tempu passatu da a mo ospedale. Eru sempre crudu. Si ne anderia in tempu.

Ma ùn hà micca fattu. Sì ùn sò micca nantu à una dosa sana di Xanax quandu andu ind'è u dentistu, ancu per una pulizia di rutina di i denti, finiscu per dissolve in una pozzanghera di singhji nantu à u minimu pizzicu.

È mentre sò chì hè una reazione totalment involuntaria, è logicamente so chì sò sicuru è micca di ritornu in l'uspidale, hè sempre umiliantu è debilitante. Ancu quandu visitu à qualchissia in un uspidale, u mo corpu face una merda strana.


Mi ci hè vulsutu un pocu per accettà chì u PTSD medicale era una cosa vera

Aghju avutu a migliore cura pussibule quandu eru in ospedale (gridà à l'ospedale forestale di Tahoe!). Ùn ci era micca una bomba di strada o un attaccu violentu. Suppongo chì pensu chì u traumu avia da vene da un traumu esternu è u mo era, à u veru sensu, internu.

Ci hè chì u corpu ùn importa micca d'induve vene u traumu, solu chì hè accadutu.

Alcune cose mi anu aiutatu à capì ciò chì stava sperimentendu. U primu era di gran lunga u più spiacevule: quantu era fiduciale continuava à accade.

Se eru in l'uffiziu di un duttore è in l'ambiente di l'ospedale, aghju amparatu chì u mo corpu si comporterebbe in modu fiduciale. Ùn sò micca sempre sbucciatu à pienghje. A volte aghju lanciatu, qualchì volta mi sentu arrabbiata è spaventata è claustrofobica. Ma eiu mai hà reagitu cum'è e persone intornu à mè eranu.

Quella sperienza ripetuta m'hà purtatu à leghje nantu à u PTSD (un libru assai utile chì stò sempre lighjendu hè "U corpu tene u spartitu" da u duttore Bessel van der Kolk, chì hà aiutatu à pionieru a nostra comprensione di u PTSD) è à entre in terapia.

Ma ancu se scrivu questu, aghju sempre a lotta per crede veramente chì questu hè una cosa chì aghju. A volte mi sentu ancu cume devu esse sopra, o sò melodramaticu.

Hè u mo cervellu chì prova à spinghje mi à passallu. U mo corpu cum'è un tuttu capisce a verità più grande: U traumu hè sempre cun mè è appare sempre in certi tempi scomodi è scomodi.

Allora, chì sò alcuni trattamenti per PTSD?

Aghju cuminciatu à pensà à questu perchè u mo terapeuta hà raccomandatu di pruvà a terapia EMDR per u mo PTSD. Hè caru è a mo assicuranza ùn pare micca copre, ma spergu d'avè a pussibilità di dalli un giru un ghjornu.

Eccu più nantu à EMDR, è ancu qualchì altru trattamentu pruvatu per u PTSD.

Desensibilizazione è riprocessamentu di u muvimentu di l'ochji (EMDR)

Cù EMDR, un paziente descrive l'avvenimenti traumatichi mentre attenta à un muvimentu avanti è avanti, u sonu, o entrambi. L'ubbiettivu hè di rimuovere a carica emotiva intornu à l'evenimentu traumaticu, chì permette à u paziente di trattallu in un modu più costruttivu.

Terapia cumportamentale cognitiva (CBT)

Sè vo site in terapia avà, questa hè a metodulugia chì u vostru terapeuta hè probabilmente aduprendu. L'obiettivu di a CBT hè di identificà è mudificà i schemi di pensamentu per cambià l'umori è i cumpurtamenti.

Terapia di trasfurmazione cognitiva (CPT)

Ùn avia micca intesu parlà di questu finu à pocu tempu quandu "Questa vita americana" hà fattu un episodiu sanu nantu à questu. A CPT hè simile à a CBT in u so scopu: cambià i penseri disruptivi chì sò resultati da u traumu. Tuttavia, hè più focalizatu è intensivu.

In più di sessioni 10 à 12, un paziente travaglia cun un praticante CPT autorizatu per capisce cumu u traumu sta modellendu i so penseri è amparà nuove abilità per cambià questi penseri disruptivi.

Terapia di esposizione (qualchì volta chjamata esposizione prolungata)

A terapia di esposizione, qualchì volta chjamata esposizione prolungata, implica ripetutamente a riflessione o pensendu à a storia di u vostru traumu. In certi casi, i terapeuti portanu i pazienti in posti chì sò stati evitendu per via di PTSD.

Terapia di esposizione à a realtà virtuale

Un sottogruppu di a terapia di esposizione hè a terapia di esposizione à a realtà virtuale, chì aghju scrittu per Rolling Stone pochi anni fà.

In a terapia di esposizione VR, un paziente rivisita virtualmente a scena di u traumu, è infine l'incidente traumaticu stessu. Cum'è EMDR, u scopu hè di rimuovere a carica emotiva intornu à l'incidentu (i).

A medicazione pò esse ancu un uttellu utile, solu o cumminata cù altri trattamenti.

Aghju assuciatu PTSD solu cù a guerra è i veterani. In realtà, ùn hè mai statu cusì limitatu - assai di noi l'avemu per parechje ragioni diverse.

A bona nutizia hè chì ci sò parechje terapie sfarenti chì pudemu pruvà, è sì nunda altru, hè rassicurante di sapè chì ùn simu micca soli.

Katie MacBride hè un scrittore freelance è l'editore assuciatu per Anxy Magazine. Pudete truvà u so travagliu in Rolling Stone è The Daily Beast, trà altri punti di vendita. Hà passatu a maiò parte di l'annu scorsu travagliendu à un documentariu annantu à l'usu pediatricu di a cannabis medicinale. Attualmente passa troppu tempu nantu à Twitter, induve a pudete seguità à @msmacb.

A Più Lettura

4 Trattamenti Naturali per a Sinusite

4 Trattamenti Naturali per a Sinusite

Un grande trattamentu naturale per a inu ite cun i te à inalà eucaliptu, ma lavà u na u cù ale gro u, è pulì u na u cù alina ò ancu bone opzioni.Tuttavia, te tr...
Cumu piglià supplementi di ferru per l'anemia

Cumu piglià supplementi di ferru per l'anemia

L'anemia da carenza di ferru hè unu di i tippi più cumuni di anemia, chì hè cau ata da una carenza di ferru chì pò accade per via di u cun umu ba u di cibi cù fe...