Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 3 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
L'ibuprofenu pò veramente riduce u flussu di u periodu? - Vita Di Vita
L'ibuprofenu pò veramente riduce u flussu di u periodu? - Vita Di Vita

Cuntenutu

Sì avete mai avutu cunsiglii di u periodu in crowdsource in linea (chì ùn hà micca?), Probabilmente avete vistu u tweet virali chì dice chì l'ibuprofenu pò riduce u flussu menstruali.

Dopu chì l'utilizatori di Twitter @girlziplocked hà dettu ch'ella hà amparatu u ligame trà l'ibuprofenu è i periodi durante a lettura Manuale di riparazione per periodi da Lara Briden, centinaie di persone anu rispostu dicendu chì ùn anu mai sapiutu di a cunnessione.

Si scopre, hè vera: Ibuprofene (è altri farmaci antiinfiammatori non steroidali, o AINE) pò davveru riduce u flussu di periodu pesante, dice l'oncologu ginecologicu certificatu da u bordu Sharyn N. Lewin, M.D.

Eccu cumu si travaglia: AINE funziona riducendu a produzzione di u corpu di elementi inflamatorii cum'è prostaglandini, secondu a USC Fertility. "E prostaglandine sò lipidi chì anu effetti hormoni diversi" nantu à u corpu, cume induce travagli è causendu infiammazioni, trà altre funzioni, dice Heather Bartos, M.D.

E prostaglandine sò produtte ancu quandu e cellule endometriali cumincianu à sparghje in l'utru, è si crede chì e prostaglandine sò largamente responsabili di quelli crampi troppu familiari chì vene cun sanguinamentu menstruale, spiega u duttore Bartos. I livelli più alti di prostaglandine si traducenu in sanguinamenti menstruali più pesanti è crampi più dolorosi, aghjusta. (Assuciatu: Quessi 5 Muvimenti Calmaranu I Vostri peghju Crampi di u Periudu)


Dunque, piglià ibuprofenu ùn pò micca solu aiutà à calmà i crampi, ma pò ancu riduce u flussu di u periodu pesante-tuttu pruvucendu una diminuzione di a percentuale di pruduzzione di prostaglandine da l'utru, spiega u duttore Lewin.

Mentre questu pò sembrà un modu attraente per trattà un ciclu menstruale pesante è crampu, ci hè assai da cunsiderà prima di saltà nantu à stu carru. Eccu ciò chì avete bisognu di sapè.

Hè sicuru per riduce u flussu di periodu pesante cun ibuprofene?

Prima è primu, toccu a basa cù u vostru doc ​​per assicurassi chì sia sicuru per voi di piglià alte dosi di ibuprofene-per alcunu raghjone. Una volta ottenutu quellu OK, a dose raccomandata per riduce u flussu di periodu pesante hè trà 600 è 800 mg di ibuprofene una volta à ghjornu (una "dose alta" certamente per a maggior parte di e persone chì piglianu un AINE per u sollievu generale di u dolore, nota Dr. Bartos), u primu ghjornu di sanguinamentu. Questa dosa di ogni ghjornu pò esse cuntinuata per quattru o cinque ghjorni, o finu à chì a menstruazione si ferma, dice u duttore Lewin.

Tenite à mente: Ibuprofen ùn serà micca tutale eliminà u flussu di sangue periodu, è a ricerca chì sustene u metudu hè super limitata. Una rivista di u 2013 di studii chì valutanu a gestione di l'hemorragia menstruali pesanti, publicata in a rivista medica Ostetricia è Ginecologia, suggerisce chì l'assunzione di FANS pò riduce i sanguinamenti da 28 à 49 per centu per quelli chì sperimentanu un flussu di periodu pesante (i studii riveduti ùn anu micca inclusu persone cun sanguinamentu moderatu o leggiu). Una rivista più recente publicata in linea in u Cochrane Database di Revisioni Sistematiche truvaru chì l'AINE sò "modestamente efficaci" à riduce u sanguinamentu menstruali pesante, nutendu chì l'altri medicini cumunimenti usati per allevià u flussu di u periodu pesante, cumpresi IUD, l'acidu tranexamic (una droga chì travaglia per aiutà à coagulà u sangue in modu efficace), è danazol (una droga comunmente usata). per trattà l'endometriosi) - sò "più efficaci". Dunque, mentre si prende ibuprofene per riduce u flussu di periodi pesanti ùn hè micca necessariamente un metudu infallibile, puderia esse una bona opzione per quelli chì sperimentanu occasionale (piuttostu chrònicu) sanguinamentu menstruale pesante è crampi. (Relazionatu: Pudete infine rimborsu per i prudutti di u periodu, grazie à l'Attu di Relief Coronavirus)


"Sempre chì ùn avete micca alcuna contraindicazione per piglià [AINE], pò esse una riparazione à breve termine [per un flussu di periodu pesante]", dice u duttore Bartos, aghjunghjendu chì hà vistu risultati "efficaci" in u so propiu i pazienti chì utilizanu stu metudu. "Ci sò studii limitati nantu à a so efficacia esatta in termini di dati, ma anecdoticamente aghju vistu un bellu successu", spiega ella.

Quale puderia vulete esplorà i FANS per riduce u flussu di periodu pesante?

U flussu di periodu pesante pò esse un sintimu di parechje condizioni di salute, cumprese l'endometriosi è u sindrome di l'ovariu polististicu (PCOS), trà altri. Cù questu in mente, hè impurtante parlà cù u vostru duttore nantu à a vostra sperienza cù un sanguinamentu menstruale pesante per cunfirmà se ibuprofene hè a bona opzione per voi, dice Dr. Bartos.

"Certamente per e donne cù endometriosi, in quale i livelli di prostaglandine sò alti, i periodi sò longu è pisanti è causanu cramps immensi - I AINE sò un grande trattamentu in particulare per e donne chì volenu una opzione non-hormonal" per aiutà à riduce l'emorragia, spiega. Ma dinò, ci sò ancu medicazione di prescription, cum'è l'acidu tranexamic, chì ponu riduce u flussu di u periodu pesante in modu più sicuru è più efficace, aghjusta. "L'opzioni ormonali cum'è a pillula contraceptiva o u DIU Mirena sò [ancu] più efficaci" cà e dosi elevate di FANS, in particulare à longu andà ", dice Dr. Lewin.


In quantu à cumu ritardu u vostru periodu cù ibuprofenu o altri AINE: "L'ibuprofenu ùn hè micca studiatu per ritardà u vostru periodu", ma in teoria hè pussibule chì piglià sti dosi alti intermittenti "puderia ritardà [u vostru periodu] per un tempu assai brevi", spiega u duttore Bartos. (In particulare, a Cleveland Clinic riporta chì i FANS Maghju ritardà u vostru periodu "per micca più di un ghjornu o dui", se in tuttu).

Ma ricurdate: l'usu di l'AINE à longu andà pò avè cunsequenze.

Ci hè un altru prublema maiò da cunsiderà quì: vale à dì, cumu adupranu i FANS à longu andà, in generale, ponu influenzà a vostra salute. Per a maiò parte di a ghjente, l'usu di l'AINE cum'è ibuprofene per riduce u flussu di periodu pesante hè solu destinatu à esse fattu "ogni tantu", micca cum'è una strategia à longu andà per un sanguinamentu menstruale pesante, secondu a Cleveland Clinic. Quandu s'utilice à longu andà, l'AINE ponu aumentà u vostru risicu di prublemi renali è ulcere di stomacu, frà altri prublemi di salute, dice Dr Bartos.

U fondu: "Se i periodi pesanti sò un prublema à longu andà, discuteremu spessu un IUD di progesterone o qualcosa creatu per un usu à longu andà", dice Dr. Bartos. "L'ibuprofenu ùn risolverà micca u prublema, ma hè un grande sollievu per i cicli pesanti è crampy". (Eccu più cose da pruvà s'ellu avete un sagnu pesante durante u vostru periodu).

Rivista per

Publicità

Avemu Cunsigliatu

Cosa hè a lebbra, sintomi principali è cumu uttene

Cosa hè a lebbra, sintomi principali è cumu uttene

A Lepra, cunni ciuta ancu cù a lebbra o a malattia di Han en, hè una malattia infettiva cau ata da i batteriMycobacterium leprae (M. leprae), ciò chì porta à l'apparizione...
Capezzoli gonfi: chì pò esse è chì fà

Capezzoli gonfi: chì pò esse è chì fà

U gonfiore di i capezzoli hè a ai cumunu à e volte quandu i verificanu fluttuazioni ormonali, cume durante a gravidanza, l'allattamentu o durante u periodu me truale, micca una cau a di ...