Cosa significa placenta gradu 0, 1, 2 è 3?
Cuntenutu
- U gradu di a placenta pò interferisce cù a gravidanza o u partu?
- Cumu hè rilevatu u gradu di a placenta
A placenta pò esse classificata in quattru gradi, trà 0 è 3, chì dipenderanu da a so maturità è calcificazione, chì hè un prucessu nurmale chì si faci durante a gravidanza. Tuttavia, in certi casi, pò invechjà troppu prestu, chì richiede una valutazione frequente da l'ostetricu, per evità complicazioni.
A placenta hè una struttura furmata durante a gravidanza, chì stabilisce a cumunicazione trà a mamma è u fetu, garantendu e cundizioni ideali per u so sviluppu. E so funzioni principali sò di furnisce nutrienti, ossigenu è prutezzione immunologica per u zitellu, stimulà a produzzione di ormoni, prutege u zitellu da l'impatti, è eliminà i rifiuti produtti da u zitellu.
A maturazione placentaria pò esse classificata cusì:
- Grade 0, chì dura generalmente finu à a settimana 18, è hè carattarizatu da una placenta omogenea senza calcificazione;
- Grade 1, chì si faci trà a settimana 18 è 29, è hè carattarizatu da una placenta cù a presenza di piccule calcificazioni intraplacentare;
- Grade 2, presente trà a 30th è 38th settimana, è hè carattarizatu da una placenta cù a presenza di calcificazioni in a placca basale;
- Grade 3, chì hè prisente à a fine di a gravidanza, versu a 39esima settimana è chì hè un segnu di maturazione di i pulmoni. A placenta di u gradu 3 mostra dighjà a placca basale à calcificazione corionica.
In certi casi, a prima maturazione placentaria pò esse rilevata. Ùn hè ancu chjaru ciò chì pò esse à a so origine, ma si sà chì hè più frequente in donne assai giovani, donne chì anu avutu a so prima gravidanza è donne incinte chì fumanu durante u partu.
U gradu di a placenta pò interferisce cù a gravidanza o u partu?
A maturazione di a placenta durante a gravidanza hè un prucessu normale è ùn hè micca una causa di preoccupazione. Tuttavia, se a maturazione placentaria di u gradu 3 si verifica prima di 36 settimane di gestazione, questu pò esse assuciatu à qualchì condizione maternofetale.
Quandu una maturazione placentaria precoce hè rilevata, a donna incinta deve esse monitorata più spessu è ancu durante u travagliu, per evità cumplicazioni, cum'è u partitu prematuru, distaccu placentariu, sanguinamentu intensu in u periodu postpartum o pocu pesu di nascita.
Vede cumu si sviluppa a placenta è scopre chì sò i cambiamenti più cumuni è chì fà.
Cumu hè rilevatu u gradu di a placenta
L'ostetricu pò identificà u gradu di maturità di a placenta osservendu e calcificazioni prisenti durante un esame ecograficu.