A Cereali di Kellogg Cuntaminata cù Salmonella Sempre hè Venduta In Magazzini
Cuntenutu
Cattivi nutizie per a vostra colazione: i cereali di Kellogg contaminati da salmonella sò sempre venduti in certi negozi malgradu esse stati richiamati un mese fà, secondu un novu raportu di a FDA.
U mese passatu, i Centri per u Controlu è a Prevenzione di e Malatie anu publicatu un rapportu chì avvisanu i cunsumatori chì u cereale Kellogg's Honey Smacks era statu ligatu à un focu di salmonella in i Stati Uniti Sicondu a so investigazione, u cereale contaminatu hà risultatu in 100 casi di infezioni di salmonella (30 di i quali). anu resultatu in ospedali) in 33 stati finu à avà.
Basatu nantu à i risultati di u CDC, Kellogg's hà ricurdatu volontariamente Honey Smacks u 14 di ghjugnu è chjude a facilità rispunsevuli. Ma sicondu un novu raportu di l'Alimentazione è Drug Administration, i cereali contaminati sò sempre nantu à e scaffali un mese dopu. Questu hè totalmente illegale, cum'è a FDA indica in u so avvertimentu.
Salmonella provoca diarrea, frebba è crampi di stomacu, secondu u CDC. Mentre a maggior parte di i casi si ne vanu da per elli (ci sò più di 1,2 milioni di casi segnalati in i Stati Uniti ogni annu, dice u CDC), pò esse mortale. U CDC stima chì 450 persone mori da infezioni di salmonella ogni annu.
Allora chì significa tuttu questu per a vostra lista d'alimentazione? A FDA face a so parte per andà dopu à i rivenditori chì vendenu sempre Honey Smacks. Se vede u cereale nantu à i scaffali, questu ùn significa micca chì hè sicuru o un lottu novu, micca contaminatu. Pudete signalà u cereale à u vostru coordinatore di reclami per i cunsumatori FDA lucali. È se avete alcuna scatula di Miele Smacks in casa, spazzatelu ASAP. Indipendentemente da quandu o induve avete compru a vostra scatula, u CDC cunsiglia di scaccià o di ripiglià à a vostra buttrega per un rimborsu. (Avete dighjà Honey Smacks per colazione? Leghjite chì fà quandu avete manghjatu qualcosa da un ricordu di cibu.)