8 Rimedii Naturali per Luttà contr'à e Pietre di Rene in Casa
Cuntenutu
- Chì sò e pietre à u rene?
- 1. Stà idratatu
- 2. Aumintate a vostra ingesta d'acidu citricu
- 3. Limite l'alimenti ricchi di ossalati
- 4. Ùn pigliate micca alte dosi di vitamina C
- 5. Piglia abbastanza calciu
- 6. Tagliate u sale
- 7. Aumintate a vostra ingesta di magnesiu
- 8. Manghja menu pruteine animali
- U fondu
I calcoli renali sò un prublema di salute cumunu.
Passà queste pietre pò esse incredibilmente doloroso, è purtroppu, e persone chì anu sperimentatu pietre à i reni sò più propensi à ottene di novu ().
Tuttavia, ci sò uni pochi di cose chì pudete fà per riduce stu risicu.
Questu articulu spiega ciò chì sò i calcoli renali è descrive 8 modi dietetichi per luttà contr'à elli.
Chì sò e pietre à u rene?
Cunnisciuti ancu cum'è pietre renali o nefrolitiasi, e pietre à i reni sò cumposti di materiali duri è solidi chì si accumulanu in i reni è formanu cristalli.
Quattru tippi principali esistenu, ma circa l'80% di tutte e pietre sò pietre di ossalatu di calciu. Forme menu cumuni includenu struvite, acidu uricu è cisteina (,).
Mentre e petre più chjuche ùn sò di solitu micca un prublema, e petre più grandi ponu causà un bloccu in parte di u vostru sistema urinariu mentre lascianu u vostru corpu.
Chistu pò purtà à un dolore severu, vomitu è sangu.
I calcoli renali sò un prublema di salute cumunu. In fattu, circa 12% di l'omi è 5% di e donne in i Stati Uniti svilupperanu una petra di u rene durante a so vita ().
In più, se avete una petra di u rene una volta, i studii suggerenu chì site finu à u 50% più prubabile di furmà una altra petra in 5 à 10 anni (,,).
Quì sottu sò 8 modi naturali chì pudete riduce u risicu di furmà un'altra petra di u rene.
Riassuntu E petre renali sò grumi fermi furmati da prudutti di rifiutu cristallizzati in i reni. Sò un prublema di salute cumunu è passà grossi petri pò esse assai dulurosu.1. Stà idratatu
Quandu si tratta di prevenzione di calcoli renali, beie assai liquidi hè generalmente raccomandatu.
I fluidi diluiscenu è aumentanu u vulume di e sostanze chì formanu a petra in l'urina, ciò chì li rende menu prubabili di cristallizà ().
Tuttavia, micca tutti i fluidi esercitanu questu effettu ugualmente. Per esempiu, una alta assunzione d'acqua hè legata à un risicu più bassu di furmazione di calciu renale (,).
I Bevande cum'è u caffè, u tè, a biera, u vinu è u suchju d'aranciu sò stati ancu assuciati à un risicu più bassu (,,).
Per d 'altra banda, cunsumà assai soda pò cuntribuisce à a furmazione di calciu renale. Questu hè veru per i sodas zuccherati è artificiali zuccherati ().
E bibite dolce zuccherate cuntenenu fruttosiu, chì hè cunnisciutu per aumentà l'excrezione di calciu, ossalatu è acidu uricu. Quessi sò fattori impurtanti per u risicu di calciu renale (,).
Alcuni studii anu ancu ligatu un elevatu assunzione di colas zuccherate è zuccherate artificialmente à un risicu aumentatu di calcoli renali, per via di u so cuntenutu in acidu fosforicu (,).
Riassuntu Stà idratatu hè impurtante per prevene i calcoli renali. Eppuru, mentre alcune bevande ponu diminuisce u risicu, altri ponu aumentallu.2. Aumintate a vostra ingesta d'acidu citricu
L'acidu citricu hè un acidu organicu chì si trova in parechji frutti è ligumi, in particulare l'agrumi. Limoni è calce sò soprattuttu ricchi in questu compostu vegetale ().
L'acidu citricu pò aiutà à prevene i calcoli renali di ossalatu di calciu in dui modi ():
- Impedisce a furmazione di petre: Si pò ligà cù u calciu in l'urina, riducendu u risicu di nova furmazione di petre (,).
- Impedisce l'allargamentu di a petra: Si lega cù i cristalli esistenti di ossalatu di calciu, impedenduli di ingrandà. Pò aiutà à passà sti cristalli prima ch'elli si trasforminu in petre più grandi (,).
Un modu faciule per cunsumà più acidu citricu hè di manghjà più agrumi, cum'è pompelmo, aranci, limoni o limi.
Pudete ancu pruvà à aghjunghje qualchì calcina o suchju di limonu à a vostra acqua.
Riassuntu L'acidu citricu hè un compostu vegetale chì pò aiutà à prevene a formazione di calcoli renali. L'agrumi sò grandi fonti dietetiche.3. Limite l'alimenti ricchi di ossalati
L'oxalatu (acidu ossalicu) hè un antinutriente chì si trova in parechji alimenti vegetali, cumpresi verdi à fronde, frutti, ligumi è cacao ().
Inoltre, u vostru corpu ne produce una quantità considerableu.
Un ingesta elevata di ossalati pò aumentà l'escrezione di ossalati in urina, chì pò esse problematica per e persone chì tendenu à formà cristalli di ossalatu di calciu ()
L'oxalatu pò ligà u calciu è altri minerali, furmendu cristalli chì ponu purtà a furmazione di petre ().
Tuttavia, l'alimenti ricchi in ossalatu tendenu ancu à esse assai sani, dunque una dieta stretta à bassu ossalatu ùn hè più raccomandata per tutti l'individui chì formanu pietre.
Una dieta à bassu ossalatu hè suggerita solu per e persone chì anu iperossaluria, una cundizione caratterizata da alti livelli di ossalatu in urina ().
Prima di cambià a vostra dieta, cunsultate u vostru duttore sanitariu o dietista per sapè se pudete benefiziu di limità a vostra ingesta di alimenti ricchi in ossalati.
Riassuntu L'alimenti ricchi in ossalatu ponu esse problematichi per alcune persone. Tuttavia, cercate cunsiglii da un prufessiunale sanitariu prima di limità questi alimenti, chì fà cusì ùn hè micca necessariu per tutte e persone chì formanu petre.4. Ùn pigliate micca alte dosi di vitamina C
I studii indicanu chì i supplementi di vitamina C (acidu ascorbicu) sò assuciati cun un risicu più altu di avè calculi renali (,,).
Un altu assunzione di vitamina C supplementare pò aumentà l'escrezione di ossalatu in l'urina, chì qualchì vitamina C pò esse convertita in ossalatu in u corpu (,).
Un studiu suvedese trà omi di mezza età è anziani hà stimatu chì quelli chì integranu cù vitamina C ponu esse duie volte più propensi à sviluppà calcoli renali chè quelli chì ùn integranu micca sta vitamina ().
Tuttavia, nutate chì a vitamina C da fonti alimentari, cum'è i limoni, ùn hè micca assuciata cun un risicu di petra aumentatu ().
Riassuntu Ci hè qualchì evidenza chì piglià dosi elevate di supplementi di vitamina C pò aumentà u risicu di calculi renali di ossalatu di calciu in l'omi.5. Piglia abbastanza calciu
Hè una malintesa cumuna chì avete bisognu di diminuisce a vostra ingestione di calciu per riduce u vostru risicu di furmà pietre chì cuntenenu calciu.
Tuttavia, questu ùn hè micca u casu. In fattu, una dieta alta in calciu hè stata assuciata cun un risicu diminuitu di furmà calcoli renali (,,,).
Un studiu hà messu l'omi chì avianu furmatu prima calciu renali chì cuntenenu calciu nantu à una dieta chì cuntene 1200 mg di calciu per ghjornu. A dieta era ancu bassa in proteine animali è in sale ().
L'omi avianu circa un risicu di 50% più bassu di sviluppà un altru calciu renale in 5 anni chì u gruppu di cuntrollu, chì seguitava una dieta bassa in calciu di 400 mg per ghjornu.
U calciu dieteticu tende à ligà cù l'oxalatu in a dieta, chì impedisce ch'ellu sia assorbitu. I reni ùn anu dunque micca da passà per u sistema urinariu.
I prudutti lattichi cum'è u latte, u furmagliu è u yogurt sò boni fonti dietetichi di calciu.
Per a maiò parte di l'adulti, l'indemnità ghjurnata raccomandata (RDA) per u calciu hè 1,000 mg per ghjornu. Tuttavia, a RDA hè di 1.200 mg per ghjornu per e donne di più di 50 anni è per tutti quelli di più di 70 anni.
Riassuntu Uttene abbastanza calciu pò aiutà à prevene a furmazione di calciu renale in alcune persone. U calciu pò ligà si à l'ossalatu è impedisce ch'ellu sia assurbitu.6. Tagliate u sale
Una dieta alta in sale hè ligata à un risicu aumentatu di calcoli renali in alcune persone (, 32).
Una alta assunzione di sodiu, cumpunente di u sale da tavulinu, pò fà cresce l'escrezione di calciu per l'urina, chì hè unu di i principali fattori di risicu per i calcoli renali ().
Dice questu, alcuni studii in adulti più ghjovani ùn anu micca truvatu una associazione (,,).
A maiò parte di e linee guida dietetiche raccomandanu chì e persone limitanu l'assunzione di sodiu à 2.300 mg per ghjornu. Tuttavia, a maiò parte di a ghjente cunsuma assai più di quella quantità (,).
Unu di i migliori modi per diminuisce a vostra assunzione di sodiu hè di riduce l'alimenti imballati, trasfurmati ().
Riassuntu Sè site propensu à furmà calcoli renali, a restrizione di sodiu pò aiutà. U sodiu pò aumentà a quantità di calciu chì excrete in l'urina.7. Aumintate a vostra ingesta di magnesiu
U magnesiu hè un minerale impurtante chì parechje persone ùn cunsumanu micca in quantità sufficiente ().
Hè implicatu in centinaie di reazzioni metaboliche in u vostru corpu, cumprese a produzzione energetica è i muvimenti musculari ().
Ci hè ancu qualchì evidenza chì u magnesiu pò aiutà à prevene a furmazione di calciu renale di ossalatu di calciu (,,).
Esattamente cumu funziona ùn hè micca pienu capitu, ma hè statu suggeritu chì u magnesiu pò riduce l'assorbimentu di ossalati in l'intestinu (,,).
Tuttavia, micca tutti i studii sò d'accordu nantu à a materia (,).
L'ingestione di ghjornu di riferimentu (RDI) per u magnesiu hè di 420 mg per ghjornu. Se vulete aumentà a vostra cunsumazione dietetica di magnesiu, l'avucati, i legumi è u tofu sò tutti boni fonti dietetichi.
Per uttene u massimu di benefici, cunsumate magnesiu cù cibi ricchi in ossalatu. S'ellu ùn hè micca una opzione, pruvate à cunsumà stu minerale in 12 ore da manghjà cibi ricchi in ossalati ().
Riassuntu Alcuni studii mostranu chì aumentà a vostra assunzione di magnesiu pò aiutà à diminuisce l'assorbimentu di ossalati è riduce u risicu di calcoli renali.8. Manghja menu pruteine animali
Una dieta ricca di fonti di proteine animali, cum'è carne, pesci è latticini, hè assuciata cun un risicu più altu di calcoli renali.
Un altu assunzione di proteine animali pò aumentà l'escrezione di calciu è diminuisce i livelli di citrati (,).
Inoltre, e fonti di proteine animali sò ricche in purine. Questi cumposti sò scumpartuti in acidu uricu è ponu aumentà u risicu di furmà pietre di l'acidu uricu (,).
Tutti i cibi cuntenenu purine in quantità varianti.
Renu, fegatu è altre carne d'organi sò assai ricchi di purine. D'altra parte, l'alimenti vegetali sò pochi in queste sostanze.
Riassuntu Un elevatu assunzione di proteine animali pò aumentà u risicu di sviluppà calcoli renali.U fondu
Se avete avutu una petra di u rene, site assai prubabile di sviluppà una altra in 5 à 10 anni. Fortunatamente, piglià certe misure dietetiche pò aiutà à riduce stu risicu.
Per esempiu, pudete pruvà à aumentà a vostra assunzione di fluidi, cunsumendu alimenti ricchi di certi nutrienti, manghjendu menu proteine animali, è evitendu u sodiu.
Solu uni pochi di misure simplici ponu andà assai per prevene i calcoli renali dolorosi.