Hè pussibule avè un vaginu scioltu?
Cuntenutu
- Rumpendu u mitu di una 'vagina sciolta'
- Una vagina «stretta» ùn hè micca necessariamente una bona cosa
- A vostra vagina cambierà cù u tempu
- Età
- Partu
- Cumu rinfurzà i musculi vaginali
- Esercizii Kegel
- Esercizii di inclinazione pelvica
- Coni vaginali
- Stimulazione elettrica neuromusculare (NMES)
- U fondu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Hè?
Quandu si tratta di a vagina, ci sò assai miti è cuncepzioni sbagliate. Alcune persone, per esempiu, credenu chì e vagine ponu perde a so elasticità è diventà sciolte per sempre. Chì ùn hè micca veramente veru, però.
A vostra vagina hè elastica. Ciò significa chì si pò allungà per accoglie e cose chì entranu (pensate: un pene o ghjocu sessuale) o chì esce (pensate: un criaturu). Ma ùn piglierà tantu chì a vostra vagina ritrovi a so forma precedente.
A vostra vagina pò diventà un pocu più lenta à misura chì invechjate o avete figlioli, ma in generale, i musculi si espandenu è si ritiranu cum'è una fisarmonica o una banda di gomma.
Continuate à leghje per amparà di più da induve vene stu mitu, cumu una vagina "stretta" pò esse un segnu di una situazione sottostante, cunsiglii per rinfurzà u vostru pianu pelvicu, è ancu di più.
Rumpendu u mitu di una 'vagina sciolta'
Prima cosa hè prima: Ùn ci hè nunda di vagina "sciolta". A vostra vagina pò cambià cù u tempu per via di l'età è di a nascita, ma ùn perderà micca a so stesa di manera permanente.
U mitu di una vagina "sciolta" hè statu storicamente adupratu cum'è una manera di vergugnà e donne per a so vita sessuale. Dopu tuttu, una vagina "sciolta" ùn hè micca usata per discrive una donna chì hà assai sessu cù u so cumpagnu. Hè principalmente usatu per discrive una donna chì hà avutu sessu cù più di un omu.
Ma a verità hè chì ùn importa micca cù quale avete sessu o quantu volte. A penetrazione ùn farà micca chì a vostra vagina si stende di manera permanente.
Una vagina «stretta» ùn hè micca necessariamente una bona cosa
Hè impurtante di sapè chì una vagina "stretta" pò esse un segnu di una preoccupazione sottostante, soprattuttu se sperimentate disconfort durante a penetrazione.
I vostri musculi vaginali si rilassanu naturalmente quandu site eccitatu. Sì ùn site micca accesa, interessata o preparata fisicamente per u rapportu sessuale, a vostra vagina ùn si rilasserà, si autolubricerà è si stende.
I musculi vaginali stretti, allora, ponu fà un scontru sessuale dolorosu o impussibile à compie. A strettezza vaginale estrema puderia ancu esse un segnu di vaginismu. Questu hè un disordine fisicu curabile chì affetta 1 in ogni 500 donne, secondu l'Università di California, Santa Barbara.
U Vaginismu hè u dulore chì accade prima o durante a penetrazione. Questa puderia significà a relazione sessuale, slipping in un tampon, o inserisce un speculum durante un esame pelvica.
Se sembra familiare, fate un appuntamentu cù u vostru OB-GYN. Puderanu valutà i vostri sintomi è aiutà à fà un diagnosticu. Per u vaginismu, u vostru duttore pò raccomandà Kegels è altri esercizii di u pavimentu pelvicu, terapia vaginale dilatatore, o iniezioni Botox per rilassà i musculi.
A vostra vagina cambierà cù u tempu
Solu duie cose ponu influenzà l'elasticità di a vostra vagina: età è partu. U sessu frequente - o a mancanza di questu - ùn pruvucarà micca a vostra vagina à perde alcunu di u so stretchimentu.
À u tempu, u partitu è l'età puderanu causà un ligeru allentamentu naturale di a vostra vagina. E donne chì anu avutu più di una nascita vaginale sò più propensi à avè indebulitu i musculi vaginali. Tuttavia, l'anzianu pò fà chì a vostra vagina si stende leggermente, indipendentemente da sì avete avutu figlioli.
Età
Puderete cumincià à vede un cambiamentu di l'elasticità di a vostra vagina à partesi da i 40 anni. Hè perchè i vostri livelli di estrogeni cuminceranu à calà quandu entri in u stadiu perimenopausale.
A perdita di l'estrogenu significa chì u vostru tessutu vaginale diventerà:
- diluente
- più seccu
- menu acidica
- menu stesu o flessibile
Questi cambiamenti ponu diventà più notevuli una volta ghjunta à a menopausa piena.
Partu
Hè naturale per a vostra vagina di cambià dopu à una consegna vaginale. Dopu tuttu, i musculi vaginali si stendenu per lascià passà u vostru zitellu à traversu u canale di nascita è fora di l'entrata di a vostra vagina.
Dopu a nascita di u vostru zitellu, pudete nutà chì a vostra vagina si sente un pocu più libera di a so forma abituale. Hè cumpletamente nurmale. A vostra vagina deve cumincià à ritruvassi pochi ghjorni dopu à avè parturitu, ancu s'ellu ùn pò micca vultà cumpletamente à a so forma originale.
Se avete avutu parechji parturiti, i musculi vaginali sò più propensi à perde un pocu di elasticità. Sì ùn vi cunvenite cun questu, ci sò esercizii chì pudete fà per rinfurzà i musculi vaginali di u pavimentu prima, durante è dopu a gravidanza.
Cumu rinfurzà i musculi vaginali
L'esercitazioni pelviche sò un ottimu modu per rinfurzà i musculi di u pavimentu pelvicu. Questi musculi sò parte di u vostru core è aiutanu à sustene u vostru:
- vescica
- rettu
- intestinu chjucu
- uteru
Quandu i musculi di u pavimentu pelvicu si indeboliscenu da l'età o da u partitu, pudete:
- perde accidentalmente urina o passa u ventu
- sente u bisognu custante di piscia
- avete dolore in a vostra zona pelvica
- sperimentate u dolore durante u sessu
Ancu l'esercizii di u pianu pelvicu ponu aiutà à trattà l'incontinenza urinaria leve, ùn sò micca cusì benefiziali per e donne chì sperimentanu una perdita urinaria severa. U vostru duttore pò aiutà à sviluppà un pianu di trattamentu adattatu chì si adatta à i vostri bisogni.
Interessante per rinfurzà u vostru pianu pelvicu? Eccu alcuni esercizii chì pudete pruvà:
Esercizii Kegel
Prima, ci vole à identificà i musculi di u pavimentu pelvicu. Per fà cusì, fermate u midstream mentre site pipì. Se riesci, avete capitu i musculi adatti.
Una volta chì fate, seguitate questi passi:
- Sceglite una pusizione per i vostri esercizii. A maiò parte di a ghjente preferisce stà nantu à e spalle per Kegels.
- Stringhje i musculi di u pavimentu pelvicu. Mantene a cuntrazione per 5 secondi, rilassate per altri 5 secondi.
- Ripetite stu passu almenu 5 volte di fila.
Quandu cresce a forza, aumentate u tempu à 10 secondi. Pruvate à ùn stringhje e cosce, l'abs, o u culo durante Kegels. Fighjate solu nantu à u vostru pianu pelvicu.
Per u megliu risultati, praticate 3 set di Kegels 5 à 10 volte à ghjornu. Duvete vede risultati in poche settimane.
Esercizii di inclinazione pelvica
Per rinfurzà i musculi vaginali cù un eserciziu di inclinazione pelvica:
- Stà cù e spalle è u culo contr'à un muru. Mantene e duie ghjinochje dolce.
- Tirate u buttone di u ventre versu a spina. Quandu fate questu, a vostra schiena si deve appiattà contr'à u muru.
- Stringhje u to bellybutton per 4 secondi, poi rilascia.
- Fate cusì 10 volte, finu à 5 volte à ghjornu.
Coni vaginali
Pudete ancu rinfurzà i musculi di u pavimentu pelvicu aduprendu un conu vaginale. Questu hè un ughjettu ponderatu, tamantu tamantu chì mette in a vostra vagina è u tene.
Cumprate cuni vaginali.
Per fà questu:
- Inserite u più liggeru conu in a vostra vagina.
- Stringhje i musculi. Mantene in situ per circa 15 minuti, duie volte à ghjornu.
- Aumenta u pesu di u conu chì aduprate mentre diventate più riesciutu à mantene u conu in postu in a vostra vagina.
Stimulazione elettrica neuromusculare (NMES)
NMES pò aiutà à rinfurzà i musculi vaginali mandendu un currente elettricu attraversu u vostru pianu pelvicu aduprendu una sonda. A stimulazione elettrica farà chì i musculi di u pavimentu pelvicu si contrainu è si rilassanu.
Pudete aduprà una unità NMES di casa o fate chì u vostru duttore faci u trattamentu. Una sessione tipica dura 20 minuti. Duvete fà questu una volta ogni quattru ghjorni, per alcune settimane.
U fondu
Arricurdatevi: Una vagina "sciolta" hè un mitu. L'età è u parturimentu ponu fà chì a vostra vagina perdi leggermente una parte di a so elasticità di manera naturale, ma i musculi vaginali ùn si stenderanu micca di manera permanente. À u tempu, a vostra vagina si ritrova in a so forma originale.
Se site preoccupatu di i cambiamenti in a vostra vagina, contattate u vostru duttore per discutere di ciò chì vi preoccupa. Puderanu aiutà à facilità e vostre preoccupazioni è cunsigliarvi nantu à qualsiasi prossimi passi.