Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
E Mammogrammi Ferenu? Ciò chì avete bisognu di sapè - Salute
E Mammogrammi Ferenu? Ciò chì avete bisognu di sapè - Salute

Cuntenutu

Perchè e mammogrammi contanu

Una mammografia hè u megliu strumentu di imaging chì i fornitori di assistenza sanitaria ponu aduprà per rilevà i primi segni di cancheru di senu. A rilevazione precoce pò fà tutta a differenza in u trattamentu di u cancheru di successu.

Uttene una mammografia per a prima volta pò causà ansietà. Hè difficiule à sapè à chì aspittà sè ùn l'avete mai fattu. Ma pianificà una mammografia hè un passu impurtante è proattivu in a cura di a vostra salute.

Esse preparatu per a mammografia pò aiutà à alleviare a vostra mente mentre si appronta per u vostru esame. Continuate à leghje per amparà di più nantu à a procedura è cosa aspettà in termini di dolore.

Serà feritu?

Ognunu sperimenta mammografie diversamente. Alcune donne ponu sentire dolore durante a procedura, è altri ùn sentenu nunda.

A maiò parte di e donne risentenu qualchì disconfortu durante u prucessu reale di raggi X. A pressione contr'à i vostri seni da l'attrezzatura di prova pò causà dolore o disconfort, è hè normale.

Questa parte di u prucessu duverà durà solu qualchì minutu. Eppuru, altre donne sentenu un dolore estremu durante l'esame. U vostru livellu di dolore pò varià cù ogni mammografia chì ricevi secondu:


  • a taglia di i vostri seni
  • u tempu di l'esame in relazione à u vostru ciclu menstruale
  • e variazioni di pusizionamentu per a mammografia

Quandu pianificà a vostra mammografia

Quandu pianificate a vostra mammografia, tenite in contu u vostru ciclu mestruale. A settimana dopu à a fine di u vostru periodu tende à esse u mumentu ideale per uttene una mammografia. Evite di pianificà u vostru esame per a settimana prima di u vostru periodu. Hè tandu chì i vostri seni seranu i più teneri.

L'American College of Physicians (ACP) ricumanda chì e donne di risicu mediu per sviluppà un risicu di cancheru di u senu trà l'età di 40-49 anu da parlà à u so duttore sanitariu per sapè se cumincià à riceve mammografie prima di 50 anni.

U raccomanda chì e donne à risicu mediu per sviluppà u cancheru di u senu pianifichinu a so prima mammografia à 45 anni, cù a pussibilità di principià à 40 anni.

Dopu à l'età di 45 anni, avete da ottene una mammografia almenu una volta à l'annu cù a opzione di cambià à tutti l'altri anni à 55 anni.

Mentre e raccomandazioni ACP è ACS varienu leggermente, a decisione quandu è quantu spessu per uttene mammografie deve esse una decisione trà voi è u vostru fornitore di assistenza sanitaria.


Sè site di risicu mediu per sviluppà u cancheru di u senu, duverebbe cumincià à parlà cù u vostru duttore sanitariu di mammografie à 40 anni.

Sì avete una storia familiare di cancheru di u senu, in particulare u cancaru di senu precoce, dite à u vostru duttore di salute. Puderanu cunsiglià mammografie più frequenti.

Cosa ci vole à aspittà durante una mammografia

Prima di a vostra mammografia, pudete vulete piglià un medicamentu per u dolore senza prescrizzione, cum'è l'aspirina (Bayer) o l'ibuprofene (Advil), se u vostru duttore di sanità determina chì hè una opzione sicura basata annantu à a vostra storia medica.

Questu pò riduce u risicu di disconfort durante a mammografia è riduce u dulore dopu.

Quandu ghjunghjite à l'uffiziu di u vostru duttore sanitariu, duverete risponde à alcune dumande nantu à a vostra storia di famiglia è qualsiasi mammografie precedenti, se avete avutu. Questu hè assai impurtante per a squadra di imaging per sapè.

Probabilmente, sarete purtatu in una sala d'attesa separata chì hè specificamente per e donne chì ricevenu mammografie. Aspittarete quì finu à chì sia ora di u vostru esame.


Pocu prima di l'esame propiu, duverete spugliate da a vita in su. L'infermiera o u tecnicu di i raggi X ponu piazzà adesivi speciali nantu à e zone di i vostri seni induve avete marcature di nascita o altre marche di a pelle. Questa diminuirà a cunfusione se queste zone mostranu nantu à a vostra mammografia.

L'infermiera o u tecnicu di i raggi X ponu ancu mette adesivi nantu à i vostri capezzoli, cusì u radiologu sà induve sò pusizionati quandu feghja a mammografia.

Puderanu dopu posizionà i vostri seni, unu per volta, nantu à una piastra di imaging plastica. Un altru piattu cumpresserà u vostru senu mentre u tecnicu capisce i raggi X da parechji anguli.

U tessutu di u senu deve esse spargugliatu per chì l'immagine prughjettata possa rilevà incoerenze o grumi in u tessutu di u senu.

Puderete i risultati di a vostra mammografia in 30 ghjorni. Se qualcosa hè anormale in a scansione di raggi X, pudete esse urdinatu di uttene un'altra mammografia o altra forma di test supplementari.

Senteraghju u dulore dopu una prucedura mammografica?

Alcune donne dicenu chì si sentenu malate dopu avè fattu una mammografia. Questa tenerezza ùn deve micca esse peghju di qualsiasi dolore chì si sente durante u prucessu reale di raggi X.

U livellu di dulore o di sensibilità chì si sente dopu à una mammografia hè impussibile di prevede. Hà assai da fà cù:

  • u pusizionamentu durante l'esame
  • a forma di i vostri seni
  • a vostra tolleranza persunale di u dolore

Alcune donne ponu ancu avè contusioni minori, soprattuttu s'elle sò trattate cun medicazione per diluisce u sangue.

Puderete truvà chì portà un reggisenu sportu imbottitu hè più còmode ch'è portà un reggisenu cù fili per u restu di a ghjurnata di a mammografia.

Tuttavia, a maiò parte di e donne chì ricevenu mammogrammi ùn sentenu mancu un dolore persistente una volta finita a prucedura.

Ci hè qualchì altru effetti secundariu?

Una mammografia ùn deve micca causà effetti collaterali alarmanti o à longu andà à u vostru tessutu mammariu.

Cum'è tutti l'esami à raggi X, a mammografia vi espone à una piccula quantità di radiazioni. Per via di questu, ci hè un dibattitu continuu nantu à esattamente quantu spessu e donne anu da esse mammogrammi.

L'oncologi sò d'accordu chì a quantità di radiazioni hè minima, è i vantaggi di esse testati precoce per u cancheru di u senu superanu ogni risicu o effetti collaterali di a radiazione.

Quandu vede u vostru duttore di salute

Se notate eventuali contusioni visibili nantu à i vostri seni o sì sentite sempre malatu una ghjurnata sana dopu a mammografia, avete da fà sapè à u vostru duttore sanitariu.

Sti sintomi ùn sò micca causa d'alarma, ma ùn ci hè nunda di male in a voce di a vostra sperienza o disconfortu dopu ogni studiu di imaging.

U vostru duttore di salute riceverà i risultati di a vostra imaging di senu. U centru di imaging vi avverrà ancu di i risultati. Sì avete qualchì quistione, o ùn avete micca ricevutu avvisu di i risultati di u vostru studiu, chjamate l'uffiziu di u vostru duttore.

Se l'infermiera o u tecnicu di raggi X vedenu qualcosa di insolitu in i vostri risultati, ponu cunsigliarle di uttene una seconda mammografia.

Un sonogramma di senu pò ancu esse raccomandatu cum'è prossimu metudu di prova. Hè ancu pussibule chì avete bisognu à avè una biopsia eseguita se irregolarità sò state rilevate in a vostra mammografia.

Se ùn si trova nunda d'anormale, avete da prevede di vultà per a vostra prossima mammografia in i prossimi 12 mesi. Per alcune donne di risicu mediu per sviluppà u cancheru di u senu, u ritornu finu à 2 anni pò esse OK.

Articuli Novi

Certolizumab Pegol (Cimzia)

Certolizumab Pegol (Cimzia)

Certolizumab pegol hè una o tanza immuno uppre iva chì riduce a ri po ta di u i tema immunitariu, più pecificamente una proteina me enger chì hè re pon abile di l'infiamma...
Varicella: chì ghjè, sintomi è trattamentu

Varicella: chì ghjè, sintomi è trattamentu

A varicella hè una malattia infettiva altamente contagio a cau ata da u viru chì appartene à u genaru Ortopoxviru , chì i pò tra mette per mezu di goccioline di aliva o di tar...