Massy Arias è Shelina Moreda sò i volti più novi di CoverGirl
![Massy Arias è Shelina Moreda sò i volti più novi di CoverGirl - Vita Di Vita Massy Arias è Shelina Moreda sò i volti più novi di CoverGirl - Vita Di Vita](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/keyto-is-a-smart-ketone-breathalyzer-that-will-guide-you-through-the-keto-diet-1.webp)
Cuntenutu
![](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/massy-arias-and-shelina-moreda-are-the-newest-faces-of-covergirl.webp)
Quandu hà sceltu influenzatori per travaglià, CoverGirl hà fattu un puntu di micca solu in bicicletta attraversu famose attrici. A marca di bellezza hà assuciatu cù a bellezza YouTuber James Charles, celeb chef Ayesha Curry, è i DJ Olivia è Miriam Nervo per e campagne. In seguitu: a motociclista Pro Shelina Moreda è a fitstagrammer Massy Arias (@MankoFit).
Arias hè un allenatore insanamente in forma cù una basa massiva di fan-è un sinceru amore per u truccu. (Hè nantu à a nostra lista di e donne chì dimostranu chì sò forti sò sexy.) "Ci hè un stigma intornu à u maquillaje in a palestra", disse in un comunicatu di stampa. "Ma ci sò e volte chì fieri cun orgogliu una faccia piena, sopratuttu quandu filmu è vogliu quella dosa di fiducia in più prima di mette mi davanti à milioni di persone." (Assuciatu: Truccu chì stà à i vostri allenamenti più sudati)
![](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/massy-arias-and-shelina-moreda-are-the-newest-faces-of-covergirl-1.webp)
Moreda hè un corridore di motociclista prufessiunale chì hà fattu a storia in una professione dominata da l'omi. Hè stata a prima donna à correre una bicicletta elettrica à u livellu internaziunale. Cum'è Arias, à Moreda li piace u truccu à u travagliu. "U maquillaje hè qualcosa chì aghju sempre apprezzatu, è hè qualcosa chì mi distingue quandu sò nantu à a pista", hà dettu Moreda in u comunicatu. "L'unicu ciò chì si pò vede sò i mo ochji chì feghjanu fora di l'elmu, allora hè a parte chì mi piace in particulare di ghjucà."
Speremu di vede atleti empowering simili campagne di bellezza rock in u futuru. Semu cusì quì per questu.