Sta Mamma hà Spartutu una Foto di e Strisce di u so Maritu per Fà un Puntellu nantu à l'Acceptazione di u Corpu
Cuntenutu
Le smagliature ùn discriminanu micca - è hè esattamente ciò chì l'influencer positiva per u corpu Milly Bhaskara hà da scopu di pruvà.
A ghjovana mamma hà pigliatu à Instagram à l'iniziu di sta settimana per sparte una foto di e strie di u maritu Rishi, chì eranu dipinte in purpurina d'argentu. In a foto, u so figliolu, Eli, hè ancu vistu appughjà u so capu contr'à a coscia di u babbu è surridendu. (Relativu: Questa donna usa glitter per ricurdà à tutti chì i scontri sò belli)
"L'omi anu ancu e strisce", hà scrittu Bhaskara accantu à a putente foto. "Sò perfettamente normali per tutti i generi".
Praticendu a buntà versu elli stessi, Bhaskara dice chì ella è u so maritu speranu d'insignà à u so figliolu nantu à l'accettazione di u corpu à una età temprana. "Normalizemu a nudità in questa casa, nurmalizemu i corpi normali è i so marchi normali, bumps, e lumps", hà scrittu. "Normalizemu esse un essere umanu cù un corpu umanu". (Relazionatu: Questa donna positiva per u corpu Spiega u Prublemu cù "Amà i vostri difetti")
"Spergu chì l'aiuterà cù l'accettazione di u so propiu corpu quandu hè più vechju", aghjunse.
U lindumane, Bhaskara hà spartutu una foto di e so stele cù un missaghju simile: "Normalizà i corpi normali (qualunque sia a vostra nurmalità) à i vostri figlioli", hà scrittu. "Nurmalizà a nudità non sessuale, cicatrici, toccu platonicu, accunsentu, cunfini di u corpu, accettazione di u corpu [è] parlendu cun piacè di voi stessu."
Ancu s'è i normi di bellezza irrealistiche - cumpresa a credenza sbagliata chì i stretch marks deve esse oculati, piuttostu chè celebrati - sò estremamente prevalenti in i media mainstream, i genitori anu l'uppurtunità di sfida à quelli standard in casa cù i so figlioli, s'ellu sceglie cusì. Da u sviluppu di una relazione pusitiva cù l'alimentu è l'eserciziu à a priorità di l'abitudini di vita sani, i zitelli ponu ripiglià i cumpurtamenti di i so genitori da una ghjovana età.
Cum'è Bhaskara dice ella stessu: "I vostri figlioli sentenu ciò chì dite. Videnu cumu trattate u vostru corpu, cusì sia gentile cù sè stessu è u vostru corpu, ancu s'ellu avete da falsificà prima intornu à elli!"