Una coppia si face u nodo à u monte Everest dopu a caminata per trè settimane
Cuntenutu
Ashley Schmeider è James Sisson ùn vulianu micca un matrimoniu mediu. Allora, quandu anu finalmente decisu di legà u nodu, a coppia hà ghjuntu à u fotografu di matrimoniu d'avventura Charleton Churchill per vede s'ellu puderia purtà u so sognu à a vita.
À u principiu, Schmeider hà suggeritu di andà in un locu tropicale, ma Churchill avia i so propri piani. U fotografu basatu in California avia sempre vulsutu sparà un matrimoniu in u Campu di Base di l'Everest. In fatti, avia datu l'idea una volta cù un altru coppiu, ma un terremotu hà struitu a so spedizione. Quandu hà lanciatu l'idea à Ashley è James, eranu tutti in.
"Quantu averiamu amatu di sparte a nostra ghjurnata speziale cù a nostra famiglia è l'amichi, eramu tramindui attratti da l'idea di sfuglià durante e vacanze incredibili", hà dettu Schmeider U Daily Mail. "Semu tramindui amanti di l'aria aperta è avemu avutu una sperienza à una altitudine finu à 14 000 piedi, ma sapemu chì a caminata di trè settimane in u Campu di Base di l'Everest seria assai più esigente fisicamente è mentalmente di tuttu ciò chì avemu avutu". (Parlate di pruvà a so relazione!)
I trè anu passatu l'annu dopu à addestrassi per fà una camminata di 38 chilometri finu à unu di i sfondi più epici in u mondu. È quandu u tempu hè ghjuntu, Churchill era prontu à documentà tuttu u viaghju. Dopu hà postu foto di l'esperienza in u so blog di fotografia.
"Hà cuminciatu à nevà duru qualchì ghjornu in u viaghju", hà scrittu. "Sicondu a nostra guida Sherpa, hà lampatu più neve nantu à noi chè tuttu l'inguernu."
E temperature amargamente fredde in alta altitudine anu fattu u so travagliu di piglià e foto di a coppia in un ambiente incredibile ancu più difficiule, spiega Churchill. "E nostre mani si congelaranu rapidamente se lasciate fora di i guanti", hà dettu.
In più di u fretu, u trio hà ancu trattatu cun grave malatie d'altitudine è avvelenamentu alimentariu, ma questu ùn li hà micca impeditu di ghjunghje in cima. È una volta finalmente ghjunti à a cima, li dicianu ch'elli avianu un'ora è mezu à manghjà, si maritariu, imballà, è cullà in un elicotteru. Allora hè ciò chì anu fattu, malgradu a temperatura fora, chì era -11 gradi Fahrenheit.
A coppia hà scambiatu voti è anelli à 17 000 piedi circundati da un'orchestra di muntagne cù u famosu ghiacciu Khumbu chì si ne cala daretu.
"Vuliu documentà una vera coppia chì si maritassi, u viaghju per a strada, u dulore, a felicità, a stanchezza, e lotte, è ancu a chimica romantica di a coppia", hà dettu Churchhill U Daily Mail. "In più di questu, aghju vulsutu rapprisintà u cuntrastu chì esiste trà e muntagne intimidamente maestose è l'amore chjucu è fragile trà dui umani".
Diceremu chì l'hà inchjustratu.