Nabela Noor Parla Di Vergogna à u Vergogna Dopu à Postà a so Prima Foto di Bikini
Cuntenutu
Nabela Noor hà custruitu un imperu Instagram è YouTube spartendu tutoriale di truccu è rivisendu i prudutti di bellezza. Ma i so seguitori l'amanu più per prumove a pusitivita di u corpu è a fiducia in sè stessu.
Uni pochi ghjorni fà, l'influenzatore bangladesi-americanu hà pigliatu à Instagram per sparte una video d'ella stessa seduta à fiancu à a piscina, affaccendu un adorabile bikini di vita alta. "Hè a mo prima volta chì mi postu in bikini", hà scrittu. "Questu hè un passu enormu per mè in u mo viaghju d'autore-amore". (Relativu: Stu Blogger face un puntu audace nantu à perchè u truccu-shaming hè cusì ipocrita)
"Aghju decisu di mandà via video per pudè vede questu unretouched, plus body in action", aghjunse. "Smagature, cellulite è tuttu - hè veramente una ragazza calda d'estate".
Mentre migliaia di donne anu spartutu u so amore è u so sustegnu à Noor, parechje persone anu vergugnatu u blogger di bellezza in a sezione di cumenti.
"Site cusì una perla di persona, ma duvete sapè induve site à a fine di a ghjurnata", hà scrittu un troll. "Flaunting u vostru corpu, solu dimustrà à u mondu quantu cunfidendu chì pruvate d'esse, ùn hè micca d'utile [sic]".
Un'altra critica vergugnosa hà dettu: "Mi dispiace ma avà mi pare chì site solu pruvatu à attirà più seguitori guadagnendu simpatia à nome di u vostru viaghju d'amore per sè". (Assuciatu: ICYDK, U Vergogna à u Corpu hè un Problema Internaziunale)
Se pensate quellu sona male, Noor hà spartutu in un post separatu ch'ella riceve ancu di più messi vilidi in a so casella di ricezione guasgi ogni ghjornu. "Eccu ciò chì accade quandu sfidate u sistema", hà dettu Noor in un video selfie. "È aghju da cuntinuà à fà la".
Allora hà incuraghjitu i so seguitori à swipe per vede solu unu di i tanti DM odiosi chì riceve. A screenshot mostra una persona senza nome chì dice à Noor di "tumbassi" perchè tutti odianu u so "corpu flacciu". A persona hà dettu ancu cose cum'è: "Cumu pò esse brutta una persona?" mentri accusendu Noor di "prumozione di grassu".
Noor ci hà apartu per riceve cumenti vergugnosi prima. Per a maiò parte, ella dice ch'ella sceglie di ignurà elli. "Aghju amparatu chì e persone ferite dicenu cose ferite", hà dettu. "Sò diventatu assai più cusciente è sò capace di distingue u fattu chì questu hè i soi dulore è ùn hà nunda à chì vede cù a mo autoestima ".
Ma in questi ghjorni, ella si ricusa di lascià i missaghji crudeli scorri micca ricunnisciuti. Invece, ella chjama questi orribili troll nantu à a so BS.
"Ùn scusaraghju micca u mo corpu", hà scrittu accantu à u so selfie video. "Ùn mi scusaraghju micca per difende l'amore di sè stessu. Ùn piatteraghju micca u mo corpu finu à chì si adatta à e norme di bellezza di a sucietà. E to parolle ùn distrughjeranu micca u mo spiritu". (Assuciatu: Cumu qualcunu di Vergogna à u Corpu Infine Mi Ha Insegnatu à Smettà di Ghjudicà i Corpi di e Donne)
Mentre u muvimentu pusitivu per u corpu hè statu putente è di grande portata, Noor hà ricurdatu à i so seguitori chì ci hè ancu assai travagliu da fà. "Hè ciò chì hè cum'è esse una donna di più dimensioni in Internet", hà scrittu. "Questu hè solu una mostra di i vili cumenti chì ricevenu ogni ghjornu.
Pigliendu una pusizione, Noor face a so parte per assicuràtuttu i corpi, e forme è e dimensioni sò riprisentati nantu à i social media.
"Ùn smetteraghju micca di luttà per a rapprisintazioni per più RAGAZZE COME ME", hà scrittu, cuncludendu u so postu. "Ùn mi fermeraghju micca è aghju finitu di soffre in silenziu. Eccu alcune di e parolle aduprate cum'è armi contr'à mè. Per furtuna, a mo cunvinzione hè più forte è più forte."