Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 26 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
Neurofeedback pò aiutà à trattà ADHD? - Salute
Neurofeedback pò aiutà à trattà ADHD? - Salute

Cuntenutu

Neurofeedback è ADHD

U disordine d'iperattività di deficit d'attenzione (ADHD) hè un disordine cumunu di u neurodesviluppu di a zitellina. Sicondu u, finu à 11 per centu di i zitelli in i Stati Uniti sò stati diagnosticati cun ADHD.

Un diagnosticu ADHD pò esse difficiule da gestisce. Hè un disordine cumplessu chì pò influenzà parechji aspetti di a vita quotidiana è di u cumpurtamentu di u to figliolu. U trattamentu precoce hè impurtante.

Amparate cumu u neurofeedback puderia aiutà u vostru zitellu à trattà a so cundizione.

Trattamenti tradiziunali per ADHD

U vostru zitellu pò esse capace di amparà à trattà cun ADHD aduttendu cambiamenti cumportamentali semplici chì li rendenu a vita più faciule. Cambiamenti in i so ambienti quotidiani ponu aiutà à riduce u so livellu di stimolazione è allevia i so sintomi relativi à l'ADHD.

In certi casi, u vostru zitellu pò avè bisognu di trattamentu più forte è più miratu. U so duttore pò prescrive medicazioni stimulanti. Per esempiu, puderanu prescrive dextroamphetamine (Adderall), methylphenidate (Ritalin), o altri medicazione per trattà i sintomi di u to figliolu. Questi medicamenti aiutanu in realtà i zitelli à focalizà a so attenzione.


I medicamenti stimulanti venenu cun una serie di effetti collaterali. Hè impurtante di parlà cù u vostru duttore nantu à questi effetti collaterali putenziali se pensate à trattà l'ADHD di u to figliolu cù medicazione. L'effetti cumuni cumuni includenu:

  • avè un appetitu diminuitu
  • affissendu una crescita stunted o ritardata
  • avè difficultà à guadagnà è à mantene u pesu
  • avendu prublemi di sonnu

In casi rarissimi, u vostru zitellu pò ancu sviluppà un battitu cardiacu anormale cum'è effetti collaterali di i medicamenti stimulanti. U so duttore pò aiutà à ponderà i vantaghji potenziali è i rischi di l'usu di medicinali per trattà a so situazione. In certi casi, ponu cunsiglià strategie di trattamentu alternativu, in più di o invece di medicazione. Per esempiu, puderanu cunsiglià una furmazione di neurofeedback.

Addestramentu di Neurofeedback per ADHD

A furmazione di Neurofeedback hè ancu chjamata electroencefalogramma (EEG) biofeedback. Neurofeedback pò aiutà u vostru zitellu à amparà à regulà a so attività cerebrale, chì li aiuterà à cuncentrazione megliu à a scola o à u travagliu.


In a maiò parte di e persone, cuncentrazione in un compitu aiuta à accelerà l'attività cerebrale. Questu rende u vostru cervellu più efficiente. L'oppostu hè veru per i zitelli cun ADHD. Se u vostru zitellu hà sta cundizione, l'attu di cuncentrazione pò lascialli vulnerabili à a distrazione è menu efficienti. Hè per quessa chì semplicemente dilli di fà casu ùn hè micca a suluzione a più efficace. A furmazione di Neurofeedback puderia aiutà u vostru zitellu à amparà à fà u so cervellu più attentu quandu deve esse.

Durante una sessione di neurofeedback, u duttore o terapeuta di u to figliolu attaccarà sensori à a so testa. Connetteranu questi sensori à un monitor è permetteranu à u vostru zitellu di vede i so propri schemi d'onda cerebrali. Allora u so duttore o terapeuta istruverà u vostru zitellu per fucalizza nantu à certe attività. Se u vostru figliolu pò vede cumu funziona u so cervellu quand'elli si focalizanu nantu à compiti particulari, puderanu esse capaci di amparà à cuntrullà a so attività cerebrale.

In teoria, u vostru zitellu pò aduprà i sensori di biofeedback è monitorà cum'è una guida per aiutallu à amparà à mantene u so cervellu attivu mentre si concentra o svolge certe attività. Durante una sessione di terapia, ponu pruvà una varietà di strategie per mantene u so focus è vede cumu affetta a so attività cerebrale. Questu puderia aiutà à sviluppà strategie di successu da aduprà quandu ùn sò più attaccati à i sensori.


Neurofeedback ùn hè ancu largamente accettatu

Sicondu una rivista di ricerca publicata in u ghjurnale, alcuni studii anu ligatu u neurofeedback à u cuntrollu di l'impulsu è l'attenzione migliurati trà e persone cun ADHD. Ma ùn hè ancu largamente accettatu cum'è trattamentu stand-alone. U duttore di u to figliolu puderia ricumandà u neurofeedback cum'è trattamentu cumplementariu da aduprà à fiancu à i medicazione o altre intervenzioni.

Una taglia ùn si adatta micca à tutti

Ogni zitellu hè unicu. Cusì hè u so viaghju cù ADHD. Ciò chì funziona per un zitellu ùn pò micca travaglià per l'altru. Hè per quessa chì duvete travaglià cù u duttore di u to figliolu per sviluppà un pianu di trattamentu efficace. Ddu pianu puderia implicà una furmazione di neurofeedback.

Per avà, dumandate à u duttore di u to figliolu nantu à a furmazione di neurofeedback. Puderanu aiutà à capisce cumu funziona è se u vostru zitellu hè o micca un bonu candidatu.

Novi Posti

Hè male di mette unghie in gel?

Hè male di mette unghie in gel?

Unghie di gel applicate bè ùn ò micca danno e per a alute perchè ùn danneghjanu micca e unghie naturali è ò ideali per quelli chì anu unghie debuli è fragi...
À chì serve u Resveratrol è cumu cunsumà

À chì serve u Resveratrol è cumu cunsumà

U Re veratrol hè un fitonutriente chì i trova in alcune piante è frutti, chì a o funzione hè di prutege u corpu da infezioni da funghi o batteri, agi ce cum'è antioxi...