Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 26 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 5 Aprile 2025
Anonim
Sintomi chì ponu esse confusi cù a cistifellea - Salute
Sintomi chì ponu esse confusi cù a cistifellea - Salute

Cuntenutu

A petra di a cistifellea hè un prublema relativamente cumunu, essendu più frequente in e persone chì manghjanu una dieta ricca di semplici grassi è carboidrati, o chì anu un colesterolu altu, per esempiu.

I sintomi i più cumuni di stu tipu d'alterazione includenu un dolore severu in u latu drittu di u ventre, frebba sopra à 38 ° C, culore giallu in l'ochji, diarrea è nausea. Ancu s’elli sò in leia cù a cistifellea, questu ùn significa micca chì, ogni volta chì cumpariscenu, indicanu a presenza di petra in a cistifellea, postu chì ponu ancu esse ligati cù altri prublemi gastrichi o intestinali.

Tuttavia, a petra di a cistifellea hè cunsiderata cum'è una emergenza medica è deve esse trattata u più prestu pussibule. Dunque, l'importante hè chì fate sempre attenzione à u vostru propriu corpu è identificate cume i sintomi evolvenu per sapè quandu ponu davvero indicà una situazione seria. Se u dulore hè assai severu o se più di 2 di i sintomi cumuni di i calcoli biliari si presentanu, hè sempre cunsigliatu di cunsultà u duttore o d'andà à l'uspidale, per cunfirmà u diagnosticu è inizià u trattamentu adattatu.


I seguenti sò i sintomi più cumuni di stu prublema è perchè ùn ponu micca sempre indicà pietre di cistifellea:

1. Dolore severu à u latu drittu di l'addome

Ogni tipu di dulore severu deve esse sempre valutatu da un duttore è, dunque, hè sempre impurtante d'andà à l'uspidale. Tuttavia, u dolore in a parte superiore destra di l'abdomen ùn hè micca solu un segnu di petra di a cistifellea, pò sorgere in presenza di prublemi in altri organi, in particulare in u fegatu.

Siccomu u fegatu è a cistifellea travaglianu inseme, hè normale chì i sintomi di cambiamenti in unu di sti organi sianu simili è, dunque, l'unicu modu per esse sicuru di ciò chì hè, hè di andà à l'uspidale o cunsultà un epatologu per fà prove cume ecografia addominale o MRI, per cunfirmà u diagnosticu è inizià u trattamentu u più adattu.


I prublemi chì causanu u più spessu u dulore in u latu drittu di l'addome sò l'epatite è a cirrosi, ma pò ancu esse un segnu ligatu à l'insufficienza cardiaca, per esempiu. Vede chì sò e principali cause di dolore in l'addome.

2. Febbra sopra à 38º C

A frebba hè un sintomu assai generale, postu chì hè un modu per u corpu di trattà in modu naturale cù vari tippi di prublemi è infezioni. Dunque, in casu di frebba, u più impurtante hè di valutà chì altri sintomi si presentanu è se a frebba hè assai alta, vale à dì, se hè superiore à 39 ° C.

Altri prublemi gastrointestinali chì ponu causà frebba è parenu una cundizione di cistifellea includenu a malattia di Crohn o l'appendicite, ma in queste situazioni hè cumunu chì u dolore apparisca ancu in u ventre inferiore, è in l'appendicite stu dulore hè di solitu più lucalizatu à u latu drittu , ghjustu sopra à l'anca.

3. Culore giallu in l'ochji è a pelle

U culore giallu in l'ochji è a pelle hè una cundizione medica chjamata itterizia è accade per via di l'accumulazione di bilirubina in u sangue. In cundizioni nurmali, sta sustanza hè prodotta da u fegatu è almacenata in a cistifellea, poi liberata cù a bile in l'intestinu è eliminata in e feci. Tuttavia, quandu hè pruduttu in eccessu o quandu ùn pò micca esse smaltitu currettamente, finisce per accumulassi in u sangue, dendu origine à u culore giallastru.


Cusì, qualsiasi prublema chì pò influenzà a produzzione o l'archiviazione di bile pò causà stu tipu di sintomu. Cusì, ancu se u culore giallu hè sempre valutatu da u duttore cum'è indicendu un prublema in a cistifellea, hè ancu valutatu s'ellu ci hè qualchì cambiamentu in u fegatu, postu chì sò principalmente responsabili di a so pruduzzione è di u so almacenamentu.

Verificate e cause principali di a pelle giallastra.

4. Diarrea persistente

A diarrea accade in casi di calcoli biliari perchè a bile, chì hè aduprata per digerisce u grassu, ùn pò micca sorte da a cistifellea è in l'intestinu, causendu un eccessu di grassu in e feci chì, in più di lasciallu più dolce, aumenta ancu l'intensità di i muvimenti intestinali. Tuttavia, a diarrea hè ancu un sintomu chì pò nasce assuciatu à altri prublemi gastrichi o intestinali, cume gastroenterite, malattia di Crohn è intolleranze alimentarie.

Questi prublemi sò assai diversi è richiedenu trattamenti diversi, ma i so sintomi ponu esse assai simili, cumprendu u dolore addominale, a febbre è ancu nausea è vomitu. Per questa ragione, se a diarrea persiste per più di 1 settimana, un gastroenterologu deve esse cunsultatu per capisce a causa è inizià u trattamentu più adattu.

Vede ciò chì pò causà diarrea persistente è chì fà.

5. Nausea è vomitu

Un altru sintimu cumunu in i casi di calculi biliari hè l'apparizione di nausea è vomitu custanti, ma questi sò ancu segni chì ponu apparisce cù altri prublemi gastrointestinali, in particulare gastrite, malattia di Crohn, appendicite è qualsiasi prublema di fegatu.

Cusì, a nausea è u vomitu devenu sempre esse valutati da un duttore, soprattuttu s'elli duranu più di 24 ore. Capite megliu ciò chì causa pò causà nausea è rinculi.

6. Pèrdita di l'appetite

Perdita di l'appetitu ancu se pò sembrà un sintomu più specificu di i calcoli biliari, pò accade ancu quandu ci hè un cambiamentu gastricu, intestinale o di fegatu. Tuttavia, a mancanza di appetitu pò ancu cumparisce in situazioni più miti, cum'è raffreddori o influenza.

Dunque, ogni volta chì pare è dura più di 3 ghjorni, o s'ella hè accumpagnata da qualsiasi di i sintomi indicati quì, hè impurtante d'andà à l'uspidale o cunsultà un gastroenterologu o un epatologu. Verificate ciò chì pò causà una mancanza di appetitu è ​​ciò chì farà in ogni casu.

Quandu suspettate calcari biliari

Ancu se questi sintomi ponu indicà parechji altri prublemi, sò sempre impurtanti per identificà un casu di calcoli biliari. Cusì, ci hè un risicu più grande di esse una petra di cistifellea quandu:

  • U dulore apparisce di colpu è hè assai intensu, in a rigione superiore dritta di l'addome;
  • Più di 2 di i sintomi associati cumpariscenu;
  • I sintomi apparisce o peghju dopu i pranzi.

In questi casi, si deve andà à l'uspidale o cunsultà un gastroenterologu, o epatologu, per fà e prove necessarie, cunfirmà u diagnosticu è inizià u trattamentu u più adattu.

Articuli Recenti

Pudete Sue Qualchissia per Dà una STD?

Pudete Sue Qualchissia per Dà una STD?

U her hè tata demandata da duie donne è un omu per pre untamente dà l'herpe durante un contru e uale, econdu u o avvucatu Li a Bloom in una cunferenza di tampa oghje. Que tu vene do...
Ciò chì Motiva a Campione di Ironman Mirinda Carfrae à Vince

Ciò chì Motiva a Campione di Ironman Mirinda Carfrae à Vince

E cendu da a gamba in bicicletta à u Campionatu Mundiale Ironman 2014 in Kona, HI, Mirinda "Rinny" Carfrae i pu ò 14 minuti è 30 econde daretu à u capu. Ma a putenza au t...