Sapete ricunnosce è curà a Resaca
Cuntenutu
A resaca accade quandu dopu un cunsumu esageratu di alcolu, a persona si sveglia u lindumane cun assai mal di testa, dolore à l'ochji è nausea, per esempiu. Questi sintomi accadenu per via di a disidratazione causata da l'alcol in u corpu è u travagliu eccessivu di u fegatu per eliminà l'alcol da u sangue.
L'alcolu hè un diureticu è hè per quessa chì a ghjente beie assai pipi, diventendu rapidamente disidratati, aumentendu a concentrazione di alcolu in u sangue. Cusì, hè impurtante di beie 1 bichjeru d'acqua per ogni bichjeru d'alcol per evità i sintomi di una resaca.
Cumu identificà a resaca
Una resaca pò accade à chiunque, solu avendu cunsumatu più alcolu di u vostru fegatu hè capace di metabolizà. Alcuni di i sintomi principali di una resaca sò:
- Fortu mal di testa;
- Dolore à l'ochji è sensibilità à u sonu è a luce;
- Nausea è vomitu;
- Malessere generale;
- Dolore di corpu;
- Pena in corpu;
- Bocca seca è molta sete;
- Mancanza d'appitittu;
- Ùn vi ricordate micca di ciò chì hè accadutu a notte nanzu.
Di solitu questi sintomi apparisce u ghjornu dopu, dopu à dorme, ma ponu apparisce prima, trà 4 à 6 ore dopu à piantà di bere. L'intensità di i sintomi varieghja secondu a quantità di alcolu chì a persona hà cunsumata è dunque, se a persona ùn si ricorda nunda di a notte prima, significa chì hà cunsumatu una grande quantità di alcolu è chì si trova in un statu chjamatu Alcoholic Blackout, chì hè a perdita tempurale di memoria.
Cumu prevene una resaca
Per evità una resaca, hè cunsigliatu di beie 1 bichjeru d'acqua per ogni bichjeru di bevanda per assicurà l'idratazione, ùn beie micca à stomacu vacu è, di preferenza, beie sempre a listessa bevanda, evitendu di mischjà birra, vinu, vodka è caipirinha, per esempiu.
Inoltre, per evità una resaca pò esse interessante piglià carbone attivatu prima di ingerisce a bevanda alcolica, chì rende difficile per u corpu assorbe l'alcol.
Aduttendu sti cunsiglii, hè pussibule di impedisce à a persona di imbriacassi rapidamente, in più di falla beie menu, mantene l'idratazione è dà à u corpu più tempu per metabolizà l'alcol, aiutendu cusì à prevene a resaca. Tuttavia, sti cunsiglii ùn devenu micca esse aduprati per pudè beie di più, postu chì u cunsumu eccessivu di alcolu pò purtà à prublemi di salute più gravi cume u coma alcolicu è a cirrosi epatica, per esempiu.
Cumu curà una resaca più veloce
Per curà a resaca più veloce, hè di primura di beie assai acqua per idratassi, ma hè ancu cunsigliatu:
- Bevi suchji di frutta o bevande dolce cum'è tè o caffè cù zuccheru o meli;
- Fà cullaziò pura è assai forte;
- Pigliate u seru casanu per reidratassi più veloce.
- Dormi un pocu di più chè di solitu, postu chì aiuta u corpu è u cervellu à ricuperà megliu;
- Pigliate Rimedi di Resaccacum'è Epocler, Engov o Alka-Seltzer, chì aiutanu à curà una resaca più rapidamente. Vede altri esempii di Rimedii per luttà contr'à a resaca;
- Manghjate alimenti sani è leggeri, senza grassu, cum'è frutti cotti, crema vegetale, risu biancu o purè di patate per esempiu;
- Manghjate cibi ricchi di vitamina C è diuretici cum'è e fragole, l'aranci, o l'ananas per esempiu, chì rinfurzanu u sistema immunitariu è aiutanu u corpu à eliminà e tossine è à recuperassi da l'avvelenamentu.
Un'altra opzione hè u tè di zenzeru, chì si tratta di una pianta medicinale cù pruprietà diuretiche, antiinflamatorie è disintossicante per u corpu, chì deve esse betu in queste situazioni, 3 à 4 volte à ghjornu. Scuprite altri cunsiglii per curà a vostra resaca più veloci.
Scuprite in u video sottu ciò chì pudete fà per guarì a vostra resaca: