Rimedii per alleviare u dolore da a nascita di i denti
Cuntenutu
- Cume aduprà a camomilla C
- Quandu aduprà rimedii di farmacia
- Ci hè unguenti per u sollievu di u dulore?
- Cura durante a nascita di i denti
Per alleviare u dolore, u pruritu è u disagiu di u zitellu da a nascita di i primi denti, ci sò rimedi naturali chì aiutanu i genitori è u zitellu à passà sta fase. U rimediu u più cunnisciutu hè a Camomilla C, chì hè un cumpostu naturale chì aiuta à alleviare u dolore.
A camomilla C hè fatta da camomilla è liquirizia, chì aiutanu à alleviare u dolore, u pruritu è u disagiu di u zitellu, per via di e so pruprietà terapeutiche cume azzione antiinfiammatoria, antiossidante, analgesica è antisettica. Tuttavia, l'usu di camomilla C hè indicatu solu per i zitelli da 4 mesi di età. Scopri di più nantu à Camomilina C.
Ancu se i medicinali naturali anu un effettu pusitivu a maiò parte di u tempu, se ci hè una forte frebba o u zitellu ùn si vole micca manghjà, l'usu di analgesici chì cuntenenu paracetamol pò esse necessariu, è questi solu u pediatre pò indicà, chì hè necessariu verificà u pesu , età è intensità di u dulore.
Cume aduprà a camomilla C
Per aduprà a camomilla C hè cunsigliatu di mischjà u cuntenutu di una capsula in una piccula quantità d'acqua è di offre à u zitellu, aduprendu una siringa senza aghi, duie volte à ghjornu. Una altra opzione pò esse di rimpiazzà l'acqua cù u latte maternu o qualsiasi altru tipu di latte chì u zitellu cunsuma.
Quandu aduprà rimedii di farmacia
In casu di frebba o diarrea, l'usu di rimedii di farmacia cum'è paracetamol per i zitelli pò esse necessariu. Stu medicamentu hè dighjà vendutu in forma di criaturi in farmacie, tuttavia hè di primura cunfirmà a necessità di a medicina da u pediatra.
Ci hè unguenti per u sollievu di u dulore?
Ancu cù a vendita gratuita di unguenti è di gel chì riducenu u dulore in farmacia, ùn hè micca cunsigliatu ch'elli sianu applicati à i zitelli senza a guida di un pediatra. Questu hè perchè, i zitelli sò in più risicu di soffre effetti collaterali cum'è allergie è ancu arrestu cardiacu, in più di u risicu di soffocazione da una saliva eccessiva è di a perdita di u riflessu di deglutizione.
Cura durante a nascita di i denti
Durante a nascita di i denti di u zitellu, si cunsiglia attenzione durante l'allattamentu, postu chì in questu stadiu u zitellu sdruva assai. Cusì, affinchì ùn ci sia risicu di soffocassi da un eccessu di fluidu, si consiglia di allattà cù u zitellu in pusizione seduta. Hè ancu cunsigliatu di verificà e dite, perchè quandu si face u muvimentu di purtà a manu in bocca, in un tentativu di grattà e gengive, u zitellu pò finisce per ferisce e dite.
Calchì volta a necessità pò cumparì per idratà a faccia è u mentone di u zitellu, chì a saliva eccessiva pò irrità a pelle.
Quandu i denti finiscenu di nasce, si suggerisce di spazzolà da a prima settimana, cun dentifriciu adattatu à l'età di u zitellu è cù un spazzolinu adattatu per i zitelli. Amparate cumu i denti di u zitellu sò spazzolati.