Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 2 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 12 Nuvembre 2024
Anonim
Ciò chì pò causà ipoglicemia - Salute
Ciò chì pò causà ipoglicemia - Salute

Cuntenutu

L'ipoglicemia hè a forte calata di i livelli di zuccheru in sangue è hè una di e cumplicazioni più gravi di u trattamentu di a diabetes, in particulare di tippu 1, ancu se pò accade ancu in persone sane. Sta situazione, se ùn hè micca trattata currettamente, pò ancu purtà à u coma o à un dannu cerebrale irreversibile.

E so cause principali includenu:

  1. Stà più di 3 ore senza manghjà;
  2. Fate assai attività fisica senza manghjà;
  3. Cunsumate bevande alcoliche à stomacu viotu;
  4. Aduprate medicazione chì pò abbassà u zuccherinu in sangue cum'è Aspirina, Biguanide è Metformina, senza a guida di u duttore;
  5. Ùn pigliate micca insulina à a dosa curretta o à u mumentu currettu.

I diabetichi chì anu bisognu di piglià insulina o altre droghe ipoglicemiali orali prima di cena ponu soffre d'ipoglicemia nutturna, chì hè silenziosa è affetta circa u 70% di i pazienti cun diabete di tip 1.

Piante medicinali chì ponu causà ipoglicemia

Alcune piante medicinali chì ponu causà ipoglicemia sò:


  • Melone di São Caetano (Momordica charantia)
  • Stufatu neru o fasgiolu di Lyon (Mucuna pruriens)
  • Jambolão (Syzygium alternifolium)
  • Aloe (Aloe vera)
  • Malva bianca (Sida cordifolia L.)
  • Cannella (Cinnamomum zeylanicum Nees)
  • Eucaliptu (Eucalyptus globulus Labill)
  • Ginseng (Panax ginseng)
  • Artemisia (Artemisia santonicum L.)

U cunsumu di una di queste piante durante u trattamentu di u diabete di tipu 1 pò causà glucosiu in sangue incontrollatu è dunque, ogni volta chì vulete un trattamentu naturale per a diabete o ogni volta chì avete bisognu à piglià un tè, duvete parlà cù u vostru duttore per prevene i livelli di zuccheru in u u sangue và troppu bassu.

Rimedii chì ponu causà ipoglicemia

Eccu alcuni esempi di rimedii ipoglicemiali orali chì sò indicati per u trattamentu di a diabete, ma chì quandu sò aduprati in una dose sbagliata ponu causà ipoglicemia:


Tolbutamide (Artrosin, Diaval)Metformina
Glibenclamide (Glionil, Glyphormin)Glipizide (Luditec, Minodiab)
Gliclazide (Diamicron)Obinese

Cume Ricunnosce i Sintomi di Ipoglicemia

I sintomi di l'ipoglicemia di solitu cumincianu à manifestassi quandu u glucosiu in sangue hè inferiore à 60 mg / dl, è pò apparì:

  • Sturdimentu;
  • Visione sfocata o sfocata;
  • Assai famitu è
  • Troppu sonnu o stanchezza estrema.

Questi sintomi si verificanu perchè u cervellu manca di energia, chì hè u glucosiu. Quandu l'ipoglicemia accende valori assai bassi cum'è 40mg / dl diventa grave, richiede aiutu medicu perchè apparisce letargia, crisi è svenimenti chì mettenu in periculu a vita di a persona.

Questa diminuzione severa di u zuccherinu in sangue pò esse identificata attraversu i sintomi chì a persona hà è hè cunfirmata da un glucometru, cun un risultu uguale o inferiore à 70 mg / dl.

Cosa da fà in casu d'ipogliuemia

Cosa da fà in casu d'ipoglicemia hè di offre qualcosa per l'individuu da manghjà subitu. Pò esse un bichjeru d'acqua zuccherata, un suchju d'aranciu naturale o un biscottu dolce, per esempiu. Dopu qualchì minutu l'individuu duverebbe sentesi megliu è dopu avè un pastu cumpletu è ùn deve micca stà più di 3 ore senza manghjà nunda, ma hè cunsigliatu di cunsumà alimenti cù un bassu indice glicemicu cum'è frutti è cereali integrali in tutti i pasti. cusì chì l'individuu ùn manghja micca solu "merda" è diventa anemicu è in sovrappesu.


Populatu Oghje

Endometriosi: A Quest for Answers

Endometriosi: A Quest for Answers

U ghjornu di a o graduazione univer itaria 17 anni fà, Meli a Kovach McGaughey era eduta trà i o pari in atte a di u o nome. Ma invece di gode à pienu di l'occa ione impurtante, i r...
Sulphur Burps: 7 Rimedi in Casa è Altru

Sulphur Burps: 7 Rimedi in Casa è Altru

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. PanoramicaTuttu...