Trattamenti Alternativi di l'Osteoporosi
Cuntenutu
- Trifoliu rossu
- Soia
- Cohosh neru
- Cavallu
- Agopuntura
- Tai chi
- Melatonina
- Opzioni di trattamentu tradiziunale
- Prevenzione
Trattamenti alternativi per l'osteoporosi
L'ubbiettivu di qualsiasi trattamentu alternativu hè di gestisce o guarì a cundizione senza l'usu di medicazione. Alcune terapie alternative ponu esse aduprate per l'osteoporosi. Mentre ci hè poca evidenza scientifica o clinica chì suggerisce chì sò veramente efficaci, parechje persone segnalanu successu.
Informate sempre u vostru duttore prima di inizià una medicina o una terapia alternativa. Ci ponu esse interazzione trà erbe è i medicazione chì site oghje. U vostru duttore pò aiutà à coordinà un pianu di trattamentu generale chì si adatta megliu à e vostre necessità.
Mentre più ricerca scientifica hè necessaria nantu à u sughjettu, alcune erbe è supplementi si crede chì riduce o potenzialmente ferma a perdita ossea causata da l'osteoporosi.
Trifoliu rossu
U trifogliu rossu si pensa chì cuntene cumposti simili à l'estrogeni. Siccomu l'estrogenu naturale pò aiutà à prutege l'ossu, certi praticanti di cura alternativa ponu ricumandà u so usu per trattà l'osteoporosi.
Tuttavia, ùn ci hè micca evidenza scientifica chì dimostra chì u trifogliu rossu hè efficace per rallentà a perdita ossea.
I cumposti simili à l'estrogeni in u trifogliu rossu ponu interferisce cù altri medicamenti è ùn ponu micca esse adatti per alcune persone. Assicuratevi di discutere cù u trèflu rossu cù u vostru duttore, se pensate à piglià. Ci sò interazioni pussibuli significative è effetti collaterali.
Soia
A soia aduprata per fà prudutti cum'è u tofu è u latte di soia cuntenenu isoflavoni. Isoflavoni sò cumposti simili à l'estrogeni chì ponu aiutà à prutege l'osse è à piantà a perdita di l'osse.
Hè generalmente raccomandatu di parlà cù u vostru duttore prima di aduprà a soia per l'osteoporosi, soprattuttu se avete un risicu aumentatu di cancheru di senu dipendente da l'estrogeni.
Cohosh neru
Black cohosh hè una erba chì hè stata aduprata in medicina nativa americana dapoi anni. Hè statu ancu usatu cum'è repellente per insetti. Contene fitoestrogeni (sostanze simili à l'estrogeni) chì ponu aiutà à prevene a perdita ossea.
A truvatu chì u cohosh negru prumove a furmazione di l'ossi in i topi. Hè necessaria più ricerca scientifica per determinà se questi risultati ponu esse allargati à u trattamentu in l'omu cun osteoporosi.
Assicuratevi di discutere u cohosh negru cù u vostru duttore prima di usallu, per via di effetti collaterali putenziali.
Cavallu
A coda di cavallu hè una pianta cù pussibuli pruprietà medicinali. U siliziu in coda di cavallu si crede chì aiuta cù a perdita di l'ossu stimulendu a rigenerazione ossea. Ancu se mancanu prove cliniche per sustene sta affirmazione, a coda di cavallu hè sempre raccomandata da alcuni medici olistici cum'è trattamentu di l'osteoporosi.
U cavallu pò esse pigliatu cum'è tè, tintura o cumpressa di erbe. Pò interagisce negativamente cun alcolu, patch di nicotina, è diuretici, è hè impurtante di stà bè idratatu quandu u si usa.
Agopuntura
L'agopuntura hè una terapia aduprata in a medicina tradiziunale chinesa. A pratica implica di mette aghi assai fini in punti strategichi nantu à u corpu. Stu metudu hè stimatu per stimulà varie funzioni di l'organu è di u corpu è prumove a guarigione.
L'agopuntura hè spessu cumbinata cù terapie à base di erbe. Mentre l'evidenza anecdotica sustene questi cum'è trattamenti complementari di osteoporosi, più studii sò necessarii prima di sapè se veramente travaglianu.
Tai chi
U Tai Chi hè una pratica antica cinese chì adopra una seria di posture di u corpu chì scorrenu lisu è dolce da una à l'altra.
Studii da u Centru Naziunale per a Salute Cumplementaria è Integrativa suggerenu chì u tai chi puderia prumove una funzione immune aumentata è u benessere generale per l'adulti anziani.
Pò dinò migliurà a forza musculare, a coordinazione, è riduce u dolore è a rigidità musculare o articulare. Una rutina regulare è cuntrullata pò aiutà à migliurà l'equilibriu è a stabilità fisica. Pò ancu prevene e cadute.
Melatonina
A melatonina hè un ormone fattu da a glàndula pineale in u vostru corpu. A melatonina hè stata prumessa dapoi anni cum'è un aiutu naturale à u sonnu è ancu un agente antiinflamatoriu. sò avà da crede chì a melatonina favurisce a crescita sana di e cellule bone.
A melatonina si pò truvà in capsule, compresse è forma liquida guasi in ogni locu, è hè cunsiderata estremamente sicura da piglià. Ma pò causà sonnolenza è interagisce cù antidepressivi, medicazione per a pressione sanguigna, è beta-bloccanti, allora parlate prima cù u vostru duttore.
Opzioni di trattamentu tradiziunale
Quandu una persona hè diagnosticata di osteoporosi, hè cunsigliatu di cambià a so dieta per incorpore più calciu. Ancu se a massa ossea ùn pò micca esse curretta istantaneamente, i cambiamenti dietetichi ponu impedisce di perde più massa ossea.
I farmaci di rimpiazzamentu ormonali, in particulare quelli chì cuntenenu estrogeni, sò spessu prescritti. Ma tutte e droghe di terapia ormonale anu effetti collaterali chì ponu interferisce cù altre parti di a vostra vita.
I medicazione di a famiglia di bifosfonati sò ancu una opzione di trattamentu cumunu, postu chì fermanu a perdita ossea è riducenu u risicu di fratture. L'effetti secundarii di sta classa di medicazione includenu nausea è ardori di stomacu.
A causa di l'effetti secundarii di sti medicamenti sintetici, alcune persone scelenu di pruvà metudi alternativi per fermà a perdita ossea è trattà a so osteoporosi. Prima di cumincià à piglià qualsiasi medicazione, discute sempre cun u vostru duttore.
Prevenzione
L'osteoporosi pò esse prevenuta. L'eserciziu, in particulare l'elevazione di pesi, aiuta à mantene una massa ossea sana. E scelte di vita sana, cume ùn fumà micca o abusà di sostanze, diminuiscenu ancu u risicu di sviluppà l'osteoporosi.
I supplementi vitaminici chì contribuiscenu à a salute di l'osse, cum'è a vitamina D, u calciu è a vitamina K, devenu ancu esse un alimentu di primura in a vostra dieta per evità a debolezza ossea più tardi in a vita.