Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 27 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
7 harmful effects of overeating | what science says
Video: 7 harmful effects of overeating | what science says

Cuntenutu

Sì site in casa o fora di casa, e opzioni di alimenti gustosi senza fine è a vasta disponibilità di spuntini veloci facenu più faciule da manghjà troppu.

Se ùn sapete micca di e dimensioni di e porzioni, manghjà troppu pò spiralà facilmente fora di cuntrollu è purtà à varie cunsequenze negative per a salute.

Un modu per piglià sta abitudine sottu cuntrollu hè di capisce prima cumu manghjà eccessivamente u vostru corpu.

Eccu 7 effetti dannosi di manghjà troppu.

1. Pò prumove l'eccessu di grassu corporeu

U vostru equilibriu caluricu cutidianu hè determinatu da quante calorie cunsumate versus quante brusgiate.

Quandu manghjate più di ciò chì spende, questu hè cunnisciutu cum'è un surplus caluricu. U vostru corpu pò almacenà queste calorie in più cum'è grassu.

L'alimentazione eccessiva pò esse particolarmente problematica per sviluppà eccessu di grassu corporeu o obesità perchè pudete cunsumà assai più calorie di ciò chì avete bisognu ().


Dittu chistu, a cunsumazione eccessiva di e proteine ​​ùn pò micca fà cresce u grassu corporeu per via di u so modu di metabolizà. L'eccessu di calorie da i carboidrati è i grassi sò assai più propensi à aumentà u grassu corporeu (,).

Per prevene un eccessu di guadagnu di grassu, pruvate à riempie di proteine ​​magre è di verdure senza amidu prima di manghjà carboidrati più alti è alimenti cun più grassu.

SUmmary

L'alimentazione eccessiva hè strettamente ligata à l'eccessu di grassu corporeu è à l'obesità per via di u vostru corpu in un surplus caluricu. Per evità l'ingrossu di grassu, focalizatevi nantu à e proteine ​​magre è e verdure senza amidu in i pasti.

2. Pò disturbà a regulazione di a fame

Dui ormoni maiò influenzanu a regulazione di a fame - ghrelin, chì stimula l'appetitu, è leptina, chì suprime l'appetite ().

Quandu ùn avete micca manghjatu per un pezzu, i livelli di grelina aumentanu. Dopu, dopu avè manghjatu, i livelli di leptina dicenu à u vostru corpu chì hè pienu.

Tuttavia, troppu manghjà pò disturbà questu equilibriu.

Manghjà cibi ricchi di grassu, sale o zuccheru rilascia ormoni di bon sensu cum'è a dopamina, chì attivanu i centri di piacè in u vostru cervellu ().


Cù u tempu, u vostru corpu pò assucià queste sensazioni di piacè cù certi alimenti, chì tendenu à esse ricchi di grassu è calorie. Stu prucessu pò annullà eventualmente a regulazione di a fame, incuraghjendu vi à manghjà per piacè piuttostu chè a fame ().

A perturbazione di questi ormoni pò scatenà un ciclu perpetuu di manghjà eccessivamente.

Pudete cuntrastà questu effettu partendu certi alimenti di bona sensazione è manghjendu à un ritmu più lente per permettà à u vostru corpu di registrà a so pienezza.

Riassuntu

L'alimentazione eccessiva cronica pò annullà l'ormoni chì controllanu a pienezza è a fame, rendendu difficiule à determinà quandu u vostru corpu hà bisognu di cibu.

3. Pò aumentà u risicu di malatie

Mentre una manghjà occasionale prubabilmente ùn affetta micca a salute à longu andà, a manghjà cronica pò purtà à l'obesità. A so volta, sta cundizione hè stata dimustrata di manera consistente per aumentà u risicu di malatie (, 7, 8).

L'obesità, chì hè definita cum'è un indice di massa corporea (BMI) di 30 o superiore, hè unu di i principali fattori di risicu per u sindrome metabolicu. Stu gruppu di cundizioni aumenta e vostre probabilità di malatie cardiache è altri prublemi di salute, cum'è a diabete è l'ictu (9).


L'indicatori di u sindrome metabolicu includenu alti livelli di grassu in u sangue, pressione sanguigna elevata, resistenza à l'insulina è infiammazione (9).

A resistenza à l'insulina stessa hè strettamente ligata à u manghjamentu crònicu. Si sviluppa quandu u zuccheru in eccessu in u vostru sangue riduce a capacità di l'ormone insulina di conservà u zuccheru in sangue in e vostre cellule.

Se si lascia incontrollata, a resistenza à l'insulina pò purtà à diabete di tip 2.

Pudete riduce u risicu di queste condizioni evitendu calorie elevate, alimenti trasformati, manghjendu assai verdure ricche di fibre, è moderendu e dimensioni di e porzioni di carboidrati.

riassuntu

L'alimentu eccessivu crònicu pò prumove l'obesità è a resistenza à l'insulina, dui fattori di risicu maiò per u sindrome metabolicu - un gruppu di cundizioni chì aumentanu u risicu di malatie cardiache, ictus è diabete.

4. Puderà alterà a funzione cerebrale

Cù u tempu, troppu manghjà pò dannà a funzione cerebrale.

Parechji studii liganu u manghjà continuu è l'obesità à u declinu mentale in adulti anziani, paragunatu à quelli chì ùn manghjanu micca troppu (10,,).

Un studiu in adulti anziani hà trovu chì u sovrappesu hà influenzatu negativamente a memoria, paragunatu cù l'individui di pesu normale ().

Dittu chistu, più studii sò necessarii per identificà a misura è i miccanismi di decadenza mentale in relazione cù l'alimentazione eccessiva è l'obesità.

Datu chì u vostru cervellu cuntene circa 60% di grassu, manghjà grassi sani cum'è avocados, burri di noce, pesci grassi è oliu d'oliva pò aiutà à prevene u declinu mentale (,,).

Riassuntu

L'alimentazione cronica è l'obesità sò ligate à una leggera diminuzione cognitiva cù l'invecchiamento, ancu se necessarie ulteriori ricerche.

5. Pò fà nasce

L'alimentazione eccessiva di modu regulare pò causà sentimenti scomodi di nausea è indigestione.

U stomacu adultu hè apprussimatamente di e dimensioni di un pugnu strettu è pò tene circa 2,5 once (75 ml) quandu hè viotu, ancu s'ellu si pò allargà per tene intornu à 1 litru (950 ml) (,).

Innota chì questi numeri varienu secondu a vostra dimensione è quantu manghjate regolarmente.

Quandu manghjate un grande pastu è cuminciate à ghjunghje à u limitu superiore di a capacità di u stomacu, pudete sperimentà nausea o indigestione. In i casi severi, sta nausea pò scatenà u vomitu, chì hè u modu di u vostru corpu per alleviare a pressione acuta di u stomacu ().

Mentre numerosi medicamenti senza prescrizione ponu trattà queste condizioni, u megliu approcciu hè di regulà e dimensioni di e vostre porzioni è manghjà più lente per prevene questi sintomi in primu locu.

Riassuntu

L'alimentu eccessivu pò purtà à nausea è indigestione per via di grandi volumi di alimenti chì entranu in u stomacu è chì impediscenu u vostru sistema digestivu.

6. Pò causà gas eccessivu è gonfiore

Manghjà una grande quantità di alimentu pò tende u vostru sistema digestivu, pruvucendu gasu è gonfiore.

L'articuli chì producenu gasu chì a ghjente tende à manghjà troppu sò cibi piccanti è grassi, è ancu bevande gassate cum'è a soda. Fagioli, certi legumi è cereali integrali ponu ancu pruduce gasu, ancu s'ellu ùn hè micca manghjatu troppu spessu.

Inoltre, manghjà troppu prestu pò prumove gasu è gonfiore per via di grande quantità di alimentu chì entra rapidamente in u vostru stomacu (,).

Pudete evità un eccessu di gas è gonfi manghjendu pianu, aspettendu dopu à i pasti per beie liquidi, è riducendu e vostre dimensioni di porzioni di alimenti gassati.

riassuntu

Manghjà una grande quantità di cibi piccanti è grassi, oltre à beie bevande gassate cum'è soda, pò causà gasu è gonfiore.

7. Puderà fà dorme

Dopu avè manghjatu troppu, parechje persone diventanu lente o stanche.

Questu pò esse dovutu à un fenomenu chjamatu ipoglicemia reattiva, in u quale i vostri zuccherini in sangue calanu pocu dopu avè manghjatu un grande pastu (,, 22).

U zuccherinu in sangue hè comunmente assuciatu cù sintomi cum'è sonnolenza, lentitudine, frequenza cardiaca rapida è mal di testa (23).

Mentre ùn hè micca capitu bè, a causa hè pensata per esse ligata à a produzione eccessiva di insulina (24).

Ancu se u più cumunu in e persone cun diabete chì amministranu troppu insulina, l'ipoglicemia reattiva pò accade in certi individui per via di manghjà eccessivamente.

riassuntu

L'alimentazione eccessiva pò fà chì alcune persone si sentenu sonnolenti o lente. Questu pò esse dovutu à a produzione eccessiva di insulina, chì porta à u zuccherinu in sangue.

U fondu

Hè faciule di manghjà troppu se ùn fate micca attenzione à quantu manghjate o quantu vi sentite pienu.

In effetti, questa abitudine cumuna pò purtà à gonfiori, gasi, nausea, eccessu di grassu corporeu, è un risicu più altu di parechje malatie.

Dunque, duvete travaglià per prevene l'alimentazione eccessiva riducendu e dimensioni di e vostre porzioni, manghjendu menu alimenti trasfurmati, è orientendu a vostra dieta intornu à alimenti sani.

Se vulete, pudete cunsultà un dietista per aiutà à creà un pianu alimentariu chì prumove a salute à longu andà.

Per Tè

Aghju rinunciatu à a cafeina è infine sò diventatu una persona di a matina

Aghju rinunciatu à a cafeina è infine sò diventatu una persona di a matina

Aghju cupertu a magia di a caffeina quandu aghju avutu u mo primu travagliu di cameriera à 15 anni è aghju cuminciatu à travaglià doppiu turnu. Ùn avemu micca ricevutu manghj&...
Cume Crià u Culu u più Salutu di sempre, Dentru è fora

Cume Crià u Culu u più Salutu di sempre, Dentru è fora

U vo tru butinu hè a putenza di u corpu, propul endu è u tenendu vi durante i vo tri ghjorni attivi, ma for e ùn li darete micca tanta attenzione. Trà novi trattamenti di bellezza ...