Wartec (Podofillotossina): chì hè è à chì serve

Cuntenutu
Wartec hè una crema antivirale chì hà podofilotossina in a so cumpusizione, indicata per u trattamentu di verruche genitali è anali in adulti, omi è donne.
Questu pruduttu deve esse applicatu cun grande cura, cum'è indicatu da u dermatologu, per evità lesioni in e regioni di a pelle chì hè sana.

Per chì ghjè
Wartec hè indicatu per u trattamentu di verruche situate in a regione perianale, in i dui sessi è in i genitali esterni femminili è maschili.
Cumu aduprà
U metudu di usu di Wartec deve esse guidatu da u duttore, è, generalmente, l'applicazione hè fatta duie volte à u ghjornu, a mattina è a sera, per 3 ghjorni di fila, è duvete smettere di applicà a crema durante i seguenti 4 ghjorni. Se dopu à 7 ghjorni, a verruca ùn esce micca, un altru ciculu di trattamentu deve esse iniziatu, finu à un massimu di 4 cicli. S'ellu ferma una verruca dopu à i 4 cicli di trattamentu, un duttore deve esse cunsultatu.
A crema deve esse applicata cume:
- Lavate a zona colpita cun acqua è sapone è asciugate bè;
- Aduprate un specchiu per osservà a zona da trattà;
- Aduprendu a punta di i diti, applica una quantità sufficiente di crema per copre ogni verruca è lascia chì u pruduttu assorba;
- Lavate e mani dopu l'applicazione.
Se a crema vene in cuntattu cù a pelle sana, a regione deve esse lavata immediatamente, per evità ferite.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii di Wartec includenu irritazione, tenerezza è bruciu u secondu o terzu ghjornu di trattamentu. A sensibilità aumentata di a pelle, prurite, ardenti, rossi è ulcere pò ancu accade.
Quale ùn deve micca aduprà
Wartec hè contraindicatu in e donne chì sò incinte o chì pianificanu di diventà incinte, mentre allattanu, in zitelli o zitelli, in ferite aperte è in pazienti chì anu dighjà adupratu qualsiasi preparazione cù podofillotossina è chì anu avutu una reazione avversa.