Cumu chjude i pori aperti di a faccia
Cuntenutu
- 1. Pulite a vostra pelle ogni ghjornu
- 2. Esfoliate a vostra pelle una volta à settimana
- 3. Aduprate cumpressa fredda è calda
- 4. Idrata a pelle
- 5. Fate una pulizia profonda di a pelle
- 6. Evite l'alimenti grassi
- 7. Praticate eserciziu aerobicu
U megliu modu per chjode i porti dilatati hè di pulisce a pelle à fondu, postu chì hè pussibule di caccià e cellule morte è tutta a "terra" chì si pò accumulà in i pori. Inoltre, hè impurtante di idratà a pelle ogni ghjornu cù prudutti adatti à u tippu di pelle, perchè in più di chjude i pori ingrandati, lascia a pelle più dolce è riduce l'oliu.
I pori ingranditi, cunnisciuti popularmente cum'è fori in a pelle, apparsu soprattuttu in a zona T di u visu, chì currisponde à a fronte, u nasu è u mentone, è ponu diventà ancu più evidenti quandu a persona porta u truccu in polvere.
Alcuni consiglii per chjude i pori aperti sò:
1. Pulite a vostra pelle ogni ghjornu
Hè necessariu tene a pelle currettamente pulita ogni ghjornu, è per quessa hè necessariu lavà a faccia cù acqua è sapone liquidu aduprendu un cotone è facendu movimenti circulari. Hè cunsigliatu chì sta pulizia sia fatta un massimu di 2 volte à ghjornu per ùn avè un effettu di rimbalzu, in u quale per via di l'eccessu di lavati a pelle diventa più grassa.
Un ottimu suggerimentu per chjude i vostri pori allargati hè di lavà a faccia cù acqua fredda prima di applicà u truccu, o frotte un ghiaia di ghiacciu nantu à a vostra faccia per fà una vasocostrizione è poi applicà un primer è poi applicà u fondu è a polvere.
2. Esfoliate a vostra pelle una volta à settimana
Fà una dolce esfoliazione hè ancu indicatu per caccià u stratu u più esterno di a pelle. Per questu, pudete friccià un mischju di 1 cucchiaia di farina di granu cù 2 cucchiai di sapone liquidu nantu à a faccia o applicà una strata fina di argilla verde diluita in salina, permettendu di agisce per 20 minuti, è dopu caccià cù un cuscinettu di cotone è circolare muvimenti.L'argilla eliminerà l'oliu in eccessu da a pelle è restituirà i minerali necessarii. Scuprite alcune opzioni per scrubs fatti in casa.
3. Aduprate cumpressa fredda è calda
Una tecnica chì hè assai efficace per chjude i pori di a faccia hè di aduprà un saccu termicu caldu per 3 minuti in faccia, è dopu di mette un saccu termicu fretu per 2 minuti, sta differenza di temperatura aiuta à migliurà l'ossigenazione di i tessuti è l'elasticità di i tessuti.pori, aiutendu à a salute è a bellezza di a pelle. Sta tecnica pò esse fatta in ghjorni alternativi, per 1 à 2 settimane, per nutà i risultati.
4. Idrata a pelle
Un'altra cura impurtante ogni ghjornu hè di mantene a pelle di a to faccia idratata currettamente cù e creme indicate per u vostru tippu di pelle. E versioni senza oliu è non-comedogenichi sò ottime opzioni per quelli chì anu una pelle grassa o lipidica, è ancu creme chì cuntenenu àcitu retinoicu.
5. Fate una pulizia profonda di a pelle
Fà una pulizia profonda di a pelle in una clinica o un centru di bellezza almenu una volta à u mese pò ancu esse interessante per tene a pelle prufonda, postu chì in stu tippu di pulizia di a pelle, tutte e impurità chì ùn ponu micca esse rimosse durante una esfoliazione sò rimosse.
In i primi tempi chì stu trattamentu hè fattu, pò esse chì a pelle diventi più irritata è apparentemente, diventa peghju, ma questu hè naturale è previstu, è cume più sessioni sò effettuate, a pelle diventa megliu è più bella. Vede cumu si deve fà una pulizia profonda di a pelle quì.
6. Evite l'alimenti grassi
E cause di i pori aperti sò in leia cù a genetica, è u cunsumu di grassu in a dieta, chì prumove a furmazione di eccessu di sebum da e ghiandole sebacee di a pelle, chì intuppanu i canali, favurendu i punti neri è i brufoli, è ancu una cicatrice. , chì hè un "foru" più grande è micca abbastanza tondu, cum'è u poru allargatu.
Cusì, si consiglia di evità cibi trasformati, industrializati cum'è biscotti, biscotti ripieni, croissant, torte è altri spuntini fatti cù grassu vegetale o lardu, è cibi fritti. Hè ancu impurtante di beie assai acqua o tè per mantene a vostra pelle più pulita è naturalmente idratata da l'internu fora.
7. Praticate eserciziu aerobicu
Durante l'eserciziu, duvete mette da parte à u minimu 20 minuti per praticà l'aerobica, cume marchjà, corre o andà in bicicletta per prumove a sudazione, chì hè ancu benefica per a pelle, eliminendu e tossine accumulate.
Seguendu tutti questi passi hè pussibule chjude i vostri pori è mantene a vostra pelle bella è uniforme, ancu quandu avete u truccu è a vostra pelle hè più matura, è chì hè naturalmente più flaccida.