Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 25 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Nuvembre 2024
Anonim
Probiotici per a Diarrea: Benefici, Tipi, è Effetti Side - Nourrisson
Probiotici per a Diarrea: Benefici, Tipi, è Effetti Side - Nourrisson

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

I probiotici sò microorganismi benifichi chì sò stati dimustrati per offre una larga gamma di benefici per a salute.

Cusì, i supplementi probiotici è l'alimenti ricchi in probiotici sò diventati trattamenti naturali pupulari per parechje condizioni di salute, cumprese questioni digestive cume a diarrea ().

Questu articulu spiega cumu i probiotici ponu aiutà à luttà contr'à a diarrea, rivede quali ceppi sò i più efficaci, è affronta i possibili effetti collaterali associati à l'usu probioticu.

Cumu i probiotici ponu trattà è prevene a diarrea

Oltre à esse trovu in supplementi è in certi alimenti, i probiotici risiedenu naturalmente in u vostru intestinu. Quì ghjucanu parechji roli impurtanti, cume u mantenimentu di a salute immune è a prutezzione di u vostru corpu da infezioni è malatie ().


I batteri in u vostru intestinu - cullettivamente cunnisciutu cum'è microbiota intestinale - ponu esse affettati negativamente è positivamente da vari fattori, cum'è dieta, stress è usu di medicazione.

Quandu a composizione di batteri intestinali diventa sbilanciata è a pupulazione nurmale di probiotici hè disturbata, pò purtà à effetti negativi nantu à a salute, cum'è un risicu aumentatu di cundizioni cum'è u sindrome di l'intestione irritabile (IBS) è sintomi digestivi cum'è a diarrea (,).

L'Organizazione Mondiale di a Salute definisce a diarrea cum'è "trè o più sgabelli sciolti o acquosi in un periodu di 24 ore". A diarrea aguda dura menu di 14 ghjorni mentre a diarrea persistente dura 14 ghjorni o più ().

U cumplementu cù i probiotici pò aiutà à prevene certi tippi di diarrea è aiutà à trattà a diarrea ripopulendu è mantenendu batteri intestinali benefichi è curregge un sbilanciu.

I probiotici luttanu contr'à i batteri patogeni cuncurrendu per i nutrienti, aumentendu u sistema immunitariu, è cambiendu l'ambiente intestinale per rende menu propiziu à l'attività patogena ().


In fattu, e ricerche anu dimustratu chì i supplementi probiotici prevenu è trattanu certi tipi di diarrea sia in i zitelli sia in l'adulti.

Riassuntu

Prendere probiotici pò aiutà à prevene è curà a diarrea ripopulendu i batteri intestinali benefichi è correggendu un squilibru in u microbiota intestinale.

Tipi di diarrea chì rispondenu à u trattamentu pruibioticu

A diarrea hà parechje cause diverse, cumprese infezioni batteriche o virali, certi medicamenti, è esposizione à diversi microorganismi da viaghjà.

A ricerca hà dimustratu chì parechji tippi di diarrea rispondenu bè à i supplementi probiotici.

Diarrea infettiva

A diarrea infettiva hè a diarrea causata da un agente infettivu, cum'è batteri o parassiti. Più di 20 diverse batteri, virus è parassiti sò cunnisciuti per causà diarrea infettiva, cumprese Rotavirus, E. coli, è Salmonella ().

A diarrea infettiva hè più cumuna in i paesi in via di sviluppu è pò purtà à a morte s'ella ùn hè trattata. U trattamentu include a prevenzione di a disidratazione, a riduzione di u tempu chì una persona hè infettiva, è l'accurtamentu di a durata di a diarrea.


Una rivista di 63 studii in 8,014 persone hà cunclusu chì i probiotici anu riduttu in modu sicuru a durata di a diarrea è a frequenza di e feci in adulti è zitelli cù diarrea infettiva ().

In media, i gruppi trattati cù probiotici anu avutu diarrea per quasi 25 ore menu di i gruppi di cuntrollu ().

Diarrea assuciata à l'antibiotici

L'antibiotici sò medicazione aduprate per trattà una serie di malatie causate da batteri. A diarrea hè un effetti collaterale cumunu di u trattamentu antibioticu per via di a perturbazione di u microbiota intestinale nurmale chì questi farmaci causanu.

Prendere probiotici pò aiutà à prevene a diarrea associata à l'usu di antibiotici ripopulendu batteri benefichi in l'intestinu.

Una rivista di 17 studii in 3.631 persone hà dimustratu chì a diarrea associata à l'antibiotici era significativamente più prevalente in quelli chì ùn eranu micca supplementanti cù probiotici.

In fattu, quasi u 18% di e persone in i gruppi di cuntrollu avianu una diarrea associata à l'antibiotici mentre solu l'8% di e persone in i gruppi trattati cù probiotici sò stati affettati ().

A rivista hà cunclusu chì i probiotici - in particulare Lactobacillus rhamnosus GG è Saccharomyces boulardii specie- pò riduce u risicu di diarrea assuciata à l'antibiotici finu à u 51% ().

A diarrea di u viaghjatore

Viaghjà vi espone à parechji tippi di microorganismi chì ùn sò tipicamente introdutti in u vostru sistema, chì ponu causà diarrea.

A diarrea di u viaghjatore hè definita cum'è "u passaghju di trè o più sgabelli infurmati per ghjornu" cù almenu un sintomu cunnessu, cum'è crampi o dolore addominale, chì si verificanu in un viaghjatore dopu l'arrivu à a so destinazione. Impatta 20 milioni di persone à l'annu (,).

Una rivista di 11 studii hà trovu chì u trattamentu preventivu cù supplementi pruibiotichi hà riduttu significativamente l'ocurrenza di a diarrea di u viaghjatore ().

Un'altra rivista 2019 di 12 studii hà mostratu chì solu u trattamentu cù u probioticu Saccharomyces boulardii hà risultatu in riduzioni significative finu à u 21% in a diarrea di u viaghjatore ().

Diarrea chì impacta i zitelli è i zitelli

A diarrea associata à l'antibiotici è e malatie chì causanu diarrea sò prevalenti in zitelli è zitelli.

L'enterocolite necrotizante (NEC) hè una malattia di l'intestini chì si verifica guasi solu in i zitelli. Sta malatia hè carattarizata da una infiammazione intestinale chì porta à una crescita eccessiva di batteri, chì danneghja gravemente e cellule di l'intestini è di u colon ().

NEC hè una cundizione grave cun un percentuale di mortalità altu cum'è 50% ().

Unu di i sintomi di NEC hè a diarrea severa. L'antibiotici sò spessu usati per trattà sta malattia, chì pò purtà à una diarrea associata à l'antibiotici chì pò peghju a cundizione di u paziente.

Inoltre, alcuni esperti suggerenu chì u trattamentu antibioticu pò esse un fattore chì provoca NEC ().

I studii anu dimostratu chì i probiotici ponu aiutà à riduce u risicu di NEC è di mortalità in i zitelli pretermini ().

Una rivista di 42 studii chì includia più di 5.000 zitelli sottu à 37 settimane anu trovu chì l'usu di probiotici riduce l'incidenza di NEC è hà dimustratu chì u trattamentu probioticu hà purtatu à una diminuzione di a mortalità infantile generale ().

Inoltre, un'altra rivista hà cunclusu chì u trattamentu probioticu era assuciatu cù tassi più bassi di diarrea associata à l'antibiotici in i zitelli da 1 mese à 18 anni ().

Altri studii anu trovu chì certe razze di probiotici, cumprese Lactobacillus rhamnosus GG, pò curà a diarrea infettiva ancu in i zitelli ().

riassuntu

Piglià i probiotici pò aiutà à prevene è curà a diarrea assuciata à l'infezioni, i viaghji è l'usu d'antibiotici.

I migliori tipi di probiotici per trattà a diarrea

Ci sò centinaie di tippi di probiotici, ma e ricerche mostranu chì u cumplementu cù uni pochi selezziunati hè u più benefiziu quandu si combatte a diarrea.

Sicondu l'ultimi scuperti scientifichi, i tippi seguenti sò i ceppi probiotici più efficaci per trattà a diarrea:

  • Lactobacillus rhamnosus GG (LGG): Stu probioticu hè unu di i ceppi più comunemente supplementati. E ricerche mostranu chì LGG hè unu di i probiotici più efficaci per trattà a diarrea sia in adulti sia in zitelli (,).
  • Saccharomyces boulardii:S. boulardii hè un ceppu benefiziu di levitu chì hè comunmente adupratu in supplementi probiotici. Hè statu dimustratu per trattà a diarrea associata à l'antibiotici è infettiva (,).
  • Bifidobacterium lactis: Stu probioticu hà qualità immune-boosting e gut-protective è pò riduce significativamente a gravità è a frequenza di a diarrea in i zitelli ().
  • Lactobacillus casei:L. casei hè un altru ceppu probioticu chì hè statu studiatu per i so benefici anti-diarreaici. Alcuni studii suggerenu chì tratta a diarrea associata à l'antibiotici è infettiva in i zitelli è adulti (,).

Ancu se altri tippi di probiotici ponu aiutà à trattà a diarrea, i ceppi elencati sopra anu a più ricerca chì sustene u so usu per sta situazione particulare.

I probiotici sò misurati in Unità di Formazione di Culunie (CFU), chì indicanu u numeru di batteri benefichi cuncentrati in ogni dosa. A maiò parte di i supplementi probiotici cuntenenu trà 1 è 10 miliardi di CFU per dose.

Tuttavia, alcuni supplementi probiotici sò imballati cù più di 100 miliardi CFU per dose.

Mentre si sceglie un supplementu probioticu cun un CFU elevatu hè di primura, e ceppe incluse in u supplementu è a qualità di u pruduttu sò altrettantu impurtanti ().

Datu chì a qualità è u CFU di i supplementi probiotici ponu varià assai, hè una bona idea di travaglià cun un prufessiunale sanitariu qualificatu per sceglie u probioticu è u dosaghju più efficace.

Riassuntu

Lactobacillus rhamnosus GG, Saccharomyces boulardii, Bifidobacterium lactis, è Lactobacillus casei sò alcuni di i ceppi più efficaci di probiotici per trattà a diarrea.

Possibili effetti collaterali relativi à l'usu probioticu

Mentre i probiotici sò generalmente cunsiderati sicuri per i zitelli è l'adulti è l'effetti secundarii seri sò rari in e persone sane, alcuni effetti avversi potenziali ponu accade in certe populazioni.

E persone chì sò vulnerabili à l'infezioni, cumpresi l'individui chì si recuperanu da a chirurgia, i zitelli gravemente malati, è quelli chì anu cateteri abitanti o chì sò malati cronichi sò più à risicu di sperimentà reazioni avverse dopu avè pigliatu probiotici ().

Per esempiu, i probiotici ponu causà infezioni sistemiche gravi, diarrea, eccessiva stimolazione di u sistema immunitariu, crampi addominali è nausea in individui immunocompromessi ().

Eppuru effetti serii menu gravi à l'assunzione di probiotici ponu accade occasionalmente ancu in persone sane, cumpresi gonfiori, gasi, singuli, eruzioni cutanee è stinzia ().

Mentre i probiotici sò generalmente cunsiderati sicuri per a maiò parte di a ghjente, hè sempre una bona idea di cunsultà u vostru duttore sanitariu prima di aghjunghje un supplementu à voi o à a dieta di u to figliolu.

riassuntu

I probiotici sò largamente cunsiderati sicuri, ma ponu causà effetti collaterali gravi in ​​individui immunocompromessi.

U fondu

Sicondu l'ultime ricerche, certi tipi di probiotici ponu aiutà à trattà è prevene diversi tipi di diarrea, cumprese diarrea associata à antibiotici, infettiva è di viaghjatore.

Ancu s'ellu ci sò centinaie di ceppi di probiotici dispunibili in forma di supplementu, solu uni pochi sò stati dimustrati per trattà a diarrea, cumprese Lactobacillus rhamnosus GG, Saccharomyces boulardii, Bifidobacterium lactis, è Lactobacillus casei.

Se site interessatu à aduprà probiotici per trattà o prevene a diarrea, cunsultate u vostru duttore sanitariu per cunsiglii.

Pudete cumprà supplementi probiotici lucalmente o in linea. Assicuratevi di circà e ceppi chì u vostru duttore medicu hà cunsigliatu.

Cunsigliatu

Cosa hè una Peanut Ball - è pò accurtà u travagliu?

Cosa hè una Peanut Ball - è pò accurtà u travagliu?

Illu trazione di Alexi LiraIncludemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no t...
Circa l'olii di limonu eucaliptu

Circa l'olii di limonu eucaliptu

Oliu di limonu eucalyptu (OLE) hè un pruduttu chì vene da l'arburu di limonu eucalyptu . OLE hè in realtà diver u da l'oliu e enziale di limonu di eucaliptu. Leghjite puru ...