Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 12 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Nuvembre 2024
Anonim
A Quarantena Mi Ha Mostratu Chì Nove Mamme anu Più Bisognu - Salute
A Quarantena Mi Ha Mostratu Chì Nove Mamme anu Più Bisognu - Salute

Cuntenutu

Aghju avutu trè zitelli è trè sperienze postpartum. Ma hè a prima volta chì sò statu postpartu durante una pandemia.

U mo terzu zitellu hè natu in ghjennaghju 2020, 8 settimane prima chì u mondu chjude. Mentre scrivu, avemu avà passatu 10 settimane isolati in casa. Questu significa chì u mo criaturu è aghju statu in quarantena più di quellu chì avemu statu fora.

Sembra peghju di ciò chì hè, in realtà. Una volta aghju passatu u scossa iniziale di rializà i primi 2 mesi di a vita di u mo criaturu seria per sempre assignatu cum'è "Before Corona" - è una volta chì aghju accettatu a nostra nova realità puderia durà più di u previstu - aghju pussutu vede a quarantena in una nova luce .

Ùn hè un secretu chì u primu annu dopu a nascita hè incredibilmente difficiule, ùn importa e circustanze. Oltre à amparà e preferenze è a personalità di un novu zitellu, u vostru corpu, mente, emozioni è relazioni sò tutti in flussu. Puderete sente chì a vostra carriera o a vita finanziaria anu pigliatu un colpu. A probabilità hè chì senti chì a vostra identità stessa cambia in un certu modu.


Per fà e cose più impegnative, in u nostru paese, u protocolu per l'assistenza postpartum è u permessu di famiglia hè antiquatu in u megliu casu. U paradigma di a maternità chì travaglia hè di vultà u più prestu pussibule, piattà e prove di avè cacciatu un zitellu, è dimustrà u vostru impegnu è e vostre capacità torna.

Pruvate à equilibriu, ci dicenu. Ma ùn ci hè nisun equilibriu quandu duvete abbandunà cumpletamente a vostra propria guarigione o ignurà a metà di a vostra identità per sopravvivere. Aghju spessu pensatu chì ùn era micca equilibriu duvemu aspirà, ma integrazione.

A sperienza di u quartu trimestru in quarantena m'hà furzatu solu à què: un stilu di vita integratu induve e linee trà u tempu di a famiglia, a cura di u zitellu, u travagliu è l'autocura si sfocavanu. Ciò chì aghju scupertu hè, in certi modi, u postpartum in quarantena hè più faciule - un rigalu, ancu. È in certi modi, hè assai più difficiule.

Ma in generale, passà i primi mesi di a vita di u mo criaturu in casa cù a nostra famiglia hà dettu assai chjaru: u tempu, a flessibilità è u sustegnu sò ciò chì e mamme novi anu più bisognu per prosperà.


Tempu

Aghju passatu tutti i ghjorni cù u mo zitellu per l'ultime 18 settimane. Stu fattu hè stupefacente per mè. Hè più longu di qualsiasi permessu di maternità chì aghju avutu prima, è avemu avutu enormi vantaghji per via di questu.

Prolungà u permessu di maternità

Cù u mo primu ciucciu, sò vultatu à travaglià 12 settimane dopu à a nascita. Cù u mo secondu figliolu, sò vultatu à u travagliu dopu à 8 settimane.

E duie volte quandu aghju vultatu à u travagliu, a mo pruvista di latte hè cascata. A pompa solu ùn era micca cusì efficace per mè - forse perchè ùn scatta micca u listessu rilasciu di ossitocina. O forse mi sò sempre sentutu culpevule lascendu u mo scrivanu per pumpà, allora l'aghju rimessu u più longu pussibule. In ogni casu, aghju avutu à luttà per ogni uncia benedetta di latte cù i mo ultimi dui figlioli. Ma micca sta volta.

Aghju fattu u pumping dapoi chì simu ghjunti in casa da l'uspidale, appruntendu a ghjurnata duv'ellu duverebbe andà à a guardia. È ogni matina, sò scandalizatu da a quantità di latte chì esprimu, ancu dopu un alimentu.

Esse cù u mo terzu zitellu in ghjornu, ghjornu mi hà permessu di nutrì lu à dumanda. È perchè l'allattamentu à u senu hè un prucessu guidatu da a dumanda, ùn aghju micca vistu a listessa calata in u mo latte chì l'aghju campata tramindui prima. Questa volta u mo latte hè aumentatu cù u tempu chì u mo zitellu hè cresciutu.


U tempu cù u mo zitellu hà ancu accrescutu i mo istinti. I zitelli crescenu è cambianu prestu. Per mè, mi paria sempre chì ciò chì hà travagliatu per calmà i mo criaturi cambiessi ogni mese è aghju avutu à cunnosce li di novu.

Questa volta, essendu cù u mo figliolu tuttu u ghjornu ogni ghjornu, notu picculi cambiamenti in u so umore o in u so comportamentu rapidamente. Ricertamenti, ripiglià picculi segni tutta a ghjurnata m'hà purtatu à suspettà ch'ellu avia un reflux silenziu.

Una visita cù u pediatra hà cunfirmatu u mo suspettu: stava perdendu pesu, è u reflux era di colpa. Dopu avè principiatu a medicazione, l'aghju ripigliatu 4 settimane dopu per un cuntrollu. U so pesu era aumentatu di manera espunenziale, è era di ritornu in a so curva di crescita prevista.

Per a prima volta dapoi chì diventu mamma 7 anni fà, possu ricunnosce diversi tippi di gridi. Perchè aghju avutu tantu tempu cun ellu, possu dì ciò ch'ellu cumuniceghja tantu più faciule ch'è puderia cù i mo altri dui. A sua volta, quandu rispondu à i so bisogni in modu efficace, si calma più rapidamente è si ristalla facilmente.

L'alimentazione cù successu è esse capace d'aiutà u vostru zitellu à stallassi quandu arrabbiati sò dui fattori enormi in u vostru successu percepitu cum'è una nova mamma.

U permessu di maternità hè cusì cortu - è certe volte inesistente - in u nostru paese. Senza u tempu necessariu per guarisce, per cunnosce u vostru criaturu, o per stabilisce l'approvvigionamentu di latte, stemu preparendu e mamme per a lotta fisica è emotiva - è dunque sia e mamme sia i zitelli puderanu soffre.

Più permessu di paternità

Ùn sò micca l'unicu in a nostra famiglia chì hà passatu più tempu cù stu zitellu chè i nostri altri dui. U mo maritu ùn hà mai avutu più di 2 settimane in casa dopu avè purtatu in casa un criaturu, è sta volta, a differenza in a nostra dinamica di famiglia hè pronunciata.

Cum'è mè, u mo maritu hà avutu u tempu di sviluppà a so propria relazione cù u nostru figliolu. Hà trovu i so propri trucchi per calmà u zitellu, chì sò sfarenti di i mei. U nostru tippu chjucu s'illumina quandu vede u so babbu, è u mo maritu hè fiduciosu in e so capacità parentali.

Perchè sò familiarizati l'uni cù l'altri, mi sentu più comodu passendu u zitellu quandu aghju bisognu di una seconda per mè. A so relazione speciale à parte, avè un inseme di mani in casa hè stupente.

Puderaghju piglià una doccia, finisce un prughjettu di travagliu, andà à fà un jog, passà u tempu cù i mo figlioli maiò o solu calmà u mo cervellu frasturnatu quandu ci vole. Ancu se u mo maritu travaglia sempre da casa, hè quì aiutendu, è a mo salute mentale hè megliu per questu.

Flessibilità

Parlendu di travaglià da casa, lasciami parlà di u ritornu da u permessu di maternità durante una pandemia. Ùn hè micca una piccula faccenda di travaglià da casa cù un zitellu nantu à a mo senna, un zitellu in grembiu, è u terzu dumandendu aiutu per l'apprendimentu à distanza.

Ma u sustegnu di a mo cumpagnia à e famiglie durante sta pandemia ùn hè statu nunda di menu impressiunante. Hè un cuntrastu strettu da u mo primu ritornu da a licenza di maternità, quandu u mo capu mi hà dettu chì a mo gravidanza era "ragione per ùn impiegà mai una altra donna".

Questa volta, sò chì sò supportatu. U mo capu è a squadra ùn sò micca scunvurgiuti quandu sò interrotta per una chjamata Zoom o risponde à e-mail à 8:30 p.m. Di conseguenza, aghju fattu u mo travagliu più efficiente è apprezzu u mo travagliu assai più. Vogliu fà u megliu travagliu chì possu fà.

A realità hè chì i patroni devenu capisce chì u travagliu - ancu fora di una pandemia - ùn accade micca solu trà l'ore di 9 à 5. I genitori chì travaglianu devenu avè flessibilità per riesce.

Per aiutà u mo figliolu à entre in a so reunione di classa, o dà da manghjà à u zitellu quandu ellu hà a fame, o tende à u zitellu cù a frebba, aghju bisognu di pudè compie u mo travagliu in i pezzi di tempu trà e funzioni di mamma.

Cum'è mamma postpartum, a flessibilità hè ancu più impurtante. I zitelli ùn cooperanu micca sempre cù un calendariu stabilitu. Ci sò state parechje volte durante a quarantena quandu u mo maritu o eiu avemu avutu à riceve chjamate mentre saltava cù un criaturu in i nostri bracci ... chì hà scupertu un'altra rivelazione impurtante per noi dui.

Ancu se tramindui travagliemu à tempu pienu da casa cù i zitelli, hè più accettabile per mè, cum'è donna, di fà affari cù un criaturu nantu à e mo grotte. Ci hè sempre una speranza chì l'omi mantenenu a so vita di famiglia interamente separata da a so vita di travagliu.

Sò maritatu cù un babbu implicatu chì ùn s'hè alluntanatu di fà affari mentre curava i zitelli. Ma ancu ellu hà rimarcatu l'aspettativa è l'elementu di surpresa inespressa quandu ellu hè u caregiver praticu di u mumentu.

Ùn basta micca à offre solu flessibilità à e mamme chì travaglianu. I babbi chì travaglianu ne anu ancu bisognu. U successu di a nostra famiglia dipende da a participazione di i dui partenarii. Senza ella, a casa di e carte si lampa.

U caricu fisicu, mentale è emotivu di mantene una famiglia sana sana è felice hè un pesu troppu grande per a mamma da suppurtà sola, soprattuttu in u periodu postpartum.

Supportu

Pensu chì a frasa "ci vole un paese per allevà un zitellu" inganna. À principiu, u paese cresce in realtà a mamma.


S'ellu ùn fussi micca per a mo famiglia, amichi, cunsiglieri in allattamentu, terapeuti di u pianu pelvicu, cunsiglieri di sonnu, doulas è duttori, ùn saperebbe micca a prima cosa di nunda. Tuttu ciò chì aghju amparatu cum'è mamma hè stata pepite di saviezza presa in prestitu, guardata in u mo capu è in u mo core.

Ùn pensate micca chì da u terzu zitellu, u sapete tuttu. A sola differenza hè chì sapete abbastanza per sapè quandu dumandà aiutu.

Stu periodu postpartum ùn hè micca sfarente - aghju sempre bisognu d'aiutu. Aviu bisognu di un cunsultante di lattazioni quandu trattava di mastite per a prima volta, è sò sempre travagliatu cù u mo duttore è u terapeuta di u pianu pelvicu. Ma avà chì campemu in una pandemia, a maiò parte di i servizii chì aghju avutu bisognu si sò sposti in ligna.

I servizii virtuali sò GODSEND per una nova mamma. Cum'è l'aghju dettu, i criaturi ùn cooperanu micca sempre cù un prugramma, è esce da a casa per fà un appuntamentu hè una sfida enorme. Spara, duscia hè abbastanza dura. Senza parlà, sentesi abbastanza cunfidenza per cunduce cù un criaturu quandu avete u sonnu privatu hè una preoccupazione legittima per parechje mamme per a prima volta.


Sò statu cuntentu di vede u paese allargatu di supportu passà à una piattaforma digitale induve più mamme averanu accessu à l'aiutu chì meritanu. Sò furtunatu di vive in Denver, Colorado, induve u sustegnu hè faciule da truvà. Avà, cù a digitalizazione furzata di i servizii, e mamme chì campanu in e zone rurali anu u listessu accessu per aiutà chì aghju in una cità.

In parechji modi, u proverbiale paese si hè trasferitu in una piattaforma virtuale. Ma ùn ci hè micca un sustitutu virtuale per u nostru paese di famiglia immediata è amichi. I rituali intornu à l'accolta di un novu criaturu in a piega ùn sò solu listessi à distanza.

A mo più grande tristezza hè stata u fattu chì u mo criaturu ùn hà pussutu scuntrà i so missiavi, a bisnanna, e zie, i zii o i cugini nanzu di ripiglià ci in locu. Hè u nostru ultimu criaturu - chì cresce cusì prestu - è campemu à 2000 chilometri da a famiglia.

U nostru viaghju d'estate per visità i nostri cari nantu à a Costa Est hà da includere una riunione, un battesimu, feste d'anniversariu, è lunghe notti d'estate cù cugini. Sfurtunatamente, avemu avutu da annullà u viaghju, senza idea quandu pudemu vede tutti dopu.


Ùn aghju mai capitu quant'è tristu seria se i rituali eranu stati purtati. E cose chì aghju pigliatu per scontu cù i mo altri zitelli - passeggiate cù a mammone, u primu viaghju in aviò, sentendu zie parlà di quale pare u nostru zitellu - sò messe in attesa, indefinitamente.

A tradizione di accoglie un zitellu serve ancu à mamma. Questi rituali soddisfanu u nostru primariu bisognu per assicurà chì i nostri zitelli sianu sicuri, amati è prutetti. Quandu averemu a furtuna, apprezzeremu ogni abbracciu, ogni casserola mediocre, è ogni babbone dispiacente cum'è mai.

Induve andemu da quì

A mo speranza hè chì, cum'è paese, pudemu applicà a multitùdine di lezioni amparate in quarantena, adattà e nostre aspettative, è cuncepisce una migliore esperienza postpartum.

Pensate à u benefiziu per a sucietà se e nuove mamme eranu supportate. A depressione postpartum affetta guasi - Sò sicuru chì calerebbe significativamente se tutte e mamme avessinu u tempu di adattassi, supportu da i so cumpagni, accessu à servizii virtuali, è un ambiente di travagliu flessibile.

Immaginate se e famiglie avessanu a garanzia di un permessu pagatu, è u ritornu à u travagliu fussi un ramp-up graduale cù l'opzione di travaglià à distanza quandu hè necessariu. Immaginate se pudessimu integrà pienu u nostru rolu di mamma in a nostra carriera esistente è a vita sociale.

E nuove mamme meritanu una furtuna di successu in tutti i campi di a vita: da genitore, persona è prufessiunale. Avemu bisognu di sapè chì ùn avemu micca da sacrificà a nostra salute o identità per truvà successu.

Cù abbastanza tempu è u sustegnu giustu, pudemu ripensà l'esperienza postpartum. A quarantena m'hà fattu vede chì hè pussibule.

Parenti in travagliu: travagliadori di prima linea

Saralyn Ward hè un scrittore premiatu è difensore di u benessere chì a so passione hè di inspirà e donne à campà a so vita migliore. Hè u fundatore di The Mama Sagas è l'applicazione mobile Better After Baby, è un editore per Healthline Parenthood. Saralyn hà publicatu u ebook The Guide to Survive Motherhood: Newborn Edition, hà amparatu Pilates per 14 anni, è offre cunsiglii per sopravvivere à i genitori in a televisione in diretta. Quand’ella ùn s’addurmenterà à u so urdinatore, truverete à Saralyn scalendu e muntagne o sciantendu per elli, cù trè figlioli à u rimusciu.

Articuli Fresche

Test di screening HIV

Test di screening HIV

Un te t di HIV mo tra e ite infettatu da HIV (viru di l'immunodeficienza umana). L'HIV hè un viru chì attacca è di trugge e cellule di u i tema immunitariu. Que te cellule prute...
Alimentarii chì aumentanu a dieta

Alimentarii chì aumentanu a dieta

L'alimenti chì aumentanu a dieta vi nutri cenu enza aghjunghje a ai calorie in più da u zuccheru è da i gra i aturi. Ri puntendu à l'alimenti chì rompenu a dieta, que ...