Rimediu casanu per a purtata giallastra

Cuntenutu
- 1. Tè Pau d'Arco
- Ingredienti
- Modu di preparazione
- 2. Tè Echinacea
- Ingredienti
- Modu di preparazione
- 3. Probiotici per a flora vaginale
U scaricamentu vaginale giallu pò avè duie cause principali: una infezzione da batteri, di solitu chlamydia, o una infezzione fungale, cum'è a trichomoniasi. Cusì, u megliu modu per luttà contr'à sta scarica hè aduprendu sostanze chì cuntenenu proprietà antibatteriche o antifungali, secondu a causa.
Inoltre, hè sempre impurtante cunsultà u ginecologu per identificà a causa curretta è ancu per inizià u trattamentu cù medicazione, se necessariu. Dunque, ancu se questi rimedii casani ponu alleviare i sintomi, ùn devenu micca rimpiazzà u trattamentu medicu, ma devenu esse aduprati per riduce u disagiu è accelerà u tempu di recuperu.
Verificate ciò chì altri tippi di scaricamentu puderebbenu significà nantu à a vostra salute.
1. Tè Pau d'Arco

Pau d’Arco aiuta à cumplementà u trattamentu cù antibiotici, cum'è u metronidazole, in i malati cù trichomoniasi. Hè perchè Pau d'Arco hà pruprietà antifungali chì aiutanu à eliminà l'eccessu di funghi, allevendu l'inconfortu è accelerendu l'effettu di i medicinali prescritti da u duttore.
Ingredienti
- 15 grammi di corteccia di Pau d'Arco;
- 500 ml d'acqua.
Modu di preparazione
Pone l'acqua è a corteccia di a pianta in un pote è bollite per 15 minuti. Dopu lasciate caldu è ceppu u mischju. Pudete beie 3 à 4 tazze di tè à ghjornu.
2. Tè Echinacea

U tè Echinacea hà un effettu più largu, aiutendu à cumbatte sia l'eccessu di batteri sia i funghi. Echinacea hè una pianta medicinali chì aiuta à rinfurzà u sistema immunitariu, in più di avè azzione antibatterica è antifungica.
Ingredienti
- 1 cucchiaia di radice di echinacea;
- 1 tazza d'acqua bullente
Modu di preparazione
Aghjunghjite a radica di echinacea in a tazza è lasciate riposà per circa 10 minuti. Poi filtrate u mischju, lasciate scaldà è beie 3 à 4 volte à ghjornu.
In più di u tè, per uttene un risultatu più veloce, pudete ancu piglià e capsule di echinacea. Per questu, u calculu di a dosa deve esse fattu cù 10 mg per ogni Kg di pesu, divisu in 2 momenti durante u ghjornu, per almenu 10 ghjorni. Cusì, una persona chì pesa 70 kg deve piglià 700 mg per ghjornu, chì pò esse divisu in 350 mg a mattina è 350 mg à cena, per esempiu.
3. Probiotici per a flora vaginale

I probiotici sò tippi di batteri chì aiutanu à equilibrà a flora di a vagina, impedendu u sviluppu eccessivu di funghi è altre batterie, chì in numeri elevati ponu causà infezioni. Questu hè principalmente per u so effettu nantu à u pH, chì face l'ambiente vaginale più acide, impedendu u sviluppu di questi microorganismi.
Ancu se tutti i probiotici sò impurtanti, in particulare quelli di u tippu Lactobacillus, ci sò qualchì ceppu più specificu à a flora vaginale cume Lactobacillus rhamnosus, fermentum o gasseri, per esempiu.
Cusì, quandu si tratta un prublema vaginale, hè estremamente impurtante di piglià un probioticu cù parechje razze, almenu finu à a fine di u trattamentu è, soprattuttu s'ellu hè necessariu aduprà un antibioticu. Fora di stu periodu, l'usu di i probiotici pò ancu esse fattu 2 à 3 volte à l'annu, per circa 2 mesi consecutivi.