Autore: Christy White
Data Di Creazione: 6 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
4 rimedii casani per rinfurzà l'immunità - Salute
4 rimedii casani per rinfurzà l'immunità - Salute

Cuntenutu

Avè un sistema immunitariu chì funziona bè è chì funziona hè assai impurtante per evità di piglià infezioni chì ponu esse causate da virus, funghi o batteri.

Ancu se u modu più efficace per mantene l'immunità hè di aduttà abitudini di vita sani cum'è avè una dieta equilibrata è esercitassi regularmente, ci sò ancu alcune piante medicinali chì ponu esse aduprate per migliurà u funziunamentu di u sistema immunitariu.

Idealmente, e piante medicinali devenu esse aduprate in forma di supplementu o estrattu, perchè hè più faciule sapè esattamente quale hè a concentrazione di i principi attivi in ​​queste formule, ma ponu ancu esse preparate in forma di tè, a condizione ch'elli sianu ingeritu in modu moderatu è preferibbilmente sottu a guida di un erboristu o di un altru prufessiunale di a salute abituatu à aduprà e piante.

1. Tè Echinacea

L'Echinacea hè una di e piante più cunnisciute per rinfurzà u sistema immunitariu è, soprattuttu, per prevene l'iniziu di l'influenza o per alleviare i so sintomi. Questu hè chì, secondu alcuni studii, echinacea sembra avè sostanze chì sò immunomodulatori, vale à dì chì regulanu u sistema immunitariu, rendendulu funziona currettamente.


Tuttavia, ci sò ancu alcuni altri studii chì indicanu chì a pianta ùn hà micca un effettu cusì forte nantu à l'immunità, solu aiutendu à alleviare i sintomi causati da infezioni virali, cum'è l'influenza. In ogni casu, u tè echinacea hè assai sicuru ancu in donne incinte è zitelli di più di 2 anni, è pò esse adupratu da tutti quelli chì volenu regulà l'immunità.

Ingredienti

  • 1 cucchiaina di radica o foglie d'echinacea;
  • 1 tazza d'acqua bullente

Modu di preparazione

Aghjunghjite l'ingredienti in a tazza è lasciate stà per 5 à 10 minuti. Poi filtrà, lascia calà è beie finu à 2 volte à ghjornu.

Se sceglite di utilizà u supplementu echinacea, duvete seguità e linee guida di u fabbricante, ma senza supera a dosa quotidiana di 1500 mg.

2. Tè astragalu

Astragalu, cunnisciutu ancu cù u so nome scientificu Astragalus membranaceus, hè una pianta assai pupulare in a medicina chinesa chì, secondu certe inchieste, pare esse capace di fà cresce a produzzione di globuli bianchi, in particulare limfociti T è macrofagi, chì sò impurtanti per a risposta immune.


Quandu hè adupratu in studii cù topi di laburatoriu, l'estrazzu di astragalu hè statu ancu capace di diminuisce a durata di l'infezioni da virus è batteri, è pò dunque esse un bon alliatu per luttà contr'à vari tippi d'infezioni.

Ingredienti

  • 10 grammi di radica secca di astragalu;
  • 1 tazza d'acqua.

Modu di preparazione

Aghjunghjite a radice in una pignatta d'acqua è portate à ebollizione per 15 minuti. Dopu, cacciate u mischju da u focu, lasciate scaldà, filtrate è beie 2 à 3 volte à ghjornu.

Se sceglite di aduprà u supplementu di astragalu in capsule, hè impurtante di fà attenzione à l'istruzzioni di u fabbricante in quantu à a dosa, ma parechji studii mostranu chì a pianta hè sicura in estrattu seccu finu à circa 30 g per ghjornu. Idealmentu, i zitelli è e donne incinte ùn anu micca aduprà sta pianta, soprattuttu senza una supervisione prufessiunale.

3. Tè di zenzeru

U Ginger cuntene una sustanza attiva impurtante, cunnisciuta cum'è gingerol, chì pare diminuisce u risicu di infezioni in u corpu, avendu un effettu pruvatu contr'à a crescita di i batteri è u sviluppu di virus, in particulare in e vie respiratorie.


Inoltre, e sostanze di zenzero parenu ancu diminuisce l'infiammazione generale di u corpu, chì facilita u funziunamentu di u sistema immunitariu, migliorendu l'immunità.

Ingredienti

  • 1 à 2 cm di radice fresca di zenzero
  • 1 tazza d'acqua bullente

Modu di preparazione

Sfracicà u zenzeru è poi mette lu in a tazza cù l'acqua bullente. Lasciate ripusà per 5 à 10 minuti, colate è beie 2 à 3 volte à ghjornu.

Cum'è un supplementu, u zenzeru deve esse ingeritu in una dosi finu à 1 g per ghjornu.

4. Tè Ginseng

Presente in certi studii nantu à l'immunità, u ginseng, o Panax ginseng, pare esse una pianta chì aiuta à regulà u sistema immunitariu, pudendu aumentà u numeru di linfociti è attivà i macrofagi, chì sò impurtanti cellule di difesa.

Inoltre, u ginseng hà ancu una forte azzione antiossidante chì aiuta à prutege e cellule di u corpu da l'effetti di i radicali liberi è di e radiazioni, chì, se lasciate senza cuntrollu, ponu diminuisce l'immunità.

Ingredienti

  • 5 grammi di radice di ginseng;
  • 250 ml d'acqua.

Modu di preparazione

Purtate l'ingredienti à ebullizione per 15 minuti. Poi strain è lasciate calà. Bei 2 à 3 volte à ghjornu.

U ginseng pò esse adupratu ancu in forma di capsule, in questu casu si consiglia di piglià da 200 à 400 mg per ghjornu, o secondu e indicazioni di u fabricatore.

Fighjate u video seguente è vedi ancu cumu preparà i suchji chì rinfurzanu u sistema immunitariu:

Cura à l'usu di e piante medicinali

L'usu di e piante medicinali deve esse sempre fattu sottu a guida di un prufessiunale di a salute o di un erboristu, chì a forma d'usu è a dosa ponu variare da una persona à l'altra.

In u casu di e piante chì regulanu u sistema immunitariu, hè ancu più impurtante chì sta supervisione sia fatta per e persone chì anu qualchì tippu di cancheru, sò sottoposti à trattamentu per u cancheru o chì anu una malattia autoimmune, postu chì e piante ponu interferisce cù i risultati di trattamenti medichi o aggravanu i sintomi.

Inoltre, l'usu di tè deve esse sempre regulatu per e donne incinte, donne chì allattanu è zitelli sottu à 2 anni.

Interessante

Lattatu: chì hè è perchè pò esse altu

Lattatu: chì hè è perchè pò esse altu

U lattatu hè un pruduttu di u metaboli mu di u gluco iu, vale à dì, hè u ri ultatu di u pruce u di tra furmazione di u gluco iu in energia per e cellule quandu ùn ci hè a...
Ebastel

Ebastel

Eba tel hè un rimediu anti taminicu orale adupratu per trattà rinite allergica è urticaria cronica. L'eba tina hè l'ingredientu attivu in que tu medicamentu chì funzio...