Rimedii per regulà u ciclu menstruale
Cuntenutu
U ciclu menstruale irregulare pò esse causatu da parechji fattori, cume a presenza di fibromi uterini, endometriosi, prublemi di ovulazione, usu di certi contraccettivi, disordini di u sangue, prublemi in gravidanza o in allattamentu, adenomiosi, prublemi di tiroide o sindrome di l'ovariu polististicu, per esempiu.
Per questa ragione, i rimedii aduprati per regulà u ciclu mestruale devenu esse adattati à ogni casu è devenu trattà a malattia o a causa di u prublema. In certi casi, pò ancu esse necessariu di ricorre à a chirurgia.
Alcuni di i rimedi chì ponu aiutà à regulà u ciclu menstruale irregulare sò:
1. Contraceptivi
I contraccettivi sò e droghe più aduprate per regulà u ciclu menstruale di una donna. Oltre à esse aduprati per prevene a gravidanza, sò ancu efficaci in u trattamentu di i fibromi uterini, perchè aiutanu à alleviare l'intensità di a menstruazione è à riduce a dimensione di u fibruide è aiutanu ancu à riduce i sintomi causati da l'endometriosi, perchè aiutanu per regulà u ciclu menstruale, impedendu a crescita di u tessutu endometriale in e fora di l'utru.
Inoltre, ponu ancu esse aduprati per regulà u ciclu menstruale in e persone cun adenomiosi, chì anu un sanguinamentu intensu o chì soffrenu di sindrome di l'ovariu polististicu. Amparate più nantu à sta sindrome.
Ci hè ancu casi di persone chì piglianu dighjà contraccettivi è continuanu à avè un ciclu menstruale irregulare. In questi casi, a persona deve parlà à u duttore per cambià u contraceptivu.
2. Medicinali per regulà a tiroide
In certi casi, u ciclu menstruale irregulare pò risultà da l'ipotiroïdismu, chì hè una malattia endocrina caratterizata da una bassa attività tiroidea, chì produce menu ormoni di ciò chì hè necessariu per u funziunamentu currettu di u corpu. In questi casi, u trattamentu cunsiste in l'amministrazione di rimedii chì restauranu i valori, cum'è u casu cù a levotiroxina. Vede cumu aduprà stu medicamentu è quali sò l'effetti secondari più cumuni.
3. Acidu tranexamicu
Questu medicamentu hè un agente antifibrinoliticu, chì assicura una stabilità più grande di u coagulu di sangue, è hè dunque largamente adupratu in u trattamentu di l'episodi di sangu. Amparate più nantu à l'acidu tranexamicu, cumu aduprà è effetti collaterali.
4. Antiinflamatorii
L'antiinfiammatori sò ancu indicati in alcune malatie chì rendenu u ciclu menstruale irregulare, cum'è u casu di i fibromi, riducendu cusì crampi menstruali severi è eccessu di sanguinamentu causatu da i fibromi.
Inoltre, ponu ancu esse aduprati per trattà l'adenomiosi uterina, per riduce l'infiammazione di l'utru è alleviare i crampi mestruali. Scuprite ciò chì hè l'adenomiosi è quali sò i sintomi più cumuni.