Sanguinamentu nasale infantile: perchè accade è cosa fà
Cuntenutu
U sanguinamentu di u nasu infantile hè più cumunu in i tempi i più freddi di l'annu, perchè hè cumunu chì durante stu periodu a mucosa di u nasu diventi più secca, favurendu l'apparizione di sangu. Inoltre, u sanguinamentu pò accade quandu u zitellu si soffia u nasu assai forte o li piglia un colpu à u nasu.
In a maiò parte di i casi, u sangu di u nasu di i zitelli ùn hè micca severu è ùn hà micca bisognu di trattamentu specificu, hè cunsigliatu solu chì a pressione sia applicata à u nasu per piantà u sanguinamentu, ùn hè micca cunsigliatu di mette carta o cotone in e narici o mette u zitellu testa daretu.
In i casi induve u sanguinamentu hè più intensu è accade spessu, hè impurtante chì u zitellu sia purtatu à u pediatra, postu chì hè pussibule chì una valutazione pò esse fatta è a causa di u sanguinamentu pò esse identificata è u trattamentu più adattu indicatu.
Perchè pò accade
U sanguinamentu nasale infantile si verifica per via di a rumpitura di e piccule vene di ragnu prisente in u nasu, chì accade in a maiò parte di i casi per via di a secca in a mucosa nasale o di e lesioni in u nasu. Cusì, e cause principali di un nasu sanguinante in i zitelli sò:
- Soffiate u nasu assai forte;
- Sinusitis;
- Rinite;
- Ambiente assai seccu o assai fretu;
- Presenza d'ogetti in u nasu;
- Colpi in faccia.
In casu chì u sanguinamentu ùn passi micca o altri sintomi sianu nutati, hè impurtante chì u pediatra sia cunsultatu, perchè pò esse un segnu di malatie più gravi cum'è malatie autoimmune, cambiamenti di livelli di piastrine, infezioni o emofilia, chì devenu esse investigati affinchì u trattamentu propiu sia iniziatu. Cunnosce altre cause di sanguinamentu nasale.
Cosa da fà
Quandu si nota u sanguinamentu, hè impurtante di calmà u zitellu, chì in a maiò parte di i casi ùn hè micca indicativu di prublemi seri.
Per piantà u sanguinamentu, si raccomanda chì una pressione leggera sia applicata à l'area induve stai sanguinendu per circa 10 à 15 minuti, è pudete ancu mette un picculu pezzu di ghiacciu in a zona per favurisce a cuntrazione di i vini sanguini in a regione è, cusì, ferma u sanguinamentu.
Ùn hè micca cunsigliatu d'inclinà a testa in daretu o di mette u cotone o a carta nantu à u nasu di u to figliolu, perchè pò fà chì u zitellu inghiotte u sangue, ciò chì pò causà mal di stomacu è esse scomudu.
Scuprite più cunsiglii per piantà u sangue da u nasu guardendu u video seguente: