Eccu 3 Modi Oggettivizazione Sessuale è Disordini Alimentari Interagiscenu
Cuntenutu
- 1. E norme di bellezza ponu purtà à l'ossessione di u corpu
- 2. U fastidiu sessuale pò inghjennà autocurvillanza
- 3. A viulenza sessuale pò comportà disordini alimentari cum'è meccanismi per affrontà
- L'autonomia è l'accunsentu sò di primura maiò
Da u ligame di e norme di bellezza à a cumunità di a viulenza sessuale, u risicu di sviluppu di disordine alimentari hè in ogni locu.
Questu articulu usa un linguaghju forte è face riferimenti à l'aggressione sessuale.
M'arricordu vivamente di a prima volta chì eru chjamatu.
Aviu 11 anni una ghjurnata di primavera, aspittendu nantu à u pavimentu di u nostru palazzu mentre u mo babbu scuzzulava in l'internu per u so inalatore.
Aviu una canna di zuccheru, restu è cunservatu perfettamente da Natale, pendente da a mo bocca.
Subitu, un omu passava. È nantu à a so spalla, casualmente lampò: "Vuleria chì mi succhessi cusì".
In a mo naïveté pubescente, ùn capiscu micca bè ciò chì vulia dì, ma aghju capitu a so suggestione quantunque. Sapiu chì eru sbanditu da quantu improvvisamente fora di cuntrollu è vergogna mi sentia.
Qualcosa circa u mo U cumpurtamentu, pensu, avia suscitatu stu cummentariu. Di colpu, eru hyperaware di u mo corpu è di e reazzioni chì puderia pruvucà da l'omi cresciuti. È aghju avutu a paura.
Più di 20 anni dopu, sò sempre molestatu in carrughju - da richieste apparentemente innocu per u mo numeru di telefunu à fà cummentarii nantu à i mo seni è u mo culo. Aghju ancu una storia di abusi emotivi è sessuali, assaltu sessuale, è violenza intima in i partner, chì m'hà lasciatu una vita di sentimentu trattatu cum'è un cosa.
Cù u tempu, sta sperienza hà influenzatu profondamente a mo propria capacità di sente mi cunfortu in u mo corpu. Allora u fattu chì aghju sviluppatu eventualmente un disordine alimentariu pò esse micca sorpresu.
Lascia mi spiegà.
Da u ligame di e norme di bellezza à a cumunità di a viulenza sessuale, u risicu di u sviluppu di u disordine alimentariu hè in ogni locu. È questu pò esse spiegatu da ciò chì hè cunnisciuta cum'è a teoria di l'ughjettivazione.
Questu hè un quadru chì esplora cume a donna hè sperimentata in un cuntestu socioculturale chì hè oggettivamente sessualmente. Ci dà ancu una visione di cume a salute mentale, cumprese i disordini alimentari, pò esse influenzata da una sessualizazione costante.
Sottu truverete trè modi sfarenti di l'ughjettivazione sessuale è di i disordini alimentari interagiscenu, è unu da asportà veramente impurtante.
1. E norme di bellezza ponu purtà à l'ossessione di u corpu
Ricertamenti, dopu avè amparatu ciò chì facciu per campà, un omu chì mi guidava in un serviziu di ride mi hà dettu ch'ellu ùn crede micca in i standard di bellezza.
U standard di bellezza in i Stati Uniti, è rapidamente, hè assai strettu. Frà altre cose, e donne sò previste per esse magre, bianche, giovani, tradizionalmente femminili, capaci, di classe media à alta, è dritte."Perchè ùn sò micca attrattu da questu", disse.
"U tippu di mudellu."
Ma e norme di bellezza ùn parlanu micca di ciò chì l'individui, o ancu i gruppi, trovanu personalmente attraenti. Invece, e norme riguardanu ciò chì simu insignatu hè l'ideale - "u tippu di mudellu" - sì simu d'accordu cù quellu allure o micca.
U standard di bellezza in i Stati Uniti, è rapidamente - per via di l'effetti colonizatori di a diffusione di i media occidentali - hè assai strettu. Frà altre cose, e donne sò previste per esse magre, bianche, giovani, tradizionalmente femminili, capaci, di classe media à alta, è dritte.
I nostri corpi sò cusì ghjudicati, è puniti, da sti standard assai rigidi.
È l'internalizazione di sti messaghji - chì ùn simu micca belli è dunque ùn simu degni di rispettu - pò purtà à a vergogna di u corpu è dunque, à i sintomi di u disordine alimentariu.
In fattu, un studiu in u 2011 hà trovu chì l'internalizazione di u valore di una persona per esse definita da a so attrattività "ghjoca un rolu impurtante in u sviluppu di prublemi di salute mentale in e donne giovani". Questu include l'alimentu disordinatu.
Cum'è menzionatu prima in sta serie, l'ipotesi cumuna chì l'ossessione per a bellezza femminile è l'azionamentu assuciatu per a magrezza crea disordini alimentari simpliciamente ùn hè vera. Invece, a realità hè chì hè una pressione emotiva intornu norme di bellezza chì scatenanu una malattia salute mentale.
2. U fastidiu sessuale pò inghjennà autocurvillanza
Pensendu à ciò chì mi sentia quandu eru chjamatu cum'è una zitella: mi sentu subitu vergugnoso, cum'è se avessi fattu qualcosa per incità u cummentariu.
Per via di esse ripetutamente fattu di sente cusì, aghju cuminciatu à impegnà mi in autosorveglianza, una sperienza cumuna trà e donne.
U prucessu di penseru dice: "Se possu cuntrullà u mo corpu, forse ùn puderete micca fà cummentarii à propositu".U cuncettu di autovigilanza hè quandu una persona diventa ipercentrata nantu à u so corpu, spessu per deviare l'oggettivazione esterna. Pò esse simplici quant'è à fighjà u tarrenu quandu si cammina da gruppi d'omi, affinch'elli ùn circinu micca d'attentà a vostra attenzione, o micca manghjà banane in publicu (iè, hè una cosa).
Pò ancu presentassi cum'è comportamentu di disordine alimentari in un tentativu di salvaguardà da u fastidiu.
I cumportamenti alimentarii cum'è a dieta per a perdita di pesu per "sparisce" o bingeing per l'aumento di pesu per "nascondere" sò cumuni. Quessi sò spessu sottumessi meccanismi di coping per e donne chì speranu di scappà di l'oggettivazione.
U prucessu di penseru va: Se possu cuntrullà u mo corpu, forse ùn puderete micca cummentà à propositu.
Inoltre, u fastidiu sessuale in ellu stessu pò prevede sintomi di disordini alimentari.
Questu hè veru ancu in i ghjovani.
Cum'è un studiu truvatu, u fastidiu basatu annantu à u corpu (definitu cummentendu oggettivamente versu u corpu di una zitella) hà avutu un effettu negativu nantu à i mudelli alimentari di e ragazze da 12 à 14 anni. Inoltre, pò ancu cuntribuisce à u sviluppu di u disordine alimentariu.
U ligame? Autovigilanza.
E ragazze chì sperimentanu molestie sessuale sò più propensi à impegnassi in questu iperfocus, chì si traduce in modi di manghjà più disordinati.
3. A viulenza sessuale pò comportà disordini alimentari cum'è meccanismi per affrontà
E definizioni di assaltu sessuale, stupru è abusu sò à volte oscure per e persone - cumpresi i sopravviventi stessi.
Eppuru, mentre queste definizioni differenu legalmente da un statu à l'altru è ancu da un paese à l'altru, ciò chì tutti questi atti anu in cumunu hè chì ponu purtà à un comportamentu di disordine alimentari, sia cum'è un meccanismu di affrontamentu cusciente o subcosciente.
Parechje donne cun disordini alimentari anu avutu sperienze cù violenza sessuale in u so passatu. In fatti, i sopravviventi di stupru ponu esse più propensi cà altri à risponde à i criteri di diagnosticu di u disordine alimentariu.
Un studiu precedente hà trovu chì 53 per centu di i sopravviventi di stupru sperimentanu disordini alimentari, paragunatu cù solu 6 per centu di e donne senza storia di violenza sessuale.
Inoltre, in un altru anzianu, e donne cun una storia di abusu sessuale in a zitiddina eranu "assai più propensi" à risponde à i criteri per un disordine alimentariu. E questu era specialmente veru quandu si cunghjunghjia cù sperimentà a violenza sessuale in età adulta.
Eppuru, mentre l'assaltu sessuale solu ùn affetta micca l'abitudini alimentari di una donna, u disordine di u stress post-traumaticu (PTSD) chì qualchì sperienza puderia esse u fattore mediatore - o piuttostu ciò chì porta u disordine alimentariu.
In breve, a ragione per a quale a violenza sessuale pò purtà à disordini alimentari hè probabile finu à u traumu chì causa.
Un studiu hà trovu chì "sintomi PTSD cumpletamente mediata l'effettu di l'assaltu sessuale di i primi adulti nantu à l'alimentu disordinatu "Ciò ùn significa micca, tuttavia, chì tutti i sopravvissuti à a violenza sessuale svilupperanu disordini alimentari o chì tutte e persone cun disordini alimentari anu sperimentatu violenza sessuale. Ma significa chì e persone chì anu sperimentatu tramindui ùn sò micca soli.
L'autonomia è l'accunsentu sò di primura maiò
Quandu aghju intervistatu donne per a mo ricerca di dissertazione nantu à i disordini alimentari è a sessualità, anu spressu parechje sperienze cù l'ughjettivazione: "Hè cum'è [a sessualità] ùn ti appartene mai", mi hà dettu una donna.
"Mi sentu cum'è si circava solu di navigà ciò chì l'altre persone mi anu lampatu".
Hè logicu chì i disordini alimentarii ponu esse cunnessi à a viulenza sessuale. Sò spessu capiti cum'è una ricuperazione estrema di cuntrollu nantu à u so corpu, in particulare cum'è un meccanismu di trattamentu inadeguatu per trattà i traumi.
Hà ancu sensu, allora, chì a soluzione per riparà e relazioni cù a sessualità in a ripresa di u disordine alimentariu è finisce a viulenza sessuale sia a stessa: ricustruisce un sensu di autonomia persunale è esigene chì u cunsensu sia rispettatu.
Dopu una vita di sessualizazione, pò esse difficiule di ricunquistà u vostru corpu cum'è u vostru, soprattuttu se un disordine alimentariu hà dannighjatu a vostra relazione cù u vostru corpu. Ma riattaccà a vostra mente è u vostru corpu, è truvà spaziu per verbalizà i vostri bisogni (chì pudete truvà quì, quì è quì) pò esse putente per aiutavvi nantu à a strada di a guarigione.À a fine, i mo participanti mi anu spiegatu chì ciò chì li aiutava à impegnassi cun gioia in a so sessualità - ancu per mezu di e pressioni aghjunte di i so disordini alimentari - era avè relazioni di fiducia cù e persone chì rispettavanu i so limiti.
U toccu hè diventatu più faciule quandu anu datu spaziu per nome i so bisogni. È duvemu tutti avè sta opportunità.
E questu porta a fine di a serie nantu à i disordini alimentari è a sessualità. Spergu chì, se cacciate qualcosa da queste ultime cinque discussioni, capisce l'importanza di:
- cridendu ciò chì a ghjente vi dice di sè stessu
- rispettendu a so autonomia corporale
- tenendu e to mani - è i vostri cummenti - per voi stessu
- stà umile di fronte à a cunniscenza chì ùn avete micca
- interrugendu a vostra idea di "nurmale"
- creendu u spaziu per e persone per esplorà a so sessualità in modu sicuru, autenticu è felice
Melissa A. Fabello, PhD, hè una educatrice feminista chì u so travagliu si concentra nantu à a pulitica di u corpu, a cultura di a bellezza è i disordini alimentari. Seguitàla in Twitter è Instagram.