Chì hè u sindrome di Terson è cumu hè causatu
![Chì hè u sindrome di Terson è cumu hè causatu - Salute Chì hè u sindrome di Terson è cumu hè causatu - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/o-que-a-sndrome-de-terson-e-como-causada.webp)
Cuntenutu
U sindromu di Terson hè un sanguinamentu intraoculare chì si verifica per via di un aumentu di a pressione intra-cerebrale, di solitu per via di l'emorragia cranica per via di a rottura di un aneurisma o di una lesione cerebrale traumatica, per esempiu.
Ùn si sà esattamente cumu si faci sta emorragia, chì hè di solitu in regioni impurtanti di l'ochji, cum'è u vitru, chì hè u fluidu gelatinosu chì riempie a maiò parte di u globu oculare, o a retina, chì cuntene cellule rispunsevuli di a visione, è pò appare in adulti o zitelli.
Stu sindromu provoca sintomi cum'è cefalea, alterazione di a cuscenza è diminuzione di a capacità visuale, è a cunferma di sta sindrome deve esse fatta per esame da l'oftalmologu. U trattamentu dipende da a gravità di a cundizione, chì pò implicà osservazione o correzione chirurgica, per interrompe è drenà u sangu.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/o-que-a-sndrome-de-terson-e-como-causada.webp)
Cause principali
Ancu s'ellu ùn hè micca bellu capitu, in a maiò parte di i casi a sindrome di Terson si verifica dopu à un tipu d'emorragia cerebrale chjamata emorragia subaracnoidea, chì si verifica in u spaziu trà e membrane chì rivestenu u cervellu. Questa situazione pò accade per via di una rottura di un aneurismu intra-cerebrale o di una lesione cerebrale traumatica dopu un accidente.
Inoltre, stu sindromu pò esse u risultatu di l'ipertensione intracranica, dopu un colpu, tumore cerebrale, effetti collaterali di certi medicamenti o ancu una causa pocu chiara, tutte queste situazioni sò gravi è indicanu un periculu per a vita se u trattamentu ùn si face micca prestu.
Segnali è sintomi
U sindromu di Terson pò esse unilaterale o bilaterale, è i sintomi chì ponu esse presenti includenu:
- Diminuta capacità visuale;
- Visione sfocata o sfocata;
- Mal di testa;
- Alterazione di a capacità di spustà l'ochju influenzatu;
- Vumitu;
- Somnolenza o cambiamenti di cuscenza;
- Cambiamenti in i segni vitali, cume a pressione sanguigna aumentata, a frequenza cardiaca ridotta è a capacità respiratoria.
U numeru è u tippu di segni è sintomi ponu ancu variare secondu a situazione è l'intensità di l'emorragia cerebrale.
Cumu trattà
U trattamentu di a sindrome di Terson hè indicatu da l'oftalmologu, è a procedura chirurgica chjamata vitrectomia hè di solitu fatta, chì hè a rimozione parziale o totale di l'umore vitru o di a so membrana rivestita, chì pò esse rimpiazzata da un gelu speciale.
Tuttavia, una resorzione di i sanguinamenti in modu naturale pò esse cunsiderata, è pò accade finu à 3 mesi. Cusì, per fà a cirurgia, u duttore deve cunsiderà se solu unu o i dui ochji sò stati influenzati, a gravità di a ferita, se ci hè riassorbimentu di u sanguinamentu è l'età, chì a chirurgia hè generalmente indicata per i zitelli.
Inoltre, ci hè ancu l'opzione di terapia laser, per piantà o drenà u sangu.