Faringitis virale: sintomi principali, cause è trattamentu
Cuntenutu
- Sintomi di faringitis virale
- Cause principali
- Cumu hè fattu u diagnosticu
- Trattamentu per a faringitis virale
A faringite virale hè una infiammazione di a faringe causata da a presenza di un virus, eccu perchè hè assai cumunu chì a faringite apparisca assemi à l'influenza o un'altra infezzione di u sistema respiratoriu. Tuttavia, a faringite virale pò ancu apparì isolata, affettendu solu a faringe.
A faringitis virale hè una situazione cuntagiosa chì pò esse trasmessa facilmente da persona à persona per inalazione di piccule goccioline suspesi in l'aria chì cuntenenu u virus, cuntattu cù superfici cuntaminate è per u cunsumu di alimenti è bevande chì ponu ancu esse contaminati.
Sintomi di faringitis virale
I sintomi principali ligati à a faringitis virale sò u disagiu è a difficultà à ingoiare. Alcuni altri sintomi ponu variare secondu u virus cunnessu à l'infezioni, tuttavia, in generale, altri sintomi chì ponu apparì sò:
- Mal di gola;
- Frebba;
- Cefalee constante;
- Dolore musculare o articulare;
- Tosse secca è nasu chì corre.
Parechje volte, a faringitis pare assuciata à un altru prublema di salute è, dunque, l'infiammazione di a faringe ùn hè mancu identificata, essendu trattata solu per u prublema principale, chì pò esse l'influenza o a mononucleosi.
Tuttavia, ogni volta chì 2 o più di i sintomi di quelli indicati sopra è altri apparsu, cume macchie rosse nantu à a pelle è piaghe dolorose nantu à u collu, hè dunque assai impurtante andà à u duttore per cunfirmà u diagnosticu è inizià u più adattu trattamentu. Vede più nantu à a faringitis.
Cause principali
A faringitis virale hè a forma più cumuna di faringitis è di solitu hè per via di u raffreddore è di l'influenza. Dunque, i principali virus relativi à a faringite virale sò Rhinovirus, Coronavirus, Parainfluenza e Influenza, quest'ultima essendu liata à l'influenza. Inoltre, hè pussibule chì a grippa pò accade ancu per via di l'infezzione da l'Adenovirus, chì di solitu hè liata à a cungiuntivite.
Hè ancu pussibule chì a faringite virale sia duvuta à u virus Epstein-Barr, chì hè rispunsevule di a mononucleosi, è pò esse trasmessu per via di a saliva, cunnisciuta cum'è malatia di u basgiu.
Cumu hè fattu u diagnosticu
Postu chì a faringitis virale di solitu apparisce in associu cù un'altra infezzione, hè cumunu chì sia identificata solu l'infezzione principale. Tuttavia, postu chì ùn esiste un trattamentu specificu per a faringitis causata da virus, u trattamentu per l'infezzione principale hè di solitu sufficiente per trattà a faringitis.
In ogni casu, per fà u diagnosticu, u duttore di famiglia o l'otorhino, devenu fà un esame fisicu è valutà i sintomi presentati. Inoltre, i testi ponu ancu esse fatti per identificà s'ellu ci hè batteri in a gola chì ponu esse causanti un'infezzione. S'ellu accade, u trattamentu pò avè bisognu di includere l'usu di un antibioticu.
Trattamentu per a faringitis virale
I sintomi di a faringitis virale duranu di solitu uni pochi di ghjorni è u corpu hè capace à eliminà u virus spontaneamente finu à 1 settimana. Tuttavia, hè necessariu per questu chì a persona hà una dieta sana, beie assai liquidi è riposa, perchè cusì a risoluzione di a faringite virale accade più rapidamente.
U duttore di famiglia o otorinolaringoiatra pò raccomandà l'usu di medicinali antiinfiammatori è analgesici, cum'è paracetamol è Ibuprofen, per riduce i segni è i sintomi di l'infiammazione di a gola. Hè impurtante chì queste droghe sianu aduprate secondu e indicazioni di u duttore.