Cumu sapè se avete sangue in e vostre feci
Cuntenutu
A presenza di sangue in e feci pò esse indicativa di diverse malatie, cume emorroidi, fessure anali, diverticulite, ulcere di stomacu è polipi intestinali, per esempiu, è deve esse segnalata à u gastroenterologu se a presenza di sangue hè frequente, per chì pò esse investigatu. causa, u diagnosticu hè fattu è, cusì, u trattamentu pò esse fattu. Scuprite ciò chì pò causà sangue in i vostri sgabelli.
Per verificà a presenza di sangue in e feci, hè impurtante cunnosce qualchì segnu chì pò indicà prublemi in l'intestinu, cum'è:
- Culore rossu di l'acqua di u bagnu dopu l'evacuazione;
- Presenza di sangue nantu à a carta igienica;
- Macchi rossi in u banchittu;
- Sgabelli assai scuri, pastosi è puzzolenti.
Inoltre, u culore di u sangue pò ancu indicà da chì regione di l'intestinu vene u sanguinamentu. U sangue rossu luminosu in e feci, per esempiu, indica prublemi in l'intestinu, u rettu o l'annu, mentre chì se u culore di u sangue hè scuru, indica chì a fonte di u sangu hè più alta, cum'è in a bocca, esofago o stomacu, per esempiu. Vede più nantu à Ciò chì pò esse sangue rossu luminosu in e vostre feci.
Cosa da fà
Quandu si identifica a presenza di sangue in e feci, un gastroenterologu deve esse cunsultatu per valutà a causa di u sangu. In generale, i testi di feci, l'endoscopia è a colonoscopia sò prescritti per verificà i cambiamenti in l'esofago, stomacu o intestinu.
Fighjate u video seguente è amparate à raccoglie currettamente e feci:
U trattamentu si face secondu a causa di u prublema, hè ancu impurtante di verificà a presenza di anemia per via di a perdita di sangue attraversu l'intestinu.
Per sapè se avete una malatia di l'intestinu più grave, vedi chì sò i sintomi di u cancheru di l'intestinu.
Cumu prevene
Per prevene l'apparizione di sangue in e feci hè impurtante d'avè una dieta equilibrata, ricca in fibre, verdi, ligumi, semi di lino è frutti chì liberanu l'intestinu, cum'è l'aranciu è uva cù buccia. Inoltre, hè cunsigliatu di beie assai acqua, di riduce u cunsumu di bevande alcoliche è di sigarette è di praticà esercizii fisichi regulari. Queste attitudini sò capaci di migliurà u funziunamentu di l'intestinu è prevene e malatie intestinali.
Hè ancu cunsigliatu di fà da l'età di 50 anni, ancu s'ellu ùn ci sò sintomi o sangue in i feci ùn hè micca rimarcatu, l'esecuzione di u test di sangue occulte in e feci per diagnosticà u cancru di l'intestinu prestu. Vede cumu si face u sangue occultu fecale.