I Modi Sorprendenti I Social Media Influenzanu e Vostre Scelte di Salute

Cuntenutu
- Quantu di u vostru feed vi alimenta?
- Pro vs. con: Cumu i social media mostranu a salute?
- U pro: I media suciali ponu furnisce inspirazione per a salute
- U cun: I media suciali ponu favurisce aspettative irrealistiche di salute
- Pro vs. con: Cumu i media suciali ci permettenu di parlà di salute?
- U pro: I media suciali ponu esse un spaziu sicuru per uttene supportu è discutere di salute
- U cun: I media suciali ponu diventà una camera d'eco di negatività
- Pro vs contra: Quantu accessibile hè u cuntenutu di salute nantu à e social media?
- U pro: I media suciali furnisce l'accessu à prudutti utili è informazioni sanitarie
- U cun: I media suciali ponu prumove falsi "esperti" è publicità prudutti malsani
- Uttenite u massimu di i social media per a salute
Quantu di u vostru feed vi alimenta?
Da pruvà un novu allenamentu chì avemu vistu nantu à Facebook per saltà nantu à u carru di succhi di sedi Instagram, avemu tutti prubabilmente pigliatu decisioni sanitarie basatu annantu à i nostri media suciali in un certu gradu.
Cù a persona media chì passa oghje più di duie ore à ghjornu nantu à e varie piattaforme suciale, hè solu naturale chì l'amichi è l'influenzatori chì seguitemu in ligna influenzinu e nostre decisioni di u mondu reale intornu à u nostru benessere.
Ma quantu cambia ciò chì pigliemu per mezu di una nutizia cambia ciò chì femu in a vita vera? E questi effetti sò ultimamente benefichi, o anu cunsequenze negative impreviste?
Ancu se a ricerca principia à scumpressà queste dumande, e nostre proprie sperienze dicenu ancu a storia.
Eccu un'occhiata à alcuni di i modi sorprendenti chì l'utenti dicenu chì e social media anu alimentatu a so salute - o l'anu dannata - è cumu uttene u megliu di u vostru tempu in ligna.
Pro vs. con: Cumu i social media mostranu a salute?
U pro: I media suciali ponu furnisce inspirazione per a salute
Dopu tuttu, pudete difficilmente scorrerà per Pinterest senza passà per una bella insalata o un frullatu da pruvà.
A volte, uttene immagini di cibi boni per voi in a vostra linea di vista furnisce l'umph chì avete bisognu di optà per i vegetali à a cena - è sentite stupendu à propositu.
"Mi piace à truvà ispirazione di ricette da altri alimenti", dice l'usu Instagram di Rachel Fine. "Questu hà aiutatu à sviluppà e mo cunniscenze quandu si tratta di alimentazione è ricette."
I posti chì vedemu nantu à i social media ponu ancu aumentà a nostra motivazione versu l'ubbiettivi di fitness o offre una speranza per un futuru più sanu.
Aroosha Nekonam, chì hà luttatu cù l'anorexia, dice chì i conti Instagram è YouTube di i culturisti femini anu furnitu qualcosa à aspirà in mezu à u so disordine alimentariu.
"Mi anu inspiratu à spinghje a mo recuperazione per chì anch'eiu pudessi fighjà nantu à a forza fisica", dice. "Mi anu datu carburante è un scopu per travaglià, ciò chì hà fattu chì i tempi scuri è i mumenti duri di a mo recuperazione fussinu più faciuli da passà. Aghju vistu una ragione per riesce. Aghju vistu qualcosa chì puderia esse ".
U cun: I media suciali ponu favurisce aspettative irrealistiche di salute
Mentre e ciotole di Buddha degne di babbu è i corpi Crossfit ci ponu sparà per a salute, ci pò ancu esse un latu scuru in questi temi di benessere incandescenti.
Quandu l'imaghjini chì vedemu in linea prisentanu a perfezione, pudemu finisce per sente chì una alimentazione sana è una forma fisica ùn sò micca ghjunghje, o solu per uni pochi.
"I media suciali ponu dà l'impressione chì a creazione di" pasti perfetti "è a preparazione di pasti pò esse guasi senza sforzu", dice u dietista Erin Palinski-Wade, RDN. "Quandu ùn hè micca, l'utenti ponu sperimentà a frustrazione è sentenu chì ùn la facenu micca currettamente, ciò chì li pò fà rinuncià cumpletamente".
Inoltre, seguità i conti di cultura di dieta chì glorificanu costantemente a magrezza o facenu ghjudizii nantu à i tipi di alimenti hè stressante.
"Ancu quandu qualchissia hà recuperatu quattru anni da un disordine alimentariu, sentu sempre pressione qualchì volta da l'industria di u fitness in Instagram", nota l'usu Insta Paige Pichler. Hà sperimentatu questu recentemente quandu un postu di e social media annullò e proprie indicazioni di u so corpu per u riposu.
"U mo corpu dumandava per una pausa, allora aghju avutu l'idea di piglià una notte libera da a palestra. Aghju vistu un post di allenamentu in Instagram è era menu fundatu in a mo cunvinzione ".
Pro vs. con: Cumu i media suciali ci permettenu di parlà di salute?
U pro: I media suciali ponu esse un spaziu sicuru per uttene supportu è discutere di salute
Ancu se a natura impersonale di cunnessione cù l'altri da daretu à un schermu riceve critiche, l'anonimatu di i social media hà in realtà i so vantaghji.
Quandu una situazione di salute hè troppu dolorosa o imbarazzante per parlà in persona, un foru in linea pò furnisce un spaziu sicuru. Nekonam dice chì durante i so ghjorni cù l'anorexia, i media suciali sò diventati una linea di salvezza.
«M'era chjusu luntanu da i mo amichi è famiglia. Evitava situazioni suciali perchè aghju avutu assai ansietà è vergogna intornu à u mo disordine. Aghju giratu versu e rete suciale per cuntattu cù u mondu esternu ".
Angie Ebba, chì stà cun malatie croniche, dice ch'ella hà trovu i gruppi di Facebook chì offrenu ancu un ambiente per e persone chì anu a so mente per sparte e lotte di salute.
"Questi gruppi m'anu datu un postu per dumandà dumande nantu à u trattamentu senza ghjudiziu", spiega. "Hè bellu di seguità altri malati cronichi in ligna, chì face chì i ghjorni pessimi ùn si sentinu micca cusì isolanti".
Stu tipu di sustegnu emotivu puderia ancu avè effetti fisichi putenti, dapoi a cunnessione suciale.
U cun: I media suciali ponu diventà una camera d'eco di negatività
E ricerche anu dimustratu ancu chì u fenomenu di salute mentale cunnisciutu cum'è "cuntagiu emutivu", in quale l'emozioni sò trasferite trà e persone, hè particularmente putente in Facebook.
Mentre questu pò travaglià per u bonu, ùn hè micca sempre u casu.
Sì qualchissia chì seguitate si cuncentra solu nantu à l'aspetti negativi di una cundizione di salute, o se un gruppu lamenta solu e difficultà di perdita di pesu, hè pussibule chì a vostra propria salute mentale è fisica pò esse influenzata o influenzata per u peghju.
Pro vs contra: Quantu accessibile hè u cuntenutu di salute nantu à e social media?
U pro: I media suciali furnisce l'accessu à prudutti utili è informazioni sanitarie
I media suciali anu largamente pigliatu a piazza di e risorse cum'è i libri di cucina per e ricette, i video fisichi per l'allenamentu in casa, è una vechja enciclopedia medica polverosa per e risposte à e dumande di salute.
È a portata di l'internet significa chì sentemu parlà di prudutti sanitarii è di informazioni utili chì avariamu probabilmente ignoratu 30 anni fà - è, spessu, hè una cosa pusitiva.
L'utilizatore d'Instagram Julia Zajdzinski dice ch'ella hà primu intesu parlà di un libru di salute è di benessere chì cambia a vita nantu à e rete suciale dopu chì un amicu hà spartutu l'infurmazioni. "Sò andatu subitu è l'aghju compru è aghju cuminciatu à fà esattamente ciò chì u libru suggerisce", dice.
Di conseguenza, hà ottenutu un pesu più sanu è una funzione tiroidea migliorata.
U cun: I media suciali ponu prumove falsi "esperti" è publicità prudutti malsani
Piglià cunsiglii di salute da influenzatori chì a sola qualificazione hè un seguitu massivu pò avè cunsequenze sfurtunate.
"Aghju passatu un periodu veramente bughju induve stavu seguitu tanti influenzatori di fitness / sani è era pienu cunvintu ch'elli sapia tuttu nantu à cumu si pò campà una vita «sana», dice Brigitte Legallet. "Hà risultatu in un tempu bellu bughju pienu di troppu eserciziu è di restrizzioni alimentarii".
È cum'è un nutizie di frutta è verdura pò inspirà scelte nutritive, una piena di cibi spazzati cume i video pò nurmalizà un mudellu alimentariu malsanu.
No sorpresa, un studiu 2018 hà trovu chì quandu i zitelli guardavanu l'influenzatori di YouTube manghjendu spuntini malsani, anu cunsumatu in seguitu una media di più di 300 calorie in più.
U cuntrariu pò esse veru ancu.
Per e persone cù una storia di disordine di manghjà o un disordine alimentariu, vede conti di calorie, scambii di alimenti è posti basati nantu à u giudiziu di l'alimentu ponu esse scatenanti. Puderanu sente culpabilità o vergogna intornu à e so abitudini attuali o ricadere in un mudellu di manghjà disordinatu.
Uttenite u massimu di i social media per a salute
Quandu si tratta di e nostre scelte sanitarie, vulemu tutti esse in cuntrollu - è, per fortuna, i social media sò un locu induve avemu veramente sta opzione.
Per curà un alimentu chì aiuta - micca danneghja - u vostru benessere, pruvate à mette fruntiere intornu à quantu tempu passate nantu à e social media in primu locu. Un studiu hà trovu chì più persone usavanu Facebook, menu dichjaravanu benessere mentale è fisicu.
Dopu, fate un bilanciu di l'influenzatori è di l'amichi chì seguitate è i gruppi chì site un membru di. Truvate chì vi ispiranu versu una vita megliu, o chì vi pisanu? Elimina o annullà cum'è necessariu.
È se sentite i standard di perfezione chì vi mette in risicu di mudelli malsani, prestà attinzione.
"Dopu i dietitiani chì piglianu un approcciu anti-dieta, salute à ogni dimensione per l'alimentazione hè un principiu fantasticu", cunsigliata Melissa Fabello, scienziata suciale è specialista in disordini alimentari. "I conti seguenti chì aiutanu à spiegà è ispirà un manghjamentu intuitivu è attentu sò ancu utili."
Palinski-Wade incuragisce ancu un cuntrollu di a realità: «Utilizate e rete suciale per ispirazione è idee creative, ma siate realistichi cun ella. A maiò parte di noi ùn manghjemu micca piatti chì parenu appartenenu à i nostri feed Instagram è Pinterest. Ancu l'influenzatori ùn manghjanu micca cusì ogni ghjornu. Arricurdatevi, e rete suciale sò un travagliu per elli è passanu ore ogni ghjornu à creà contenuti da sparte ".
Infine, se cercate informazioni sanitarie, ricordate chì u numeru di seguaci ùn hè micca necessariamente un indicatore di cumpetenza.
Hè megliu uttene risposte à e dumande di salute da un prufessiunale credenziale in u mondu reale chè un influenzatore in Instagram.
Sarah Garone, NDTR, hè nutrizionista, scrittore di salute freelance è blogger alimentariu. Vive cù u so maritu è trè figlioli in Mesa, Arizona. Truvate a so spartera nantu à a terra nantu à a salute è l'infurmazioni nutrizionali è (soprattuttu) ricette sane in Una lettera d'amore à l'alimentu.