Chì ghjè u singhjornu è perchè femu u singhjozzu
Cuntenutu
U singhjare hè un riflessu involuntariu chì provoca ispirazioni rapide è improvvise è di solitu accade dopu avè manghjatu troppu o troppu veloci, postu chì a dilatazione di u stomacu irrita u diafragma, chì hè ghjustu sopra, facendulu cuntrae ripetutamente.
Siccomu u diafragma hè unu di i musculi principali aduprati per respirà, ogni volta chì una persona si contrae, prende una ispirazione involuntaria è improvvisa, causendu u singhjottu.
Tuttavia, u singhjozzu pò ancu nasce per via di un sbilanciu in a trasmissione di i segnali nervosi da u cervellu, chì hè per quessa chì pò accadere durante situazioni di assai stress emozionale o durante cambiamenti improvvisi di temperatura, per esempiu.
Cunnosce e cause principali di i singuli.
Quandu pò esse preoccupante
Ancu se u singhjozzu hè guasi sempre innocu è si ne và da per ellu, ci sò situazioni induve ponu indicà un prublema di salute. Cusì, hè impurtante cunsultà un duttore se u singhjornu:
- Ci vole più di 2 ghjorni à sparisce;
- Facenu difficultà à addurmintassi;
- Facenu a parolla difficiule o causanu stanchezza eccessiva.
In questi casi, i singuli ponu esse causati da cambiamenti in u funziunamentu di u cervellu o di qualchì organu in a regione toracica, cume u fegatu o u stomacu, è dunque hè impurtante avè testi per scopre l'urigine è inizià u trattamentu adattatu.
Per pruvà à piantà i sullati, pudete beie un bichjeru d'acqua ghjalata, trattene u fiatu è ancu inizià un spaventu. Tuttavia, unu di i migliori modi hè di respirà in un saccu di carta. Vede altri modi naturali è veloci per finisce l'inconfortu.