Salendu e scale: perde veramente u pesu?
Cuntenutu
Andà è falà e scale hè un bon eserciziu per prumove a perdita di pesu, tonificà e gambe è luttà contr'à a cellulite. Stu tippu di attività fisica brucia calorie, essendu un bon eserciziu per brusgià grassu è à u listessu tempu rinfurzà e cosce è u culo.
Tuttavia, per cullà e scale in modu sicuru, duvete purtà scarpi da marchjà o da corsa, postu chì anu una bona ammortizazione nantu à a sola, riducendu l'impattu nantu à e articulazioni, è portanu vestiti cunfortevuli. Inoltre, hè impurtante ùn esse purtatu pesu da solu un latu di u corpu, postu chì hè pussibile impedisce una articulazione da esse sovraccaricata.
In casu di esse in sovrappesu, hè impurtante esse attenti quandu si scalanu e scale, è sta attività deve esse accumpagnata da un prufessiunale in educazione fisica per evità feriti.
Cumu aduprà e scale per perde u pesu
A cullata è a calata di e scale aiuta à u prucessu di perdita di pesu perchè prumove un aumentu di a frequenza cardiaca è di u metabolismu, favurendu a brucia di grassu è u guadagnu di massa musculare. Tuttavia, per chì questu accada hè impurtante chì un ritmu stabile sia mantenutu è chì sia fattu cù una certa intensità è frequenza.
Inizialmente, pudete cullà e scale à un ritmu più lente è aumentallu gradualmente in modu da pudè brusgià più calorie è stimulà u flussu di sangue, ciò chì porta più benefici à u sistema cardiovascolare è aiuta à prevene malatie, cum'è l'attaccu di core è l'ictus, per esempiu.
Altri vantaghji di aduprà scale
Oltre à aiutà cù u prucessu di perdita di pesu, cullà è scendà e scale hà ancu altri benefici per a salute, i principali sò:
- Rinfurzà i musculi di a coscia è di u culo;
- Aiutà à luttà contr'à a celulitis è a cattiva circulazione;
- Stimulà a circulazione sanguigna è prutege u core;
- Aumenta a sensazione di benessere per via di a liberazione di serotonina in u sangue;
- Diminuisce u stress aiutendu à calà i livelli di cortisol in sangue;
- Diminuisce u risicu di trombosi, osteoporosi è fratture;
- Evite a furmazione di varicesi, cumu migliurà u ritornu venoso;
- Migliurà a forma fisica è a respirazione.
Alcune linee guida impurtanti per uttene u megliu da e scale sò: esse vicinu à u corrimano per tene, se necessariu, scalà solu 1 passu à a volta, ùn corre micca nantu à e scale finch'è ùn siate bè preparatu, ùn portate micca parechji volumi in u vostru mani; ùn aduprate micca scale cù pavimenti scivolosi.
Scalà e scale face male?
Malgradu esse un grande eserciziu per perde u pesu, l'usu di e scale cum'è una forma di attività fisica deve esse evitata da e persone cun qualchì disordine di u ghjinochju cum'è l'artrosi o chondromalacia, per esempiu. In questi casi, l'articulazione hè dannighjata è di solitu ci hè debbulezza in i musculi di a coscia, ciò chì forza ancu di più l'articulazione, chì pò aggravà a situazione.
Altre situazioni chì facenu l'usu di e scale per l'eserciziu ùn hè micca cunsigliatu includenu prublemi cardiaci, cum'è aritmia, visione è malatie respiratorie chì impediscenu u passaghju di l'aria. In quessi casi hè impurtante parlà cù u duttore prima di aduttà e scale cum'è stile di vita o tippu di attività fisica.
A scalata di e scale pò ancu esse scuraggiata, sopratuttu à a fine di a gravidanza, perchè in questu stadiu a donna diventa più sbilanciata è pò cascà, causendu danni à a so salute è quella di u zitellu.