Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 19 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
A manera sorprendente di l'ipnosi hà cambiatu u mo avvicinamentu à a salute è u fitness - Vita Di Vita
A manera sorprendente di l'ipnosi hà cambiatu u mo avvicinamentu à a salute è u fitness - Vita Di Vita

Cuntenutu

In onore di u mo prossimu 40esimu anniversariu, partu per un ambiziosu viaghju per perde pesu, per esse in bona salute, è infine truvà u mo equilibriu. Aghju cuminciatu l'annu forte per impegnà à 30 ghjorni di FormaA sfida di allenamentu di u circuitu, rompendu cun diete per u bonu, è ancu vedendu un terapeuta per a mo paura di pisà nantu à a scala. Ma stavu sempre luttendu cù i mo più grandi penseri fastidiosi di autosabotaggiu. Prontu à spegne una volta per tutte, aghju decisu di pruvà l'ipnosi.

Hè ghjuntu à mè dopu chì mi sò svegliatu da un sognu disturbante induve i biscotti sbattevanu in u mo capu, ricusendu di piantà finu à ch'e aghju manghjatu tutti. (Seriu.) Mi sò svegliu tremendu, pruvendu à capì ciò chì accadia. Quandu aghju avutu i mo cuscinetti, aghju decisu chì u "rumore" mi batteva constantemente - u rumore chì raziunalisava chì era bè di manghjà una biscotta, saltà un allenamentu, o sbucciate à Bravo invece di fà cose chì sò boni per mè - bisognu di affucà una volta per tutte. Aghju ricurdatu cumu un amicu smetta di fumà per u bonu cù l'ipnosi, cusì aghju pensatu chì puderia ancu travaglià per mè. Aghju trovu ipnoterapista certificata è coach di vita Alexandra Janelli, u fundatore di u novu centru di benessere Modrn Sanctuary in New York City, hà riservatu un appuntamentu, è preparatu per vedela per una siesta chì cambiassi a mo vita.


Fora chì l'ipnosi ùn era nunda cum'è l'aspettava. Se, cum'è mè, immaginate un pendulu oscillante davanti à a vostra faccia finu à chì andate à dorme mentre i messaghji subliminali sò sussurrati in u vostru pozzu arechja, vi sbagliate. Fate a maiò parte di u travagliu-è ùn hè micca bellu. (Quì, Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à l'ipnosi per a perdita di pesu)

Dopu entratu in l'uffiziu di Janelli, mi hà naturalmente dumandatu perchè eru quì è ciò chì vulia guadagnà da l'esperienza. Li aghju dettu chì circava di spegne a chjachjarata in capu è di motivà mi per travaglià è manghjà bè cù u scopu di perde pesu è di stà in bona salute. Pensu chì basterebbe per ella di cunvucà e parolle è e frasi ghjuste da pumpà in u mo subcosciente. Aghju sbagliatu.

Eru cumplettamente chjapputu quandu ella m'hà dumandatu perchè Vuliu queste cose, se veramente bisognu e cose chì stavu dumandendu, cumu queste dumande sembraranu è si sentenu quandu l'aghju avutu, è sì eru prontu à purtalli in a mo vita. Aghju avutu à piantà è pensà ci. Facciu eiu vulete per perde pesu o eiu bisognu à perchè pensu chì mi devu fà? Hè statu solu u principiu di ciò chì diventerà una di e sessioni di terapia più profonde è intense di a mo vita.


Janelli m'hà purtatu à tutti i tempi in a mo vita chì era successu è senza successu in a mo ricerca per esse sanu, travaglià è perdiri pesu. È m'hà toccu chì ùn l'aghju micca vulete per esse necessariamente magre o avè a forza di vuluntà di mantene perpetuamente à una dieta. Ciò chì vulia veramente era u permessu di mette mi prima è di perde a culpabilità ogni volta chì aghju fattu qualcosa chì puderia richiede à l'altri in a mo vita di ripiglià u slack. Vuliu piantà di sabotà sè stessu. Vuliu sentì chì mi meritava "mi tempu". In realtà ùn si tratta di u numeru di a scala.

Avà, pensu sicuru chì dopu à sta cunversazione chì apre l'ochji chì Janelli mi pigliarà à dorme è magicamente farà chì tuttu si concretizessi per mè. Innò. Mi riposu in una sedia assai comuda ma ùn aghju micca dormitu. Eru rilassatu, ma aghju continuatu à parlà à Janelli per tutta a sessione, risponde à e dumande nantu à cumu si metterebbe in primu aspettu è sensu. Ella mi hà riportatu à un tempu di a mo vita quandu aghju praticatu yoga sei ghjorni à a settimana. Ùn mi stava micca solu visualizendu in u studio di yoga, stavu torna sperimentendu ciò chì si sintia quellu livellu di impegnu è ricurdendu u modu stupefacente chì u mo corpu pizzicava ogni volta chì aghju finitu una sessione. L'obiettivu, sicondu Janelli, era di cunnetta cù pinsamenti è sentimenti chì risonavanu cù i mo desideri. Li avemu assuciatu in a mo mente in un modu chì mi guiderebbe à risultati positivi.


Un strumentu putente durante a sessione era quandu Janelli m'hà fattu truvà una parolla chì puderia usà post-ipnosi per serve cum'è un trigger. Ogni volta chì mi sentu fora di a pista o incerta, sta parolla era per rinfurzà à i mo scopi è i mo desideri. Senza esitazioni, aghju decisu chì a mo parolla era "reset". L'aghju dittu à voce alta è aghju capitu subitu chì mi aiutaria à fà scelte megliu ogni volta chì mi sentia scappà.

Mumenti dopu, Janelli mi tirava fora di u mo statu ipnoticu. U mo corpu si sintia gelatina è eru sicuru chì nunda cambiessi. In fatti, aghju lasciatu u centru per rientre in casa via a stazione Grand Central è mi sò trattatu cun un burritu per pranzu. Ma, quandu aghju cuminciatu à manghjà, mi sò dumandatu-cosa vogliu veramente è / o bisognu da stu burritu? In verità, ùn aghju micca bisognu di grassu extra, è ùn aghju micca particularmente vulutu ancu. Iè, vulia qualcosa per saziami nantu à u trenu, ma ancu vulia sentu bè cù quella scelta. Dunque, aghju cacciatu a tortilla, aghju rasu u furmagliu è a panna acida è aghju manghjatu solu a carne è e verdure. Sembra chjucu, ma per mè, resettà una scelta di cibu eliminendu i carboidrati / grassu dopu chì hè dighjà davanti à mè hè insolitu.

È da allora, mi sò trovu à identificà i mo desideri è bisogni assai megliu. A volte vogliu andà à u yoga (à volte ùn la faccio; va bè). E à volte u mo prugramma hè super occupatu, allora eiu bisognu per urdinà takeout (va bè ancu). Dà mi un passu per sceglie ciò chì vogliu è bisognu in ogni situazione m'hà aiutatu à piglià decisioni più attenti in generale.

Ùn sò micca perfettu - aghju avutu a mo parte di burritos è di notti induve mi dispiace di ùn avè pigliatu una classa di yoga perchè ùn vulia ancu pagà una babysitter. Ma a parolla "resettà" hè diventata cum'è un incantesimu magicu per mè. Invece di lascià e decisioni pessime mi mandanu à spirale fora di u cuntrollu è in un abissu scuru di allenamenti mancati, binges senza fine, è depressione da a culpabilità, a parola "resettà" mi dà permessu di pussede u mo passu, perdunami, è cumincià subitu frescu. Nanzu, puderia piglià mi settimane, mesi, qualchì volta anni, per truvà torna a mo motivazione. Ma avà sò di dì "reset" in alta voce è fieru (qualchì volta ancu quandu camminu per i corridoi di una buttrega affollata) è sò prontu à fà ciò chì aghju. vulete-per a mo salute è felicità.

Rivista per

Publicità

Articuli Di Portale

L'ultimu allenamentu Triceps: De-Jiggle Your Upper Brms

L'ultimu allenamentu Triceps: De-Jiggle Your Upper Brms

Quandu i mette à zero in una zona prublema, a tentazione hè di colpi cila forte cù parechji e ercizii di tricep . Ma ceglite uni pochi di movimenti intelligenti è uttene ri ultati ...
Belle sopracciglia

Belle sopracciglia

Formate e vo tre opracciglia cù que ti cun iglii di tra furmazioni.Ottieni opracciglia in forma profe ionaleUna furmazione di e opracciglia abile pò tra furmà cumpletamente a to faccia....