Candidiasi maschile (nantu à u pene): sintomi, cause è trattamentu
Cuntenutu
A candidiasi maschile currisponde à a crescita eccessiva di funghi di u genaru Candida sp. in u pene, purtendu à l'apparizione di segni è sintomi indicativi di infezioni, cum'è u dolore lucale è u rossu, un liggeru gonfiore è prurito. U Candida sp. hè un fungu prisente naturalmente in a regione genitale è in a pelle di l'omi è di e donne, quantunque in cunsequenza di qualchì alterazione in u sistema immunitariu, principalmente, pò avè a so crescita favurita, resultendu in candidiasi.
A candidiasi genitale hè più cumuna in e donne, però pò accade ancu in l'omi soprattuttu quandu l'igiene intima ùn hè micca eseguita currettamente. Oltre à apparisce in u pene, a candidiasi in l'omi pò cumparisce ancu in altre parti di u corpu, cum'è trà i diti, l'inguine è in a bocca.
A Candidiasi hè una infizzione chì pò esse trattata facilmente fintantu chì u trattamentu cunsigliatu da u duttore hè seguitatu, chì generalmente implica l'usu di unguenti è creme chì prumove l'eliminazione di funghi in eccessu, è ancu antifungali orali in certi casi. Tuttavia, u trattamentu ùn garantisce micca l'immunità è, dunque, hè impurtante chì l'omi mantenenu abitudini d'igiene per impedisce chì a candidiasi si ripete.
Segni è sintomi di candidiasi maschile
I segni è i sintomi di a candidiasi genitale maschile cumpariscenu soprattuttu nantu à u pene, tuttavia pò cumparisce ancu in u scrotum o ghjunghje à l'inguina, per esempiu. I principali segni è sintomi di candidiasi in l'omi sò:
- Dolore lucale è rossu;
- Aspettu di placche rosse è / o biancastru nantu à u pene;
- A siccità di a pelle;
- Presenza di secrezione biancastru;
- Sensazione di bruciu quandu urina;
- Pruritu lucale.
U diagnosticu di candidiasi genitale maschile hè cunfirmatu da l'urologu basatu annantu à l'osservazione di i segni è sintomi presentati da l'omu. Inoltre, in casi recurrenti è atipichi, testi di laboratorio ponu esse richiesti per cunfirmà a presenza è e spezie di u fungu.
In casu di candidiasi maschile chì ùn affetta micca a regione genitale, i segni è i sintomi presentati devenu esse valutati da u dermatologu, chì identificherà u trattamentu più adattu. Fate u nostru test in linea per scopre chì sò e probabilità di avè candidiasi.
Principali cause è cume prevene
A candidiasi maschile hè principalmente legata à cambiamenti in u sistema immunitariu chì finiscenu per favurisce a crescita eccessiva di e spezie di Candida in a regione genitale, in bocca o in u corpu, per esempiu. Cusì, situazioni cum'è l'influenza, u stress, e malatie croniche, cume u diabete scumpensatu o micca trattatu, o malatie autoimmune, a chimioterapia o u trattamentu cù immunosuppressanti o corticosteroidi ponu favurisce a proliferazione di Candida sp.
Inoltre, in casu di candidiasi genitale maschile, a mancanza di igiene in a regione genitale è l'umidità lucale ponu ancu favurisce a proliferazione fungica. Cusì, per prevene l'infezioni, hè impurtante di fà una igiene intima ogni ghjornu è evità di portà panni caldi, stretti o bagnati, postu chì favurizanu dinò a crescita fungica.
U rinfurzamentu di u sistema immunitariu hè ancu un modu per prevene l'infezioni da e spezie di Candida sp. è, dunque, hè impurtante di avè una dieta sana è equilibrata è di praticà l'attività fisica ogni ghjornu.
Cumu trattà a candidiasi
A Candidiasi hè curabile è, in a maiò parte di i casi, u trattamentu pò esse fattu in casa cù l'usu di unguenti antifungali, cum'è Miconazole, Imidazole, Clotrimazole o Fluconazole è, in i casi più severi, l'usu di Antifungali orali pò esse raccomandatu. È Hydrocortisone . Hè impurtante chì u trattamentu di a candidiasi maschile sia fattu secondu a raccomandazione medica, ancu s'ellu ùn ci sò più sintomi apparenti. Capite cumu si face u trattamentu per a candidiasi maschile.
Un'altra strategia chì aiuta à curà a candidiasi più rapidamente hè d'investisce in cibi cum'è u prezzemulu è u limone chì ponu esse aduprati per staghjunà l'insalata o spremere in un pocu d'acqua, senza addulcì. Vede altre ricette casane per trattà a candidiasi.
U tè di zenzeru è di pennyroyal sò altre grandi opzioni per compie u trattamentu medicu. Vede più cunsiglii di ciò chì manghjà in questu video da nutrizionista Tatiana Zanin: