Tagrisso: per trattà u cancheru di u pulmone
Cuntenutu
Tagrisso hè un medicamentu anti-cancru chì hè adupratu per trattà u cancer di pulmone chì ùn hè micca di piccule cellule.
Stu rimediu cuntene Osimertinib, una sustanza chì blocca a funzione di EGFR, un recettore di cellule cancerose chì controlla a so crescita è a so multiplicazione. Cusì, e cellule tumorali ùn sò capaci di sviluppassi currettamente è a velocità di u sviluppu di u cancheru rallenta, migliorendu u risultatu di altri trattamenti, cume a chimioterapia.
Tagrisso hè pruduttu da i laboratorii AstraZeneca è pò esse acquistatu in farmarii cù prescrizione, in forma di compresse da 40 o 80 mg.
U prezzu
Ancu se sta droga hè dighjà stata appruvata da Anvisa in Brasile, ùn hè ancu messa in vendita.
Per chì ghjè
Tagrisso hè indicatu per u trattamentu di l'adulti cun cancru di pulmone di cellule non chjuche avanzate lucale o metastasi cù una mutazione T790M positiva in u genu di u recettore EGFR.
Cumu aduprà
U trattamentu cù questu medicazione deve sempre esse guidatu da l'oncologu, secondu u gradu di sviluppu di u cancheru.
Tuttavia, a dose raccomandata hè 1 compressa di 80 mg o 2 compresse di 40 mg una volta à ghjornu.
Possibili effetti collaterali
L'usu di Tagrisso pò causà alcuni effetti secundarii cum'è diarrea, dolore di stomacu, urticaria è prurito di a pelle è cambiamenti in l'analisi di sangue, in particulare in u numeru di piastrine, leucociti è neutrofili.
Quale ùn deve micca aduprà
Tagrisso ùn deve micca esse adupratu da e donne incinte o chì allattanu, è da e persone chì sò allergiche à qualsiasi cumpunente di a formula. Inoltre, ùn deve micca piglià l'erba di San Giovanni durante u trattamentu cù questu rimediu.