Cumu identificà è prevene u tartru di denti
Cuntenutu
- Cumu identificà
- Cumu sguassà u tartru
- Cumu prevene a furmazione di u tartru
- Pruvate a vostra cunniscenza
- Salute orale: a sapete curà di i denti?
U Tartaru currisponde à a calcificazione di a placca batterica chì copre i denti è una parte di e gengive, furmendu una placca calcificata è giallastra è chì, s'ellu ùn hè trattata, pò purtà à l'apparizione di macchie nantu à i denti è favurisce a furmazione di cavità, gengivite è cattivu fiatu.
Per evità a furmazione di tartru, hè necessariu lavà i denti bè è usà filu regolarmente, in più hè impurtante di avè una dieta sana, ricca in minerali è bassa in zuccheru, postu chì u zuccheru favurisce a proliferazione di microorganismi è, di cunsiguenza, u furmazione di placche è tartru.
Cumu identificà
U Tartaru hè carattarizatu da un stratu più scuru, di solitu giallasciu, è aderitu à u dente chì si pò vede vicinu à a gomma, à a basa è / o trà i denti ancu dopu avè lavatu i denti currettamente.
A presenza di tartru indica chì u filamentu è a spazzolatura ùn sò micca fatti bè, ciò chì facilita l'accumulazione di placca è di sporcizia nantu à i denti. Eccu cumu si lavà i denti currettamente.
Cumu sguassà u tartru
Cum'è u tartru hè fermamente aderitu à u dente, a rimozione in casa ùn hè spessu pussibile, ancu se a bocca hè pulita currettamente. Tuttavia, una opzione fatta in casa chì hè sempre ampiamente discutta hè l'usu di u bicarbonatu di sodiu, postu chì sta sustanza pò penetrà in a placca batterica è aumentà u pH, aiutendu à luttà contr'à i batteri presenti quì è aiutendu à rimuovere u tartru.
D'altra parte, l'usu continuu di bicarbonatu di sodiu ùn hè micca raccomandatu, perchè pò finisce per alterà a porosità di u dente è rende u più sensibile. Vede più nantu à i modi fatti in casa per rimuovere u tartru.
A rimozione di u tartru hè di solitu effettuata da u dentistu durante a cunsultazione dentale, in a quale hè effettuata una pulizia approfondita, chì include una sorta di raschiatura per caccià e placche, lascendu i denti più sani è liberi da ogni sporcizia. Durante a pulizia, u dentistu elimina ancu a placca accumulata per prevene a solidificazione è a furmazione di più tartru. Capite ciò chì hè a placca è cumu identificallu.
Cumu prevene a furmazione di u tartru
U megliu modu per prevene a furmazione di tartru nantu à i vostri denti hè di mantene una bona igiene orale, lavandu i denti sempre dopu i pranzi è aduprendu u filu dentale, postu chì aiuta à prevene l'accumulazione di residui alimentari chì ùn puderianu micca esse eliminati per mezu di u lavu.
Eccu altri cunsiglii per mantene i vostri denti sani:
Pruvate a vostra cunniscenza
Fate u nostru test in linea per valutà a vostra cunniscenza di salute orale:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
Salute orale: a sapete curà di i denti?
Principià a prova Hè impurtante di cunsultà u dentistu:- Ogni 2 anni.
- Ogni 6 mesi.
- Ogni 3 mesi.
- Quandu site in u dolore o qualchì altru sintomu.
- Impedisce l'apparizione di cavità trà i denti.
- Impedisce u sviluppu di u cattivu rispiru.
- Impedisce l'infiammazione di e gengive.
- Tuttu u sopra.
- 30 seconde.
- 5 minuti.
- Minimu di 2 minuti.
- Minimu di 1 minutu.
- Presenza di cavità.
- Sangue sanguinante.
- Prublemi gastrointestinali cum'è ardori di stomacu o reflux.
- Tuttu u sopra.
- Una volta à l'annu.
- Ogni 6 mesi.
- Ogni 3 mesi.
- Solu quandu e setole sò danneggiate o sporche.
- L'accumulazione di placca.
- Avete una dieta alta in zuccheru.
- Avè una scarsa igiene orale.
- Tuttu u sopra.
- Pruduzione eccessiva di saliva.
- Accumulazione di placca.
- Accumulazione di Tartari nantu à i denti.
- L'opzioni B è C sò currette.
- Lingua.
- Guance.
- Palatinu.
- Labbra.