Cunsiglii per custruisce a forza mentale da Pro Runner Kara Goucher
Cuntenutu
- 1. Inizià un ghjurnale di cunfidenza.
- 2. Vestitevi per sente putente.
- 3. Sceglite una parolla di putenza.
- 4. Aduprate Instagram ...qualchì volta.
- 5. Set micro-ugettivi.
- Rivista per
U corridore prufessiunale Kara Goucher (avà 40 anni) hà participatu à l'Olimpiadi quandu era à l'università. Hè diventata a prima è l'unica atleta di i Stati Uniti (omu o donna) à medaglia in i 10.000 m (6,2 miles) à i Campionati Mondiali IAAF è hà pigliatu u podium à a Maratona di New York City è Boston (chì hà curritu u stessu annu cum'è bumbardamentu).
Ancu se hè cunnisciuta per i so successi, a so grinta, è a so posizione di partenza senza paura, Goucher hà rivelatu più tardi in a so carriera prufessiunale chì, finu à u liceu, hè stata in terapia per parlà negativu da sè. A so vuluntà di discute di salute mentale hè rara in u mondu di l'atletica ipercompetitiva, induve una debulezza hè tenuta secreta trà l'atleta è u coach-o spessu da l'atleta solu.
"Aghju sempre luttatu cù l'auto-dubbiu è mi parrami fora di boni prestazioni", Goucher dice. Forma. "U mo ultimu annu di u liceu, aghju avutu un attaccu d'ansietà durante una corsa è aghju capitu chì era un grande prublema. Eru in testa, ma ùn mi alluntanava è qualcunu m'hà passatu. Mi paria un incubo. Mi inundava di penseri negativi: Ùn meritu micca d'esse quì. Quandu aghju finitu, mi stava à pocu pressu. Aviu fattu u travagliu per esse fisicamente prontu ma arruvinatu mentalmente l'opportunità. Aghju scupertu quantu putente hè a mente è hà amparatu chì avia bisognu di truvà qualcunu chì travaglia cù a salute mentale di l'atleti, micca solu u mo entrenatore o l'addestratore atleticu.
In Aostu, dopu à decennii di flexing a so forza mentale, Goucher hà esce cun un libru interattivu chjamatu Forte: Una Guida di u Runner per Aumentà a fiducia è Diventà a Migliore Versione di Tè.
Avucatu per travaglià a vostra forza mentale quant'è a vostra soglia lattica, Goucher hà spartutu i so cunsiglii preferiti chì pudete aduprà (corridore o altrimenti) per fà silenziu u dubbitu di sè, abbandunà paragoni malsani, è dimustrà à sè stessu chì pudete fà qualcosa. (Forse ancu unisce à u muvimentu #IAMMANY.)
"Quessi ponu esse applicati à tante cose", dice Goucher, "cum'è per andà per quellu novu travagliu o a vostra relazione cù u vostru maritu è i zitelli."
1. Inizià un ghjurnale di cunfidenza.
Cum'è un corridore prufessiunale, ùn hè probabilmente micca surprisante chì ogni notte, Goucher scrive in u so ghjurnale di furmazione per tene traccia di u chilometru. Ma questu ùn hè micca l'unicu ghjurnale ch'ella tene: Scrive ancu ogni notte in un ghjurnale di cunfidenza, pigliendu unu o dui minuti per scrive qualcosa di pusitivu chì hà fattu quellu ghjornu, ùn importa micca quantu chjucu. "U mio hè focu annantu à l'atletica perchè hè quì chì mi sentu più ansietà", dice. "Oghje aghju fattu un allenamentu chì ùn aghju micca fattu dapoi un annu, allora aghju scrittu chì mi sò presentatu à a sfida".
L'ubbiettivu hè di creà una traccia di cume avete strappatu u Band-Aid è avete più vicinu à i vostri scopi. "Fighjendu in daretu à u mo ghjurnale, mi ricordu di tutte e cose grandi chì aghju digià fattu per ghjunghje à i mo scopi", dice. (U ghjurnale pò aiutà ancu à dorme più veloce.)
2. Vestitevi per sente putente.
Purtate a robba chì vi face sente u più forte.
"Avè un uniforme - ch'ellu si tratti di un kit di riscaldamentu o di un vestitu d'uffiziu speciale - chì esce solu i ghjorni chì avete bisognu di una spinta in più", dice Goucher. Ella suggerisce di salvà questi vestiti per l'occasioni spiciali, cusì quandu u mette, sapete chì hè "u tempu" è chì avete fattu tuttu u travagliu necessariu per ghjunghje à quellu mumentu.
Aduprate sta strategia per aiutà à sfracicà u vostru allenamentu più duru di a settimana o sentite cunfidendu in a vostra revisione di u rendiment di sei mesi à u travagliu.
3. Sceglite una parolla di putenza.
Puderete cunnosce megliu cum'è un mantra, ma truvà una parolla o una frasa per bisbigliate à sè stessu durante i mumenti di l'autodiscussione negativa pò aiutà à passà i tempi duri. I preferiti di Goucher: Meritu d'esse quì. I appartenenu. Fighter. Implacable.
"Dopu nantu à a linea di partenza o prima di una grande intervista, se e cose ùn andanu micca bè, pudete sussurrà a vostra parolla di putenza è cunvucà l'ultimi mesi di passà per l'adversità", dice Goucher.
Sceglite una o duie parolle di putenza o mantra chì si focalizanu nantu tù invece di l'altri. "Se site mentalmente forte, site focalizatu nantu à u vostru viaghju è u vostru caminu è pudete liberà u paragone", dice Goucher. "Imaginate s'ellu ùn pudemu micca vede à nimu. Ci diceremu: "Sò bè!"
E parolle negative è i paragoni ùn averanu micca spaziu per intrufuglià quandu site focalizatu nantu à fà u vostru megliu è arradicatevi.
4. Aduprate Instagram ...qualchì volta.
Goucher dà creditu à i social media per u so putere di custruisce cunnessioni sociali di sustegnu chì ponu amplificà a vostra forza mentale. "Sparte u vostru viaghju, cumprese i vostri ghjorni belli è cattivi, perchè a ghjente si possa addunisce intornu à voi", dice ella. Ma se passate ore sfugliate in Instagram pensendu à quantu più sana hè un pastu o un allenamentu di l'influenzatore di u vostru, hè ora di spegne. (In cunnessione: Questa Foto di Blogger di Fitness ci insegna à ùn fidà micca di tuttu in Instagram)
"Ci hè 50 ritratti inediti chì qualchissia hà fattu prima di ottene un colpu perfettu di corsa quandu sò sospesi in l'aria. Ancu e persone più fisiche falanu in terra", dice Goucher. "Nuddu publicheghja cumu si manghjanu in bocca i cookies è vanu in daretu per a so quinta manata di M & M".
Ma postu chì i media suciali tendenu à mustrà i ghjorni belli, rende un pocu più faciule di circundà si di persone veramente positive - un trucu chì Goucher utilizza sia nantu à u 'gramma sia in a vita regulare.
"Avè forti cunnessione, amicizia, cumpagni di travagliu è partenarii di furmazione pò aiutà à ghjunghje à induve vulete esse", dice Goucher.
5. Set micro-ugettivi.
A parolla "obiettivi" pò esse stress-induring tuttu in u so propiu. Hè per quessa Goucher ricumanda di stabilisce micro-obiettivi chì ponu esse facilmente sfracicati è celebrati.
Trasforma u vostru scopu di portata di stella in micro-scopi più digeribili. Per esempiu, cambia Vogliu fà una maratona in Vogliu aumentà u mo chilometru sta settimana, o Vogliu uttene un novu travagliu in Vogliu rinfurzà u mo currículum.
"Festighjate quelli picculi scopi è datevi creditu", aghjusta Goucher.
I micro-obiettivi aiutanu à sente più realizatu postu chì li cuntrolla constantemente è si passa à u prossimu passu. Questu cresce un impetu è, eventualmente, sarete in piedi à u precipiziu di u vostru grande scopu dicendu: Aghju fattu tuttu u travagliu di preparazione è ùn aghju micca paura. Meritu d'esse quì, sò putente, è sò prontu.