Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 20 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Nuvembre 2024
Anonim
Tutto quello che bisogna sapere sulla questione "rubli per gas".
Video: Tutto quello che bisogna sapere sulla questione "rubli per gas".

Cuntenutu

U trattamentu per i gasi pò esse fattu per mezu di cambiamenti in a dieta, cunsumendu più fibre è menu alimenti chì fermentanu in l'intestinu, in più di tè cum'è u finocchiu, chì portanu sollievu da u disagiu rapidamente.

Tuttavia, quandu i gasi sò assai fastidiosi è sò in una quantità assai alta, causendu dolore è pene in u ventre, u duttore o farmacista pò raccomandà di piglià medicinali, cum'è Luftal, chì riducenu i sintomi causati da i gasi, cume u dolore addominale è gonfia.

Scuprite tuttu ciò chì pudete fà per sbarrazzassi di i gasi in u video seguente:

Alcune linee guida chì aiutanu à l'eliminazione di i gasi sò:

1. Manghjate più fibre

Una bona strategia hè di aumentà u cunsumu di alimenti cù fibre, cume i cereali Tuttu u Bran, germe di granu, amandule in cunchiglia è manghjanu frutti è ligumi 5 volte à ghjornu. Verificate un elencu di alimenti ricchi di fibre.

2. Evite l'alimenti chì fermentanu in l'intestinu

L'alimenti ricchi in zolfu fermentanu in l'intestinu gasi furmati. Cusì, si deve evità di manghjà:


  • Agliu;
  • Baccalà, gamberi, carne, cozze, ovu;
  • Cavulu;
  • Fagioli, lenticchie, soia;
  • Germenu di granu.

Oltre à riduce u cunsumu di sti alimenti, hè necessariu beie acqua, circa 1,5 à 2 litri à ghjornu. Per quelli chì anu difficultà à beie l'acqua, pudete aghjunghje una meza limone spremuta in 1 litru d'acqua è piglialla per tutta a ghjurnata. Aghjunghjendu foglie di menta à una buttiglia d'acqua è di ghiacciu cambia ancu leggermente u gustu di l'acqua, rendendu più faciule di beie l'acqua.

3. Pigliate tè

Un altru modu per beie più acqua hè di fà un tè specificu chì aiuta à eliminà i gasi, cum'è u melissa o u tè di finocchiu. Questi tè ponu esse caldi o ghiacciati è aiutanu à l'eliminazione di i gasi intestinali, purtendu sollievu da i sintomi rapidamente, è in modu naturale. Amparate più nantu à Tè per i gasi intestinali.

4. Massa u ventre

Un'altra strategia chì aiuta à allentà l'intestinu hè di marchjà per 20-30 minuti è di massà l'area trà l'ombelicu è a zona intima, mentre si stà nantu à i bagni, per esempiu. Stu stimulu aiuta à scioglie l'intestinu, chì di solitu prumove a liberazione di gasi intrappulati, allevendu l'inconfort.


5. Fate un clistere

Sviutà l'intestinu optendu per un clistere hè ancu una opzione. In farmacia ci sò parechje opzioni, cum'è u suppositoriu di glicerina, chì aiuta ancu à l'eliminazione di e feci.

Per luttà contr'à i gasi di u stomacu, duvite evità chewing gum, parlendu mentre manghjate o manghjate troppu prestu per eliminà a pussibilità di inghjuttà aria, è ancu eliminendu sodas è bevande gassate da a vostra dieta.

Quandu andà à u duttore

Hè cunsigliatu di circà aiutu medicu quandu u dulore causatu da i gasi hè assai intensu è ùn ci sò segni di migliurazione ancu quandu si seguitanu e linee guida sopra, o quandu a persona hà gasi assai pessimi di manera regulare è u ventre hè gonfiu.

In questa situazione, u duttore deve valutà a salute è verificà s'ellu ci sò cambiamenti intestinali impurtanti, chì devenu esse trattati, cum'è l'intolleranza alimentaria o a malattia di Crohn, per esempiu. Alcuni di i sintomi chì sta malattia pò causà includenu irritazione intestinale, sanguinamentu, sensibilità à alcuni alimenti, diarrea è dolore intestinale.


Fighjate a seguita video cù Drauzio Varella è Tatiana Zanin, è scopre ciò chì pò esse a causa di u gasu intestinale:

Guadagnà A Popularità

3 Rimedi in Casa per Migraña

3 Rimedi in Casa per Migraña

Un bonu rimediu ca anu per a migraña hè di beie tè da emi di gira ole, po tu chì anu pruprietà calmanti è protettive per u i tema nervo u chì allevanu rapidamente u ...
Cumu manghjà per prevene u cancheru

Cumu manghjà per prevene u cancheru

L'alimenti ricchi in antio idanti, cum'è agrumi, broccoli è cereali integrali, per e empiu, ò alimenti eccellenti per prevene u cancheru perchè que te o tanze aiutanu à...