Trattamentu per a Meningite Virale
Cuntenutu
- Cumu trattà a meningite virale in casa
- Fisioterapia per a meningite virale
- Cura durante u trattamentu
- Segni di migliurazione
- Segni di peghju
U trattamentu per a meningite virale pò esse fattu in casa è hà per scopu di alleviare i sintomi cum'è a febbre sopra i 38 ° C, u collu rigidu, a cefalea o u vomitu, postu chì ùn ci hè micca una droga antivirale specifica per trattà a meningite, eccettu quandu hè causata da u virus Herpes Zoster, chì Acyclovir pò esse adupratu.
Cusì, u neurologu, in u casu di l'adultu, o u pediatre, in u casu di u zitellu, pò raccomandà l'assunzione di rimedii analgesici per alleviare u dolore è l'antipiretici per abbassà a frebba, cum'è Paracetamol, per esempiu, è ancu rimedii antiemetici, cum'è Metoclopramide, per fermà u vomitu.
Durante u trattamentu, chì dura da 7 à 10 ghjorni, hè cunsigliatu chì u paziente riposi in lettu finu à chì a frebba diminuisca sottu à 38 ° C è ch'ellu beva circa 2 litri d'acqua à ghjornu per evità a disidratazione.
A meningite virale, quandu si presenta cun un quadru clinicu leve, pò esse trattata in casa cun riposu è rimedi per cuntrullà i sintomi perchè ùn ci hè micca rimediu specificu per trattà sta malattia.
Cumu trattà a meningite virale in casa
U duttore pò raccomandà l'usu di antidolorifici è antipiretici, cume Paracetamol, è rimedi per vomitu, cume Metoclopramide. Alcuni consiglii per trattà a meningite virale in casa sò:
- Mette una Asciugamani friddi o cumpressi in fronte per aiutà à calà a frebba è allevia i mal di testa;
- Fate un bagnu cù acqua calda o fredda per aiutà à calà a frebba;
- Mette una cumpressa calda nantu à u colluper alleviate u collu rigidu è i mal di testa;
- Bei u tè di cennere per calà a frebba, mettendu 500 ml d'acqua inseme cù 5 g di foglie di cenere tritate à bollire, chì sta pianta medicinale hà azzione antipiretica;
- Bei u tè di lavanda per alleviare i mal di testa, bollendu 10 g di foglie di lavanda in 500 ml d'acqua, chì sta pianta medicinale hà pruprietà analgesiche è rilassante;
- Bei u tè di zenzeru per alleviare a nausea è vomitu, purtendu à ebollizione 500 ml d'acqua inseme cù 1 cucchiaia di zenzeru, addulcendulu cù u mele, chì u zenzeru aiuta à a digestione, riducendu a nausea è u vomitu;
- Bei circa 1,5 à 2 litri d'acqua à ghjornu, soprattuttu sì vomite, per ùn disidratassi.
U trattamentu di a meningite virale di solitu dura circa 7 à 10 ghjorni è hè impurtante chì durante stu periodu u paziente abbia qualchì precauzione per evità a trasmissione di a meningite. A cura hè di portà una maschera, micca di sparte cibu, bevande o oggetti persunali, cume i cultelli o una spazzola à denti, è di lavassi spessu e mani.
In i casi severi, u trattamentu di a meningite virale deve esse fattu in l'uspidale in modo chì u paziente riceva droghe è seru attraversu a vena, per alleviare i sintomi finu chì u virus sia eliminatu da u corpu.
Fisioterapia per a meningite virale
U trattamentu fisioterapeuticu per a meningite virale pò esse necessariu quandu u paziente sviluppa sequenze, cum'è paralisi o perdita di equilibriu, per esempiu, attraversu esercizii per aumentà a forza musculare è ristabilisce l'equilibriu, prumove l'autonomia è a qualità di vita di u paziente. Cunnosce e cunsequenze pussibule di a meningite.
Cura durante u trattamentu
Alcune precauzioni durante u trattamentu di a meningite virale includenu:
- Lavate e mani nanzu è dopu avè vinutu in cuntattu cù altre persone, prima di manghjà è aduprà u bagnu;
- Purtate una maschera;
- Ùn sparte micca alimenti, bevande, stuviglii, piatti o spazzole à denti;
- Evite u cuntattu intimu è basgi.
Queste precauzioni impediscenu a trasmissione di a malattia, chì pò accade per mezu di l'aria, per tossu o starnutimentu, spartendu bichjeri, stalvatoghji, piatti o spazzole da denti, per esempiu, da cuntattu intimu, da basgià o da u cuntattu cù e feci di un zitellu. pacienza. Vede chì altru pudete fà per pruteggevi da a meningite.
Segni di migliurazione
I segni di migliurazione di a meningite virale includenu una diminuzione di frebba sottu à 38 ° C, una riduzione di u collu rigidu è di u mal di testa, è ancu una diminuzione di nausea è vomitu.
Segni di peghju
I segni di aggravamentu di a meningite virale cumpariscenu quandu u trattamentu ùn hè micca iniziatu u più prestu pussibule o ùn hè micca fattu bè, chì pò include diminuzione di forza musculare, febbre aumentata, perdita di equilibriu, sordità o perdita di vista, per esempiu.