Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 21 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Ghjugnu 2024
Anonim
Chì hè l'ulcera venosa è cumu si tratta - Salute
Chì hè l'ulcera venosa è cumu si tratta - Salute

Cuntenutu

L'ulcere venose sò un tippu di ferita chì apparisce u più spessu nantu à e gambe, in particulare nantu à a caviglia, per via di insufficienza venosa, chì porta à l'accumulazione di sangue è a rottura di e vene è, di cunsiguenza, l'apparizione di ferite chì dannu è ùn guarisce, in più di gonfiore in a gamba è scurazione di a pelle. Vede quali sò i sintomi principali di una cattiva circulazione.

A presenza di ulcere venose, ancu se micca fatale, pò causà un grande disagiu è ancu generà disabilità, affettendu principalmente a qualità di vita di a persona. Stu tipu d'ulceru hè più frequente in persone anziane o in persone chì anu parechji prublemi sistemichi chì ponu interferisce cù a circulazione di sangue o u prucessu di guarigione.

U trattamentu per l'ulcere venose si face secondu i cunsiglii medichi è di solitu si face cù l'usu di calze di compressione, chì stimulanu a circulazione lucale, è cù l'usu di unguenti chì facilitanu a guarigione.

Cumu identificà una ulcerosa venosa

L'ulcere venose sò una ferita cronica, più frequente à a caviglia, caratterizata da esse una lesione chì ùn guarisce micca facilmente è chì à u principiu hà bordi irregulari è superficiali. Tuttavia, cù a prugressione di a lesione, l'ulcera pò finisce per diventà profonda è cù bordi ben definiti, è pò ancu esse un liquidu giallu chì esce.


Altre caratteristiche di l'ulcere venose includenu:

  • Dolore di intensità variabile;
  • Gonfiore;
  • Edema;
  • Sculacciata;
  • Scuru è ingrossu di a pelle;
  • Presenza di varicesi;
  • Sensazione di pesantezza in e gambe;
  • Pruritu.

U diagnosticu hè fattu da a valutazione di e caratteristiche di l'ulcera, cume a situazione, a dimensione, a profondità, i confini, a presenza di fluidi è u gonfiore di a regione. Inoltre, u duttore verifica l'ispessimentu, l'oscurità di a pelle è e caratteristiche di l'infiammazione.

Cumu hè fattu u trattamentu

U trattamentu per l'ulcere venose deve esse effettuatu cù a raccomandazione medica è hà per scopu di prevene l'apparizione di nuove ulcere, allevia u dolore, prevene infezioni, migliurà a circolazione venosa è facilita a guarigione di l'ulcere già presenti.

Una di e opzioni di trattamentu per l'ulcere venose hè a terapia compressiva, chì cunsiste in l'usu di calze di compressione chì anu da stimulà a circolazione lucale, riducendu u gonfiore è u risicu di furmà nuove ferite, in quantu stimula a micro è a macrocirculazione. L'utilizazione di calze di compressione graduate deve esse prescritta da u duttore vascular, è ponu esse di parechji tippi, dunque hè impurtante identificà ancu i fattori chì ponu esse ligati à u cambiamentu di circulazione, affinchì u duttore possa stabilisce un trattamentu focalizatu nantu à a causa.


Inoltre, hè impurtante di pulisce a ferita per prevene l'infezioni da accade, chì pò peghju l'ulcera chì porta à a necrosi tissutale. A pulizia deve esse fatta cù una soluzione salina di 0,9% chì ùn interferisce micca cù u prucessu di guarigione, ùn provoca reazioni allergiche di a pelle è ùn altera micca a microbiota normale di a pelle. Dopu a pulizia hè cunsigliatu di fà un medicamentu cù idrogel, alginati, papain o collagenasi, secondu l'indicazione medica, chì sò sostanze chì anu a capacità di rimuovere u tessutu mortu è di facilità a guarigione.

Hè ancu impurtante di spustà a gamba, attraversu camminate o esercizii di fisioterapia, per attivà a circulazione lucale è riduce a congestione di sangue, impedendu a furmazione di ulcere novi è a recurrenza. Se a presenza d'infezzione batterica in a ferita hè rimarcata, u duttore pò ancu indicà l'usu di antibiotici secondu u microorganismu prisente in a ferita.

Cosa da fà cù l'ulcere difficiule da guarì

In i lesioni difficiuli à guarisce, chì ùn anu micca guaritu aduprendu terapie compressive è medicazioni, o quandu sò ulcere assai grandi, a chirurgia pò esse indicata in cui un innocu di pelle hè piazzatu in a regione di l'ulcera, in cui hè eliminatu un pezzu di tissutu da un'altra parte di u corpu è piazzatu induve hè l'ulcera, facilitendu a guarigione.


Pubblicazioni Populari

Epatite acuta: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

Epatite acuta: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

L'epatite acuta hè definita cum'è una infiammazione di u fegatu chì in a maiò parte di i ca i inizia ubitu, durendu olu qualchì ettimana. Ci ò parechje cau e di e...
Migliori suppressanti di l'appetitu: naturali è farmacia

Migliori suppressanti di l'appetitu: naturali è farmacia

I uppre anti di l'appetitu, ia naturali ia di droga da a farmacia, funzionanu fendu chì a en azione di azietà duri più o riducendu l'an ietà chì appari ce quandu i fac...