Chì pò esse urina torbida è chì fà
![Chì pò esse urina torbida è chì fà - Salute Chì pò esse urina torbida è chì fà - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/o-que-pode-ser-urina-turva-e-o-que-fazer.webp)
Cuntenutu
- 1. Cuntaminazione campione
- 2. Disidratazione
- 3. Utilizazione di supplementi
- 4. Gravidanza
- 5. Infezzione urinaria
- 6. Pietra renale
L'urina torbida hè cumuna è di solitu accade per via di a grande quantità è di u mucus in l'urina, chì pò esse da a contaminazione di i campioni, da a disidratazione o da l'usu di supplementi. Tuttavia, quandu l'urina torbida hè accumpagnata da altri segni è sintomi, cum'è u dolore è u disagiu quandu urina è u dolore in u spinu, per esempiu, hè impurtante chì l'urologu o u ginecologu sia cunsultatu, chì pò esse indicativu di infezzione.
U trattamentu per l'urina torbida pò varià secondu a so causa, tuttavia in generale hè indicatu un aumentu di u cunsumu di fluidi durante a ghjurnata, postu chì provoca più produzione di urina, diventa più diluitu è favurisce l'eliminazione di batteri in eccessu è a furmazione di calcoli renali hè evitata, per esempiu.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/o-que-pode-ser-urina-turva-e-o-que-fazer.webp)
1. Cuntaminazione campione
A contaminazione di u campionu à u mumentu di a racolta hè una di e cause principali di l'urina torbida, perchè in questu casu ci hè di solitu una grande quantità di batteri, chì facenu parte di u microbiota normale di a regione genitale, di e cellule epiteliali è di una grande quantità di mucus, chì hè ciò chì garantisce l'apparenza nuvolosa di u campione.
A contaminazione di u campionu accade principalmente per via di errori à u mumentu di a raccolta, in cui u primu flussu di urina ùn hè micca distribuitu, è un campione più concentratu hè poi raccoltu è analizatu, chì ùn riprisenta micca necessariamente u statu di salute di a persona.
Cosa da fà: Hè impurtante di fà attenzione à a raccolta di campioni, è si raccomanda chì u primu flussu d'urina sia dispensatu è chì a zona intima sia pulita cun acqua è sapone. Dopu, l'urina deve esse raccolta, chì deve esse inviata à u laburatoriu in 2 ore per evità errori in u risultatu.
2. Disidratazione
A disidratazione, chì pò esse caratterizata da una perdita eccessiva di fluidi corporei, pò ancu fà cumparisce l'urina torbida, perchè in questu casu l'urina hè più cuncintrata, è si pò ancu rimarcà a presenza di alcune sostanze, cum'è u grassu è e proteine. per esempiu.
Cosa da fà: S'ellu si trova chì l'urina torbida hè duvuta à a disidratazione, hè impurtante di cresce u cunsumu di liquidi è di cibi ricchi d'acqua durante u ghjornu, dunque hè pussibule di prumove a reidratazione. Tuttavia, in casi di disidratazione severa, pò esse raccomandatu chì a persona vada à l'ospedale più vicinu per riceve u siero direttamente in a vena è cusì migliurà. Amparate cumu deve esse u trattamentu per a disidratazione.
3. Utilizazione di supplementi
L'ingaghjamentu frequente di supplementi vitamini pò ancu fà chì l'urina pare più turbia. Questu hè chì alcune vitamine sò solubili in acqua è quandu ci hè una quantità eccessiva di queste vitamine, ci hè una quantità più grande solubilizzata in l'urina, cambendu l'aspettu di u pipì.
Cosa da fà: L'urina torbida per via di l'usu di supplementi vitamini ùn hè micca cunsiderata seria, ma hè impurtante chì u duttore o nutrizionistu sia cunsultatu per vede s'ellu ci hè bisognu di cuntinuà aduprà i supplementi o se hè pussibule ottene quantità adeguate di vitamina per mezu di l'alimentu .
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/o-que-pode-ser-urina-turva-e-o-que-fazer-1.webp)
4. Gravidanza
L'urina torbida in gravidanza hè ancu cunsiderata nurmale, ghjè perchè durante u periodu ci hè una pruduzzione più grande di mucus, soprattuttu in l'ultime settimane di gravidanza, postu chì hè produttu cù u scopu di facilità a consegna.
Cosa da fà: A presenza di mucus in l'urina è in l'urina torbida durante a gravidanza ùn hè micca una causa di preoccupazione, è ùn ci hè bisognu di alcun tipu di trattamentu. Tuttavia, se a donna hà sintomi cume disconfort, dolore è sensazione di brusgiu quandu urina, o l'urina puzza assai forte, hè impurtante chì u genecologu sia cunsultatu per chì i testi ponu esse effettuati è u trattamentu iniziatu, se necessariu.
5. Infezzione urinaria
L'infezzione di e vie urinarie hè una causa frequente di urina turbia, perchè l'aumentu di a quantità di batteri, leucociti è cellule epiteliali in l'urina a rende più turbia. Oltre à l'urina torbida, hè impurtante chì a persona sia attenta à i segni è i sintomi chì ponu sorgere cum'è u dolore è u cunfortu quandu urina, sintendu incapace di sviutà a vescica è urge frequenti di urinare, si consiglia di cunsultà l'urologu o u ginecologu per cunfirmà u diagnosticu è inizià u trattamentu più adattu.
Sapete ricunnosce i segni è i sintomi di l'infezzione di e vie urinarie.
Cosa da fà: In questu casu, hè impurtante seguità u trattamentu indicatu da u duttore, chì generalmente implica l'usu di antibiotici secondu u microorganismu rispunsevule di l'infezzione. Oltre à u trattamentu antibioticu, hè impurtante chì a persona mantenga l'igiene curretta di a regione genitale, in più di aumentà l'assunzione d'acqua durante u ghjornu, chì in questu modu hè pussibule di pruduce più urina è di facilità l'eliminazione di batteri chì sò in eccessu.
6. Pietra renale
A petra di u rene, cunnisciuta ancu cum'è petra di u rene, pò ancu fà chì l'urina diventi turbia, perchè in questa situazione ci hè un aumentu di a quantità di leucociti, cellule epiteliali è cristalli in l'urina, chì pò cambià a so apparenza, per esempiu.
Cosa da fà: Hè cumunu chì in presenza di calcoli renali, a persona sente un dolore intensu in u spinu, essendu impurtante d'andà à l'uspidale appena u dolore nasce, postu chì hè pussibule chì i testi ponu esse fatti per verificà u quantità è dimensione di e petre. Cusì, secondu e caratteristiche di u calculu, un trattamentu adattatu hè iniziatu, chì pò implicà l'usu di rimedii chì prumove l'eliminazione di a petra o a prestazione di chirurgia. Vede cumu si face u trattamentu per i calcii renali.