A Squadra di Calcio Femminile di i Stati Uniti pò boicottà Rio per uguali paga
Cuntenutu
Frescu da a so vittoria di a Cuppa di u Mondu di u 2015, a Squadra Naziunale di Calcio femminile di i Stati Uniti hè una forza da cuntà. Hè cume si cambianu u ghjocu di calciu cù a so ferocezza. (Sapete chì u so ghjocu vincitore era u ghjocu di calciu u più vistu in storia?)
Ma cercanu di cambià un altru tipu di ghjocu: in particulare, u ghjocu di u salariu di u sessu. Per ogni dollaru chì un omu guadagna in i Stati Uniti, una donna face solu 79 centesimi, secondu l'ultimu rapportu di u Cungressu.Ciò chì hè tristu, però, hè chì u distaccu hè assai più grande in u mondu atleticu: i ghjucadori americani di football maschili sò pagati trà $ 6,250 è $ 17,625, mentre chì i ghjucatori femine ricevenu $ 3,600 è $ 4,950 per ghjocu - solu u 44 per centu di ciò chì i so omologhi maschili guadagnanu, una lagnanza presentata da u cumandante Carli Lloyd è da altri quattru cumpagni di squadra à a Cummissione per l'Ugualità di l'Opportunità d'impiegu, un'agenzia federale chì face rispettà e leggi contr'à a discriminazione in u situ di travagliu. È avà, ognuna di e stelle di u football parlanu nantu à u sughjettu.
Prima, Lloyd hà scrittu un saggio nantu à e so propie ragioni per luttà per uguale paga (oltre à u dolorosamente evidente) per u NYTimes; U cumpagnu di squadra Alex Morgan hà scrittu a so propria opinione Cosmopolitanu. È sta matina, u co-capitanu Becky Sauerbrunn hà dettu à ESPN chì ella è u restu di a Squadra Naziunale di Calcio Femminile di i Stati Uniti pensanu seriamente à boicottà i Ghjochi Olimpichi se u gap salariale ùn si chiude micca.
"Lascemu ogni via aperta", Sauebrunn hà dettu ch'elli anu daveru boicottatu o micca. "Sì nunda hè cambiatu è ùn sentimu micca chì alcunu prugressu sia statu fattu, allora hè una conversazione chì avemu da avè." Ùn hè micca cum'è ch'elli ùn anu micca statu digià seriu! Fighjate l'intervista sana cù Sauerbrunn sottu per sente di più.